Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
САБАҚ №32
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: § 31 Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Жоспары: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері: 1. Таңба, рәміз белгілерін және ҚР - ның рәміздерінің авторларын және белгілерін білу;
2. Оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздер туралы білімдері мен түсініктерін анықтау.
3. Оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екендігін, оны ерекше құрметтеп, мақтан тұту керектігін, оларды жасаған авторлардың халық үшін көп еңбек сіңіргенін ашып көрсету, Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін, тарихын білу.
Күтілетін нәтиже: Мемлекеттік рәміздердің маңызын түсінеді, құрметтеп мақтан тұтатын болады. Оларды жасаған авторлардың еңбегін бағалап, құрметтейтін болады.
Топтасып жұмыс жасауға, бір - бірінң пікірімен санасып қорытынды жасауға, жұптық жұмыс жасауға, ойларын толық жеткізуге дағдыланады. Оқушылар Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтеп, қадірлейтін болады.
Негізгі идеялар: Оқушылар бүгінгі Қазақстанның әлем алдындағы рөлі және қандай жетістіктерін және мемлекеттік рәміздердің маңызын, қадір - қасиетін зерттейді, зерделейді, баяндайды.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ Топтық жұмыс.. Кесте толтыру. Ситуациялық сұрақтар.
Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау». Сәйкестендіру тесті
Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1. 2. Топқа бөлу (мемлекет атаулары арқылы 3 топқа бөлінеді) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ – жауап (5 минут)
2. 1 «Анықтаманы толтыру»
Республика –
Демократия –
Референдум –
2. 2 «Бауырсақ - сарымай»
1Қр – ның тұңғыш конституциясы қашан қабылданды?
2. ҚР азаматтарының қандай құқықтары бар?
3. ҚР азаматтарының міндеттері қандай?
4. Еліміздегі заң шығарушы орган?
5. ҚР азаматтары деп кімдерді айтамыз?
Бағалау «Бағдаршам»
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін өзі және өзара
бақылау тәсілдері
ІІІ Жаңа сабақ
3. 1 «Ой талқы»
А) Талқылау сұрақтары беріледі.
1 – Отан деген не?
2 – Біздің Отанымыз қай ел?
3 – Қазақстан қандай ел?
4 – Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі қашан жарияланды?
5 – Қазақстан Республикасын кім басқарады?
6 - Қазақстан Республикасының территориясын картадан көрсет. Астанасы қай қала?
7 - Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін ата?
3. 2 «Инсерт»
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау) мәтінді оқи отырып, ББҮ түртіп алу стратегиясына сәйкес кестені толтыру.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: § 31 Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Жоспары: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері: 1. Таңба, рәміз белгілерін және ҚР - ның рәміздерінің авторларын және белгілерін білу;
2. Оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздер туралы білімдері мен түсініктерін анықтау.
3. Оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екендігін, оны ерекше құрметтеп, мақтан тұту керектігін, оларды жасаған авторлардың халық үшін көп еңбек сіңіргенін ашып көрсету, Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін, тарихын білу.
Күтілетін нәтиже: Мемлекеттік рәміздердің маңызын түсінеді, құрметтеп мақтан тұтатын болады. Оларды жасаған авторлардың еңбегін бағалап, құрметтейтін болады.
Топтасып жұмыс жасауға, бір - бірінң пікірімен санасып қорытынды жасауға, жұптық жұмыс жасауға, ойларын толық жеткізуге дағдыланады. Оқушылар Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтеп, қадірлейтін болады.
Негізгі идеялар: Оқушылар бүгінгі Қазақстанның әлем алдындағы рөлі және қандай жетістіктерін және мемлекеттік рәміздердің маңызын, қадір - қасиетін зерттейді, зерделейді, баяндайды.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ Топтық жұмыс.. Кесте толтыру. Ситуациялық сұрақтар.
Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау». Сәйкестендіру тесті
Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1. 2. Топқа бөлу (мемлекет атаулары арқылы 3 топқа бөлінеді) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ – жауап (5 минут)
2. 1 «Анықтаманы толтыру»
Республика –
Демократия –
Референдум –
2. 2 «Бауырсақ - сарымай»
1Қр – ның тұңғыш конституциясы қашан қабылданды?
2. ҚР азаматтарының қандай құқықтары бар?
3. ҚР азаматтарының міндеттері қандай?
4. Еліміздегі заң шығарушы орган?
5. ҚР азаматтары деп кімдерді айтамыз?
Бағалау «Бағдаршам»
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін өзі және өзара
бақылау тәсілдері
ІІІ Жаңа сабақ
3. 1 «Ой талқы»
А) Талқылау сұрақтары беріледі.
1 – Отан деген не?
2 – Біздің Отанымыз қай ел?
3 – Қазақстан қандай ел?
4 – Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі қашан жарияланды?
5 – Қазақстан Республикасын кім басқарады?
6 - Қазақстан Республикасының территориясын картадан көрсет. Астанасы қай қала?
7 - Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін ата?
3. 2 «Инсерт»
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау) мәтінді оқи отырып, ББҮ түртіп алу стратегиясына сәйкес кестені толтыру.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Әнұраным – айбыным, туым – теңдігім, елтаңбам – елдігім
Әнұраным – айбыным. Қазақстан Республикасының Әнұраны туралы. Бұрын да ел ішінде танымал болған «Менің Қазақстаным» әні 2006 - жылы Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасымен мемлекеттік әнұран ретінде бекітілді.
Мемлекеттік рәміздер – ұлттық мақтаныш
Оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздермен жан - жақты таныстыру, ұлттық рәміздердің әрбір бөлшектеріне, халқымыздың өткені мен бүгінгі күндеріне қысқаша шолу жасау
Қорытынды қайталау
Жыл бойғы өтілген тақырыптарды еске түсіріп, қайталайды және топтасып жұмыс істеуге дағдыланады.
Рәміздерім, мақтанышым!
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, Қарауылкелді орта мектебінің мұғалімі: Берикова Бақытгүл
Қазақстан Республикасының рәміздері
Қазақстан Республикасының рәміздері 1992 жылы 4 маусымда қабылданды. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимні 2006 жылы 7 қаңтарда өзгертіліп, жаңа гимн қабылданды.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін үздік қолдану
Мемлекеттік әнұранның аса маңызды екенін, оны ерекше құрметпен мақтан тұту керектігін, ой-өрісін кеңейту, сана-сезімдерін Отанды сүю, халқымыздың прогресшіл дәстүрлерін құрметтеу рухында тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.