Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар атауы: 5. 7. 7. Көлік және жол белгілері
Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
5. ӘТН. 4. 2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Мәтін мазмұнын баяндайды, мәтін бойынша сұрақтар дайындайды, зат есімнің мағыналық түрлерін атайды.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: мәтін мазмұнын түсініп, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтарды құрастырады, зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, тұжырымдайды.
Кейбір оқушылар істей алады: Мәтін мазмұнын оңтайлы меңгереді, мәтіндегі негізгі, қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды, оқыту мен оқуда көшбасшылық танытады, зат есімнің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында трүлендіріп қолданады.
Бағалау критерийлері: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.
Зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратады, тиісті қосымшаны жалғап, түрлендіреді.
Пәнаралық байланыс: География
Басы 2мин.
Ұйымдастыру кезеңі.
«Тілектер жауыны» тренигі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Оқушыларды «Білім бекетіне» жету үшін билет алу арқылы топтастыру.
1 - топ: автобус билеттерін алған жолаушылар
2 - топ: пойыз билеттерін алған жолаушылар
3 - топ: ұшақ билеттерін алған жолаушылар
Ортасы
Үй тапсырмасын тексеру.
1 - бекет. Белгілі бір көліктің тарихы туралы дереккөздерден мәлімет жинап, жазу. (оқушы жұмысын жинап алып тексеремін).
2 - бекет. Ой қозғау. Ассоциация жасау.
Қоғамдық көлік түрлері
↓
Кеме
Автобус
Пойыз
Трамвай
Ұшақ
Метро т. б.
3 - бекет. Оқылымалды тапсырма. Мозаикадағы суретті құрастыру арқылы оның не екенін табу. Сол арқылы жаңа сабаққа бағыттау.
Мадақтау сөздері арқылы бағалау.
4 - бекет. Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс. Оқулықтағы 145 - беттегі 1 - тапсырмадағы берілген мәтінді оқу.
Оқылымнан кейінгі тапсырма.
А. 1 - топ «Кластер» әдісімен мәтіндегі тірек сөздерді ретімен жазады.
2 - топ. Алдын ала ұсынылған суреттерді мәтін мазмұны бойынша ретімен орналастырып, баяндайды.
3 - топ. Метроның артықшылықтарын дәлелдейді.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды.
5 - бекет. Ә. Мәтінді оқыған соң оқушылар сұрақтар әзірлейді.
1 – топ. Мәтін мазмұнын білу, түсіну деңгейіндегі сұрақтарды әзірлейді.
2 – топ. Мәтін мазмұнын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып проблемалық сұрақ қояды.
Қызылорда қаласы, Абай ауылы.
Абай атындағы №138 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Әсем Пірімова
Метрополитен. Зат есімнің түрлері. жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар атауы: 5. 7. 7. Көлік және жол белгілері
Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
5. ӘТН. 4. 2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Мәтін мазмұнын баяндайды, мәтін бойынша сұрақтар дайындайды, зат есімнің мағыналық түрлерін атайды.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: мәтін мазмұнын түсініп, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтарды құрастырады, зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, тұжырымдайды.
Кейбір оқушылар істей алады: Мәтін мазмұнын оңтайлы меңгереді, мәтіндегі негізгі, қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды, оқыту мен оқуда көшбасшылық танытады, зат есімнің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында трүлендіріп қолданады.
Бағалау критерийлері: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.
Зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратады, тиісті қосымшаны жалғап, түрлендіреді.
Пәнаралық байланыс: География
Басы 2мин.
Ұйымдастыру кезеңі.
«Тілектер жауыны» тренигі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Оқушыларды «Білім бекетіне» жету үшін билет алу арқылы топтастыру.
1 - топ: автобус билеттерін алған жолаушылар
2 - топ: пойыз билеттерін алған жолаушылар
3 - топ: ұшақ билеттерін алған жолаушылар
Ортасы
Үй тапсырмасын тексеру.
1 - бекет. Белгілі бір көліктің тарихы туралы дереккөздерден мәлімет жинап, жазу. (оқушы жұмысын жинап алып тексеремін).
2 - бекет. Ой қозғау. Ассоциация жасау.
Қоғамдық көлік түрлері
↓
Кеме
Автобус
Пойыз
Трамвай
Ұшақ
Метро т. б.
3 - бекет. Оқылымалды тапсырма. Мозаикадағы суретті құрастыру арқылы оның не екенін табу. Сол арқылы жаңа сабаққа бағыттау.
Мадақтау сөздері арқылы бағалау.
4 - бекет. Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс. Оқулықтағы 145 - беттегі 1 - тапсырмадағы берілген мәтінді оқу.
Оқылымнан кейінгі тапсырма.
А. 1 - топ «Кластер» әдісімен мәтіндегі тірек сөздерді ретімен жазады.
2 - топ. Алдын ала ұсынылған суреттерді мәтін мазмұны бойынша ретімен орналастырып, баяндайды.
3 - топ. Метроның артықшылықтарын дәлелдейді.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды.
5 - бекет. Ә. Мәтінді оқыған соң оқушылар сұрақтар әзірлейді.
1 – топ. Мәтін мазмұнын білу, түсіну деңгейіндегі сұрақтарды әзірлейді.
2 – топ. Мәтін мазмұнын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып проблемалық сұрақ қояды.
Қызылорда қаласы, Абай ауылы.
Абай атындағы №138 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Әсем Пірімова
Метрополитен. Зат есімнің түрлері. жүктеу
Метрополитен зат есімнің түрлері қысқа мерзімді жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ
Жаңалықтар
Сын есімнің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі, сөйлем ішінен таба алады.
Көлік және жол белгілері. Жол
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу
Жол. Көлік және жол белгілері
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
Қазақ тілінен емтихан билеттері 7 сынып
Қазақ тілінен емтихан билеттері 7 сынып №1 билет 1. Сын есімнің шырайлары
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Сын есімнің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлерін, жасалу жолдарын ажырату арқылы мәтіннен таба біледі, сөйлемдер құрастыра алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.