Үшбұрыштарды шешу
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы,
Н. Ақшабаев атындағы орта мектебінде
математика пәні мұғалімі Байтанаева Динара
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштарды шешу
Сабақтың жалпы мақсаты:
Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін табуды үйрету, есептер шығару барысында дұрыс қолдануға үйрету
Сабақтың нәтижесі: Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді дұрыс пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін тауып үйренеді
Әдіс - тәсілдер: топқа бөлу / «жемістер бойынша»/,«Миға шабуыл»,«құрастыр!», жеке жұмыс
Сабақтың барысы:
Мұғалім іс - әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
2. Топқа бөлу: жемістер арқылы топқа бөлу
3. Білу. Өткен материалды пысықтау:
«миға шабуыл» әдісі бойынша
1) тікбұрыштың сүйір бұрышының синусы деген не?
2) тікбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деген не?
3) тікбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі деген не?
4) тікбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі деген не?
5) пифагор теоремасын тұжырымда?
6) пифагор теоремасының формуласын жаз
«Құрастыр!»
Толық нұсқасын жүктеу
Н. Ақшабаев атындағы орта мектебінде
математика пәні мұғалімі Байтанаева Динара
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштарды шешу
Сабақтың жалпы мақсаты:
Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін табуды үйрету, есептер шығару барысында дұрыс қолдануға үйрету
Сабақтың нәтижесі: Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді дұрыс пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін тауып үйренеді
Әдіс - тәсілдер: топқа бөлу / «жемістер бойынша»/,«Миға шабуыл»,«құрастыр!», жеке жұмыс
Сабақтың барысы:
Мұғалім іс - әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
2. Топқа бөлу: жемістер арқылы топқа бөлу
3. Білу. Өткен материалды пысықтау:
«миға шабуыл» әдісі бойынша
1) тікбұрыштың сүйір бұрышының синусы деген не?
2) тікбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деген не?
3) тікбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі деген не?
4) тікбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі деген не?
5) пифагор теоремасын тұжырымда?
6) пифагор теоремасының формуласын жаз
«Құрастыр!»
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің математика пәні мұғалімі: Рысбаева Ғалия
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ математика пәні мұғалімі Абишева Тухжан Абишевна
Пифагор теоремасына есептер шығару
Қызылорда облысы, Жаңақорған поселкесі, №163 орта мектептің математика пәні мұғалімі Қосанова Бағила
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді өрнектерді түрлендіруге қолдану
Ақжайық ауданы, Мерген ауылы. Математика пәні мұғалімі: Мухамбеткалиева Маншук Қабдолқызы
30⁰, 45⁰ және 60⁰ бұрыштар үшін синустың, косинустың және тангенстің мәні
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы Қараөзен мектеп - лицейінің математика пәні мұғалімі: Хайрошева Гаухар Талапкалиевна
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану Тригонометриялық өрнектерді тепе – тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе – теңдіктерді дәлелдеуді үйрену
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.