Санды көбейтіндіге бөлу
Математикадан ашық сабақ.
Тақырыбы Санды көбейтіндіге бөлу
Мақсаты: Санды көбейтіндіге бөле отырып, олардың арасындағы өзара байланысын түсіндіру. Санды көбейтіндіге бөлу жолдарын үйрету.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
«Шаттық шеңбері» тілек айту арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен,
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
"Адасқан сандар" бойынша топқа бөлу.
Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Кубизм» әдісі бойынша сұрақтар.
1. 1 ғасырда неше жыл бар?
2. 1 аптада неше тәулік бар?
3. 1 см қанша мм бар?
4. 1 кг қанша г бар?
5. 1км неше метр бар?
6. 1 метрде қанша см бар?
7. 1 тоннада қанша кг бар?
8. 1 сағатта қанша минут бар?
Өткен сабақтағы материалды еске түсіру.
5* (3*4) =
1. Білу. «Ой қозғау» әдісі арқылы. Сандарды көбейтіндіге бөлу есептер шығару.
а: (в * с)
1 – тәсіл
18: (2х3)=18: 6 =3
а: (в * с) = (a: в): с
2 - тәсіл
(18: 2): 3 = 3
а: (в * с) = (а: c): в
3 - тәсіл
(18: 3): 2 = 3
2. Түсіну. Эстафеталық ойын.
№ 1(ә) екінші баған
3. Қолдану
Өзіндік жұмыс
№ 2
№ 3 (а) Ш: 250:(5*10) = 5күнге
«Кім жылдам»
А) І. ( 5 х 8) х 12 =
II. 5 x ( 8 x 12 ) =
III. (12 x 5 ) x 8 =
Сергіту сәті..
5. Топтық жұмыс
1 топ
Х•10=7890 - 890
10000: х=500•2
2 топ
х: 10=18035+1965
100•х=98000: 10
2 топқа логикалық есеп беру
1 - топ.
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?
1 мотоцикл
2 - топ. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? шырпы
Бір шиді жылжытып теңдікті тура ет.
78 – 3 = 3
Топтар бірін - бірі тексеріп, қателерін табу.
1 топ
59*(2*5)
560:(10*8)
420:(2*3)
2топ
160:(4*10)
360:(3*2)
54*(5*2)
Смайликтер арқылы өзін - өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: № 6 есеп, 108 бет
Кері байланыс: «Кеме» әдісі.
Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.
• Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя,
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.» Оқушылар қолдарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстың тұсына жапсырады.
Тақырыбы Санды көбейтіндіге бөлу
Мақсаты: Санды көбейтіндіге бөле отырып, олардың арасындағы өзара байланысын түсіндіру. Санды көбейтіндіге бөлу жолдарын үйрету.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
«Шаттық шеңбері» тілек айту арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.
Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен,
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
"Адасқан сандар" бойынша топқа бөлу.
Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Кубизм» әдісі бойынша сұрақтар.
1. 1 ғасырда неше жыл бар?
2. 1 аптада неше тәулік бар?
3. 1 см қанша мм бар?
4. 1 кг қанша г бар?
5. 1км неше метр бар?
6. 1 метрде қанша см бар?
7. 1 тоннада қанша кг бар?
8. 1 сағатта қанша минут бар?
Өткен сабақтағы материалды еске түсіру.
5* (3*4) =
1. Білу. «Ой қозғау» әдісі арқылы. Сандарды көбейтіндіге бөлу есептер шығару.
а: (в * с)
1 – тәсіл
18: (2х3)=18: 6 =3
а: (в * с) = (a: в): с
2 - тәсіл
(18: 2): 3 = 3
а: (в * с) = (а: c): в
3 - тәсіл
(18: 3): 2 = 3
2. Түсіну. Эстафеталық ойын.
№ 1(ә) екінші баған
3. Қолдану
Өзіндік жұмыс
№ 2
№ 3 (а) Ш: 250:(5*10) = 5күнге
«Кім жылдам»
А) І. ( 5 х 8) х 12 =
II. 5 x ( 8 x 12 ) =
III. (12 x 5 ) x 8 =
Сергіту сәті..
5. Топтық жұмыс
1 топ
Х•10=7890 - 890
10000: х=500•2
2 топ
х: 10=18035+1965
100•х=98000: 10
2 топқа логикалық есеп беру
1 - топ.
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?
1 мотоцикл
2 - топ. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? шырпы
Бір шиді жылжытып теңдікті тура ет.
78 – 3 = 3
Топтар бірін - бірі тексеріп, қателерін табу.
1 топ
59*(2*5)
560:(10*8)
420:(2*3)
2топ
160:(4*10)
360:(3*2)
54*(5*2)
Смайликтер арқылы өзін - өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: № 6 есеп, 108 бет
Кері байланыс: «Кеме» әдісі.
Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.
• Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя,
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.» Оқушылар қолдарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстың тұсына жапсырады.
Жаңалықтар
Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеті
Есепті шешу және есептеуді тиімді орындау кезінде амалдардың өтілген қасиеттерін қолдануға үйрету;
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша оқушыларда білім қалыптастыру. Оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, оқушының белсенділігін арттыра отырып, өзін бақылауға, бағалауға дағдыландыру.
Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеттеріне негізделген есептер шығару
Оқушыларда санды көбейтіндіге бөлу және көбейту тәсілдері жайлы білім қалыптастыру, бөлу және көбейту амалына байланысты ауыстырымдылық, терімділік заңдарын қайталау;
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша оқушыларда білім қалыптастыру. Оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, оқушының белсенділігін арттыра отырып, өзін бақылауға, бағалауға дағдыландыру.
Санды көбейтіндіге көбейту
Санды көбейтіндіге көбейту, көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін қалыптастырады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.