Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кембридж тәсілі
Lesson study зерттеуінің қорытындысы
Өзіме міндеттелген тапсырма бойынша әріптесімнің тiзбектелген сабақтарына қатыса отырып, сынып оқушыларымен жүргізiлетін жұмысқа жаңа әдiс - тәсiлдерді қолдану арқылы, оқушы бойында метасананы қалыптастыруды көздедiм. Тiзбектелген сабақтарды...
С. Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады...
Қысқа мерзімді жоспар. Табиғаттағы су айналымы
Табиғатта су айналымы болмаса не болар еді? - Балалар, судың ұлы саяхатшы екенін білесіңдер ме? Ол бір орында отырғанды ұнатпайды. - Бұл неге байланысты? (температура мен ауа қысымына байланысты...
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысып, поэманың идеясын ашу, білімдерін жан - жақтылы кеңейтеді, поэманың негізгі түйінін таба білуге дағдыланады....
Ақтан жырау
Ақтан жырау шығармашылығын, «Не жаман» термесін білу...
Сал - серілер керуені
Серілер туралы алған білімдерін қорыту, шығармаларын танып білу, тарихи тұлғалардың шығармаларынан рухани ләззат алып, халық композиторларының өміріне құрметпен қарауға баулу....
Кеңес Одағы. Ресей Федерациясы
Соғыстан кейінгі жылдардағы КСРО, даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы ТМД - ның құрылуы туралы оқушылардың білімдерін толықтыру Соғыстан кейінгі жылдардағы даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы, ТМД - ның құрылуы туралы білімдерін толықтырады....
Етістіктен өткенді қайталау
Етістіктерді тауып дара және күрделі екенін ажырата білуге үйрету. Тілін сөздік қорларын дамыту...
Боран
Мұхтар Әуезов өмірімен таныстыру, «Абай жолы» эпопеясының бір үзіндісімен, Абайдың боранда қалып қойған сәтімен таныстыру...
×