Жол. Көлік және жол белгілері
Қазақ тілі
Бөлім тақырыбы: Көлік және жол белгілері
Сабақтың тақырыбы: Жол
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
5. О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет - журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.
Құндылықтарға баулу
• жауапкершілік;
• денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу сабағы, дене шынықтыру, технология.
Осыған дейін меңгерілген білім: Дүниетану.
1. 1. 4. 4. Жолда өзін - өзі ұстау ережелері, жол қозғалысын реттейтін жол белгілерін білу.
Сабақтың бастапқы кезеңі
Ұйымдастыру жұмысы.
Қызығушылықты ояту.
Ынталандыру.
«Көңілді шеңбер».
- Балалар, шеңберде қалай тұру керек?- деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады.
Топқа бөлу. Қима қағаздар ұсыну (темір жол, әуе жол, автомобил жол, жол).
Сабақтың ортасы
Сабақтың мақсатын айтып кетемін.
Бүгінгі сабақтың кіріспесінде мәтін алды тапсырма беріледі. Оқушылар берілген бейнефильмді көреді. Сабаққа болжам жасайды.
«Миға шабуыл» әдісі.
• Бұл бейнефильм сабаққа қатысы қандай деп ойлайсыңдар?
• Кімнің қандай ой бар?..
Бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай деп ойлайысыңдар?
Мәтіннің тақырыбын беріп, болжам жасату, мәтін не туралы болуы мүмкін екенін түртіп жазып болжам кестесін жасау.
«Ассоциограмма» әдісі. «Жол» сөзіне қатысты тірек - сызба құраңдар..
Бүгінгі тақырыптың «Жол» екенін айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Оқушылардың алдына бағалау критерийлері беріледі.
Мектеп: Көктөбе ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Солтанова Анар Амиргаликызы
Жол. Көлік және жол белгілері жүктеу
Бөлім тақырыбы: Көлік және жол белгілері
Сабақтың тақырыбы: Жол
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
5. О7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет - журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.
Құндылықтарға баулу
• жауапкершілік;
• денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу сабағы, дене шынықтыру, технология.
Осыған дейін меңгерілген білім: Дүниетану.
1. 1. 4. 4. Жолда өзін - өзі ұстау ережелері, жол қозғалысын реттейтін жол белгілерін білу.
Сабақтың бастапқы кезеңі
Ұйымдастыру жұмысы.
Қызығушылықты ояту.
Ынталандыру.
«Көңілді шеңбер».
- Балалар, шеңберде қалай тұру керек?- деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады.
Топқа бөлу. Қима қағаздар ұсыну (темір жол, әуе жол, автомобил жол, жол).
Сабақтың ортасы
Сабақтың мақсатын айтып кетемін.
Бүгінгі сабақтың кіріспесінде мәтін алды тапсырма беріледі. Оқушылар берілген бейнефильмді көреді. Сабаққа болжам жасайды.
«Миға шабуыл» әдісі.
• Бұл бейнефильм сабаққа қатысы қандай деп ойлайсыңдар?
• Кімнің қандай ой бар?..
Бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай деп ойлайысыңдар?
Мәтіннің тақырыбын беріп, болжам жасату, мәтін не туралы болуы мүмкін екенін түртіп жазып болжам кестесін жасау.
«Ассоциограмма» әдісі. «Жол» сөзіне қатысты тірек - сызба құраңдар..
Бүгінгі тақырыптың «Жол» екенін айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Оқушылардың алдына бағалау критерийлері беріледі.
Мектеп: Көктөбе ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Солтанова Анар Амиргаликызы
Жол. Көлік және жол белгілері жүктеу
Жаңалықтар
Көлік және жол белгілері. Жол
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу
Жолда жүру ережесін білеміз бе?
Жолда жүру ережелері туралы түсінік бере отырып, көше, жол, жаяу жүргіншілер туралы түсініктерін жетілдіру; жол белгілерін ажырата білуге үйрету, бағдаршам туралы түсініктерін кеңейту; көшеде тәртіп сақтап жүруге байқампаздыққа, сақтықпен жүруге
Дара және күрделі етістік
мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.
Жаны саудың – тәні сау
Бөлім: Денсаулық – зор байлық Сабақ тақырыбы: Жаны саудың – тәні сау
Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
Мәдениет пен тіл
Адамдардың бір - бірімен тілдесуі, хабар беруі, ауызекі сөйлеу, ойды жазбаша жеткізу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.