Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ақтан жырау

22 қаңтар 2017, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Ақтан жырау.
Музыка 5 сынып
Сілтеме: Музыка пәні. Райымбергенов
Музыка оқыту әдістемесі. Алматы «Атамұра» 2015ж. видео
Мақсаты: Ақтан жырау шығармашылығын, «Не жаман» термесін білу
Түйінді идеялар: Жыраулық дәстүрдің көрнекті өкілдері.
Дереккөздер мен жабдықтар: флипчарт, маркер,
Әдіс – тәсілдер: - Допты қағып ал
- Миға шабуыл
- топтастыру
- SWOT
- Еркін микрофон
- Суреттерді сұрыптау
- смайлик

Бағалау критерийі
1. Жыраулық өнер өкілдерін біледі.
2. Ақтан жырау шығармаларын ерекшеліктерін біледі.
3. Әнді нақышына келтіріп орындай алады.

Мұғалім балаларға амандасып, сыныпты түгендейді. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы сұрайды. Мұғалім сұрақтар қойып оқушыларға допты лақтырады. Оқушылар қағып алып жауап береді.
- Жыраулық өнер дегеніміз не?
- Қандай жырауларды білесіңдер?
- Айтыс өнері дегеніміз не?
- Өлеңнің қандай түрлері бар?
- Базар жырауға ақындық қасиет қалай қонды?
- Базар жырау өлеңінен үзінді оқы
- - Өсиет сөзінің мән - мағынасын аш
- Базар жырау қандай жыраулық өңірдің өкілі?
- «Болашағы елімнің» әнінің авторлары?

Үй тапсырмасын сұрап болғаннан кейін оқушыларға карточкалар таратылып, оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Жаңа сабақ
«Миға шабуыл» әдісі
Өткен сабақпен байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбын шығарып, сабаққа мақсат қою. Базар жырау өлеңінің ізімен өлең құрау. Жасырын сөздер арқылы тақырып табу.
Жаңа тақырыпты тақтаға жазады.
«ДЖИГСО» әдісі Мағынаны тану. Видео слаид
Оқулықпен жұмыс. Ақтан жырау

«Тұжырымдамалық карта» әдісі
1 - топ Домбыра тобы
«Суреттерді сұрыптау» әдісі «Жыраулық өнер өкілдері»
2 - топ Жетіген тобы
«Венн жүйесі»
3 - топ
Ақтан жырау ізімен өлең құрау

Ән үйрену, айту. «Әгугәй домбыра»
1. Дауыс жаттықтыру
2Әнді тыңдау
3. Ән орындау
Оқушыларға «Свод» талдауы жүргізіледі.
1. Жырдың өмірдегі күшті тұстары.
2. Жырдың қазіргі өмірдегі әлсіз тұстары.
3. Жырдың қазіргі өмірдегі мүмкіндіктері.
4. Жырдың қазіргі өмірдегі
дамуына кедергілер.

«Еркін микрофон» әдісі
Бүгінгі тақырып бойынша оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, бір - біріне жауап беріп бірін - бірі бағалайды.
Кері байланыс «Смайлик» әдісі

Музыка пәні мұғалімі Сугуров Мұхтар

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 101
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнделікті сабақ жоспары, Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»
Күнделікті сабақ жоспары, Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»
Қазақ әдебиеті тарихындағы көрнекті тұлғалардың бірі Дулат Бабатайұлы 1802 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Аягөз ауданында туады.
Жыр – мәңгілік мұра
Жыр – мәңгілік мұра
Атадан балаға мирас болған жыраулық - жыршылық дәстүріміз және жыраулық өнердің мақам - саздарымен таныстыра отырып, өнерге құштарлығын арттырып, дамыту. Оқушының шығармашылығы танымдылық қабілеттерін дамыту.
Ақтан жырау. «Он жаман»
Ақтан жырау. «Он жаман»
Ақтан жырау шығармашылығымен таныстыру. Жыраулық өнер және жыраулар шығармашылығының ерекшелігі, халыққа айтқан өсиеті, батырларға рух беруі жайлы әңгімелеу. Музыканың басқа өнер түрлерімен байланысын ұғына білу.
Тест "Жыраулық дәстүр"
Тест "Жыраулық дәстүр"
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, №5 орта мектеп музыка мұғалімі Есмуханова Самал Жанатлековна
Ақтамберді жырау
Ақтамберді жырау
Астана қаласы, №36 орта мектебінің қазақ тілі әдебиеті пәні мұғалімі Тұрсынхан Г. Т
Сыр сүлейі - Нұртуған
Сыр сүлейі - Нұртуған
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебі Музыка пәнінің мұғалімі Серібаева Баян Төлепбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×