ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
Алматы облысы, Балқаш ауданы,
«Көкжиде орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің
математика - информатика пәні мұғалімі Абитбекова Жанар Санаққызы
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару.
2. Оқушылардың ой - өрісін әр түрлі есептер шығару арқылы арттыру, дағдыларын жетілдіру.
3. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Сұрақ – жауап, көрнекілік, СКТ, есептеу
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, ойындар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
А) Оқушыларға сәлемдесу.
Ә) Оқушыларды түгендеу.
Б) Шаттық шеңбері.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
В) Оқушыларды қиықшалармен топқа бөлу.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 313
1) ЕКОЕ (3, 40) = 120 ------------------- 3) ЕКОЕ (21, 20) = 420
2) ЕКОЕ (7, 33) = 231 ------------------- 4) ЕКОЕ (8, 81) = 648
5) ЕКОЕ (28, 25) =700 ------------------ 6) ЕКОЕ (38, 39) = 1482
№ 309
1) а= 2* 3 және b=2*7 ------------------- 2) c = 3* 5және d = 3*3*5
ЕКОЕ (6, 14) = 42 ------------------------ ЕКОЕ (15, 45) = 45
3) е =2*2*5 және f = 2*3*5 ------------- 4) m = 2*2*3 және n =2*3*5
ЕКОЕ (20, 30) = 60 ----------------------- ЕКОЕ ( 12, 60) = 60
5) р=2*2*7 және t=2*3*5 ---------------- 6) x=2*2*3*5 және y=2*3*3*5
ЕКОЕ( 28, 60)= 420 ----------------------- ЕКОЕ (60, 90)=180
ІІІ. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымызды « Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен бастаймыз. Түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
1. Топтық жұмыс. «Сиқырлы сандар» ойыны. Төменде берілген сандар ішінен І топ жай сандарды, ІІ топ құрама сандарды теріп жазады.
10, 11, 66, 97, 128, 139, 201, 311, 450, 502, 503, 641, 864, 879, 991, 117, 422, 784
2. Зейінділік ойыны.
Жұлдызшаның орнына тиісті цифрларды қойып:
1) 9 - ға еселік санды:
2) 3 - ке еселік сандардың ең кішісін жазыңдар:
83*; 2*3; 51*; 76*; 64*; 84*;
3. «Алтын сандық» ойыны нөмірленген сандықты оқушылар таңдайды. Қай сандықты ашқанда қай есеп шықса оқушылар оқулықтағы сол есепті орындайды.
№ 331
32 - нің бөлгіштері: 1, 2, 4, 8, 3, 2, 16
52 - нің бөлгіштері: 1, 2, 4, 26, 13
№ 332
2 - ге бөлінетін сандар:
94, 108, 604, 710
5 - - ке бөлінетін сандар:
825, 615, 710
3 - ке бөлінетін сандар:
108, 604, 825, 615
№ 336
ЕҮОБ (48, 28) = 4
ЕҮОБ (45, 32) = 1
ЕҮОБ (12, 15) = 3
ЕҮОБ ( 24. 88) = 8
ЕҮОБ (60, 75) = 5
ЕҮОБ (78, 117)= 39
№ 334
ЕҮОБ (48, 28) =4
ЕҮОБ ( 36, 63) =9
ЕҮОБ ( 42, 72) = 6
IV. Сергіту сәті «Қара жорға»
4. «Кім жылдам»
Көшбасшылар сайысы
І топқа 100 - ге дейінгі 2 - нің еселігін тап.
ІІ топқа 100 - ге дейінгі 3 - тің еселіктерін тап.
V. Қорытындылау «Қызықты есептер»
Логикалық есептер беру.
5. Үйге тапсырма: № 333, № 338.
6. Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау. Рефлексия
«Көкжиде орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің
математика - информатика пәні мұғалімі Абитбекова Жанар Санаққызы
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару.
2. Оқушылардың ой - өрісін әр түрлі есептер шығару арқылы арттыру, дағдыларын жетілдіру.
3. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Сұрақ – жауап, көрнекілік, СКТ, есептеу
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, ойындар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
А) Оқушыларға сәлемдесу.
Ә) Оқушыларды түгендеу.
Б) Шаттық шеңбері.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
В) Оқушыларды қиықшалармен топқа бөлу.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№ 313
1) ЕКОЕ (3, 40) = 120 ------------------- 3) ЕКОЕ (21, 20) = 420
2) ЕКОЕ (7, 33) = 231 ------------------- 4) ЕКОЕ (8, 81) = 648
5) ЕКОЕ (28, 25) =700 ------------------ 6) ЕКОЕ (38, 39) = 1482
№ 309
1) а= 2* 3 және b=2*7 ------------------- 2) c = 3* 5және d = 3*3*5
ЕКОЕ (6, 14) = 42 ------------------------ ЕКОЕ (15, 45) = 45
3) е =2*2*5 және f = 2*3*5 ------------- 4) m = 2*2*3 және n =2*3*5
ЕКОЕ (20, 30) = 60 ----------------------- ЕКОЕ ( 12, 60) = 60
5) р=2*2*7 және t=2*3*5 ---------------- 6) x=2*2*3*5 және y=2*3*3*5
ЕКОЕ( 28, 60)= 420 ----------------------- ЕКОЕ (60, 90)=180
ІІІ. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымызды « Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен бастаймыз. Түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
1. Топтық жұмыс. «Сиқырлы сандар» ойыны. Төменде берілген сандар ішінен І топ жай сандарды, ІІ топ құрама сандарды теріп жазады.
10, 11, 66, 97, 128, 139, 201, 311, 450, 502, 503, 641, 864, 879, 991, 117, 422, 784
2. Зейінділік ойыны.
Жұлдызшаның орнына тиісті цифрларды қойып:
1) 9 - ға еселік санды:
2) 3 - ке еселік сандардың ең кішісін жазыңдар:
83*; 2*3; 51*; 76*; 64*; 84*;
3. «Алтын сандық» ойыны нөмірленген сандықты оқушылар таңдайды. Қай сандықты ашқанда қай есеп шықса оқушылар оқулықтағы сол есепті орындайды.
№ 331
32 - нің бөлгіштері: 1, 2, 4, 8, 3, 2, 16
52 - нің бөлгіштері: 1, 2, 4, 26, 13
№ 332
2 - ге бөлінетін сандар:
94, 108, 604, 710
5 - - ке бөлінетін сандар:
825, 615, 710
3 - ке бөлінетін сандар:
108, 604, 825, 615
№ 336
ЕҮОБ (48, 28) = 4
ЕҮОБ (45, 32) = 1
ЕҮОБ (12, 15) = 3
ЕҮОБ ( 24. 88) = 8
ЕҮОБ (60, 75) = 5
ЕҮОБ (78, 117)= 39
№ 334
ЕҮОБ (48, 28) =4
ЕҮОБ ( 36, 63) =9
ЕҮОБ ( 42, 72) = 6
IV. Сергіту сәті «Қара жорға»
4. «Кім жылдам»
Көшбасшылар сайысы
І топқа 100 - ге дейінгі 2 - нің еселігін тап.
ІІ топқа 100 - ге дейінгі 3 - тің еселіктерін тап.
V. Қорытындылау «Қызықты есептер»
Логикалық есептер беру.
5. Үйге тапсырма: № 333, № 338.
6. Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау. Рефлексия
Жаңалықтар
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Блум таксономиясы бойынша математикадан сабақтар жоспарлары
k - ның мәніне байланысты y=kx+l сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы туралы түсініктерін қалыптастыру.
Ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ) және ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ)
ЕҮОБ, ЕКОЕ ті үйрену сабақта қолдану арқылы оқушылардың математикаға деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру, тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулу.
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Қызылорда қаласы, Талдыарал елді мекені №215 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Абдикаримова Гаухар Абдикаликовна
Теріс сандарды қосуға және таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы Сапақкөл орта мектебінің математика пәні мұғалімі Рахметқалиева Нұртолған
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.