Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеті

12 наурыз 2019, Сейсенбі
Категориясы: Математика
Тақырыбы: Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеті
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Есепті шешу және есептеуді тиімді орындау кезінде амалдардың өтілген қасиеттерін қолдануға үйрету;
Дамытушылық. Есепті өздігінен талдап шығара білуге дағдыландыру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік. Ұқыптылыққа тәрбиелеу, жылқы малын қастерлеуге тәрбиелеу;

1. Қандай 4 түлік малдарды білесіңдер?
2. Биеден жасалатын сусын...
3. Жылқының төлі...
4. Жылқы малынан дайындалатын тағам?
5. Жылқы малын халқымыз неліктен ерекше қадір тұтқан?

Жылқы - малдың патшасы

Қарашаның 19 - ы
Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеті

№1 Ауызша есептеу (тиімді тәсілмен есепте)

І топ --------------------- ІІ топ --------- ІІІ топ
52 ∙ (2 ∙ 5) --------- 4 ∙ 17 ∙ 25 --------- 220 ∙ (5 ∙ 2)
24 ∙ 5 ∙ 30 ∙ 2 ------ 50 ∙ 76 ∙ 2 --------- 25 ∙ (12 ∙ 4)

№1 Ауызша есептеу (тиімді тәсілмен есепте)
І топ --------------------- ІІ топ --------------------- ІІІ топ
52∙(2∙5)= 520 --------- 4∙17∙25 =1700 --------- 220 ∙(5∙2)= 2200
24∙5∙30∙2= ------------- 50∙76∙2= ---------------- 25∙(12∙4)=

№1 Ауызша есептеу (тиімді тәсілмен есепте)

І топ --------------------------- ІІ топ ---------------- ІІІ топ
52∙(2∙5)=520 --------- 4∙17∙25=1700 --------- 220∙(5∙2) =2200
24∙5∙30∙2=7200 --------- 50∙76∙2=7600 --------- 25∙(12∙4)=1200

Қызықты дерек:
Жылқы жатқаннан гөрі, тұрып жақсы ұйықтайды.

Жаңа сабақ.
Геометриялық фигураларды пайдалана отырып көлемді әртүрлі тәсілмен табу
№2. Қораптың көлемін тап. Қорытынды жаса
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін әртүрлі тәсілмен табуға болады:

V= a ∙ b ∙ c = a ∙ c ∙ b = b ∙ c ∙ a = b ∙ a ∙ c = c ∙ a ∙ b = c ∙ b ∙ a
Дигтер әлі 5 жаста. Оның бойының ұзындығы 270см. Ол 1 күнде 25 кг шөп жейді, бұл - қарапайым жылқының жейтін мөлшерінен 3 есе көп.

Әлемдегі ең үлкен жылқы
Қазіргі уақытта әлемдегі ең үлкен жылқы Диггер болып саналады.

Жылқы малының көздері басқаларға қарағанда үлкенірек болады және түрлі - түсті көре алады.

Қазы - қарта, жал - жая – дәмі тіл үйірер

Жылқының сезімтал жері – тұяғы

Мұны білу пайдалы!
2, 4, 6, 8 – жұп сандар
1, 3, 5, 7, 9 – тақ сандар
2 - ге тек жұп санға немесе нөлге аяқталатын сандар ғана қалдықсыз бөлінеді.
Сандарға қараңдар: 234, 678, 910, 1290, 1206, 1110 жұп сандар деп атауға бола ма?

Сабақты қорытындылау.
- Бүгін нені білдік?
- Не үйрендік?
Санды көбейтіндіге бөлу және көбейту қасиеті слайдты жүктеу
1 583
0
  • 0
0 дауыс
Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Санды көбейтіндіге көбейту
Санды көбейтіндіге көбейту
Санды көбейтіндіге көбейту, көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін қалыптастырады.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×