Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Алгебра және анализ бастамалары
Сабақ тақырыбы: Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Сабақ мақсаты:
1. Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері мен таныстыру, оны шешудің әдіс тәсілдерін көрсету
2. Көрсеткіштік теңдеу, оның жүйелерін шешудің тәсілдеріне есеп шығаруда дұрыс қолдана білу білік, дағдыларын қалыптастыру. Оларды бір бірімен салыстырып, дұрыс қорытынды жасай білуге дағдыландыру
3. Студенттерді тапқырлыққа, шапшаңдыққа, тақырып бойынша іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Оқытудың жоспарлау деңгейі
Білім
Білу: Көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын;
• Көрсеткіштік теңдеуді шешудің әдіс тәсілдерін меңгеру арқылы білімдерін кеңейту.
Қолдану
• Көрсеткіштік теңдеуді шешу барысында көрсеткіштік функция қасиеттерін қолдана білуге үйрету.
Құрал жабдықтар: интерактивті тақта, слайд №1, слайд № 2, слайд №3, слайд №4, тірек схемалар.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту.
Әдістері: сөздік, көрнекілік, проблемалы - іздену
1. Ұйымдастыру кезеңі.
а) оқушылармен амандасу
б) келісім - шартқа қол қойғызу:
• Ұйымшылдық
• Бір - бірін тыңдау
• Жаңа көзқарас қалыптастыру
• Ойын ашық айту
• Белсенділік көрсету
• Өзін маман ретінде сезіну
2. Кіріспе бақылау:
Мақсаты: Негізгі терминдер мен түсініктерді тексеру
І. Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі; (флипчарт1)
а) көрсеткіштік функция дегеніміз не?
ә) барлық көрсеткіштік функцияның графигі неге (0; 1) нүктесі арқылы өтеді?
б) мынау қандай функция графигі?
Сабақ тақырыбы: Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Сабақ мақсаты:
1. Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері мен таныстыру, оны шешудің әдіс тәсілдерін көрсету
2. Көрсеткіштік теңдеу, оның жүйелерін шешудің тәсілдеріне есеп шығаруда дұрыс қолдана білу білік, дағдыларын қалыптастыру. Оларды бір бірімен салыстырып, дұрыс қорытынды жасай білуге дағдыландыру
3. Студенттерді тапқырлыққа, шапшаңдыққа, тақырып бойынша іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Оқытудың жоспарлау деңгейі
Білім
Білу: Көрсеткіштік теңдеудің анықтамасын;
• Көрсеткіштік теңдеуді шешудің әдіс тәсілдерін меңгеру арқылы білімдерін кеңейту.
Қолдану
• Көрсеткіштік теңдеуді шешу барысында көрсеткіштік функция қасиеттерін қолдана білуге үйрету.
Құрал жабдықтар: интерактивті тақта, слайд №1, слайд № 2, слайд №3, слайд №4, тірек схемалар.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту.
Әдістері: сөздік, көрнекілік, проблемалы - іздену
1. Ұйымдастыру кезеңі.
а) оқушылармен амандасу
б) келісім - шартқа қол қойғызу:
• Ұйымшылдық
• Бір - бірін тыңдау
• Жаңа көзқарас қалыптастыру
• Ойын ашық айту
• Белсенділік көрсету
• Өзін маман ретінде сезіну
2. Кіріспе бақылау:
Мақсаты: Негізгі терминдер мен түсініктерді тексеру
І. Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі; (флипчарт1)
а) көрсеткіштік функция дегеніміз не?
ә) барлық көрсеткіштік функцияның графигі неге (0; 1) нүктесі арқылы өтеді?
б) мынау қандай функция графигі?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Көрсеткіштік теңдеулерге есептер шығару
Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулерге анықтамаларды қайталай отырып есептер шығару. Теңдеулердің қарапайым және күрделі түрлерін оқушыларға шығаруды үйрету және алған білімдерін тереңдету.
Стандарт емес көрсеткіштік теңдеулерді шешу
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін есептер шығаруда қолдану арқылы білімдерін бекіту.
Көрсеткіштік теңдеу және оның қолданылуы
Көрсеткіштік функция мен логарифмді ойлап табу – есептеу техникасының үлкен жетістігі болып саналды. Көрсеткіштік функция ұғымы XVII ғасырдың соңында пайда болды. Осы көрсеткіштік функция бағытында үлкен жетістіктерге қол жеткізген және осы ұғымды
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
1. Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл 2. Иррационал көрсеткішті дəреже. Иррационал өрнектерді түрлендіру. Иррационал теңдеу және теңсіздік. Иррационал теңдеулер мен теңсіздік жүйелері.
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйелеріне анықтама беру және оларды шешудің тәсілдерін үйрету. Теңдеулердің қарапайым және күрделі түрлерін оқушыларға шығарып үйрету және алған білімдерін тереңдету.
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері (есеп шығарту)
Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданы, Зайсан қаласы, «Хафиза Мұстафина» атындағы орта мектептің математика, информатика пәні мұғалімі Хасенова Ләзат Каукеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.