Қорытынды қайталау
САБАҚ №34
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қорытынды қайталау
Жоспар: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты: 1. Тарауды қайталау арқылы толық мәлімет беріледі
2. Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: 1. Тарауды қайталау арқылы толық білетін болады
2. Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу үйренеді
3. Топта бірлесіп жұмыс жасай алады
Негізгі идеялар: Жыл бойғы өтілген тақырыптарды еске түсіріп, қайталайды және топтасып жұмыс істеуге дағдыланады.
Тапсырмалар 1. Ойлан тап
2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмыс (Өзара сұрақ)
4. Жеке жұмыс (Тест)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( Үш топқа бөлінеді) ( 2 - минут)
1. Біз Республика күні мен Тәуелсіздік күнін қашан тойлаймыз?
2. Республика күні деп неліктен аталады?
3. Қазақстан Республикасының Ата Заңы қандай бөлімдерден тұрады? Оларды атап шғгыңдар.
4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туын бейнелеп, олардың қандай мағына білдіретінін айтып беріңдер.
5. Ұлттық теңгенің айналымға енуінің тарихи маңызы неде?
6. Қазақстан тарихында астана рөлін атқарған қалалар туралы айтып беріңдер.
7. Қазақстанның болашағы мен мүмкіншіліктері туралы не айта аласыңдар?
Бекіту:
«Иә - жоқ»
Бетпе - бет
Эрудит
Мұны әркім білуі тиіс
Эссе
Ү. ББҮ (3 минут)
Қорытынды қайталау жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қорытынды қайталау
Жоспар: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты: 1. Тарауды қайталау арқылы толық мәлімет беріледі
2. Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: 1. Тарауды қайталау арқылы толық білетін болады
2. Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу үйренеді
3. Топта бірлесіп жұмыс жасай алады
Негізгі идеялар: Жыл бойғы өтілген тақырыптарды еске түсіріп, қайталайды және топтасып жұмыс істеуге дағдыланады.
Тапсырмалар 1. Ойлан тап
2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмыс (Өзара сұрақ)
4. Жеке жұмыс (Тест)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( Үш топқа бөлінеді) ( 2 - минут)
1. Біз Республика күні мен Тәуелсіздік күнін қашан тойлаймыз?
2. Республика күні деп неліктен аталады?
3. Қазақстан Республикасының Ата Заңы қандай бөлімдерден тұрады? Оларды атап шғгыңдар.
4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туын бейнелеп, олардың қандай мағына білдіретінін айтып беріңдер.
5. Ұлттық теңгенің айналымға енуінің тарихи маңызы неде?
6. Қазақстан тарихында астана рөлін атқарған қалалар туралы айтып беріңдер.
7. Қазақстанның болашағы мен мүмкіншіліктері туралы не айта аласыңдар?
Бекіту:
«Иә - жоқ»
Бетпе - бет
Эрудит
Мұны әркім білуі тиіс
Эссе
Ү. ББҮ (3 минут)
Қорытынды қайталау жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Тың игеру
Тың және тыңайған жерлерді игерудің қандай теріс жақтары болғанын ажырата білуге үйрету Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Наурыз мейрамы
Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
Қорытынды тарау бойынша қайталау
Танымдық көзқарастарын нығайту, шығармашылық ізденістерін жетілдіру, өткен тарихқа, әдебиетке, отанымыздың рухани мұраларына баға бере білуге үйрету.
Қазақстан территориясындағы көне түркілер
Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекет - түрік қағанатының құрылуын, халқының этникалық құрамы мен шаруашылығын түсіндіре отырып, мәдениетінің негізінде түрік өркениетінің қалыптасуын көрсету;
Қазақстан территориясындағы ғұн тайпалары
Ғұн атауы, «халықтардың ұлы қоныс аударуындағы» ғұндардың рөлі, ғұн мемлекеттік бірлестігінің қалыптасу тарихы, шаруашылық өмірі мен тұрмысы туралы білім беру;
Сақ тайпалары, Сақтар - ежелгі Қазақстанды мекендеушілер
Сақ тайпалары туралы грек, парсы (иран), қытай деректерiнің мәнін түсінуге үйрету. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.