Логарифм және оның қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Логарифм ұғымын меңгеру; оның қасиеттерін түсініп қолдана білу.
Білімділік: «Логарифм» деген не оны есептей білу; қасиеттерін түсініп өрнектерді ықшамдауға қолдану дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу, логикалық ой қорыту, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік: «Логарифмнің» басқа ғылымдармен байланысын, өмірдегі қажеттілігін түсіндіру арқылы ой - өрістерін кеңейту; тақырыптың қажеттілігін түсініп оқуға тәрбиелеу, этнопедагогикалық ұлтшылдық, қазақ салт - дәстүрін білуге үйрету.
Сабақтың типі: жаңа білім игеру сабағы.
Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ.
Сабақтың көрнекіліктері: үлестірмелі таратпалар, тарихи дерек, математикалық нақыл сөздер, слайд, жұмбақтар, кубик, географиялық карта.
Пәнаралық байланыс: география, информатика, әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Амандасу. Студенттердің зейінін сабаққа аудару.
Б) Сабақ мақсатын қою.
Сабақтың барысы:
ІІ. «Ұшқыр ойдан - ұтымды жауап». Үй жұмысын тексеру.
1. Квадрат теңдеу дегеніміз не?
2. Теңдеулердің қандай түрлерін білесің?
3. Толымсыз квадрат теңдеу?
4. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
5. Квадрат теңдеудің қандай қасиеттерін білесің?
6. Қай жағдайда квадрат теңдеудің түбірі болмайды?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Логарифм сөзі этимологиясы және шығу тарихы. Есептеу тәсілдерін жетілдіру XVII ғасырдың өзекті сұрақтарының бірі болып табылды. XVI ғасырдың екінші жартысында сауда жасау географиясын кеңейту үшін Англия, Франция, Голландия сияқты мемлекеттерге қарапайым есептеулер жүргізетін инженерлер мен «арифметиктерге» деген үлкен сұраныс болды. Логарифмді ойлап табу – есептеу техникасының үлкен жетістігі. Күрделі тригонометриялық кестелермен жұмыс істеуді жеңілдету мақсатында XVI ғасырдағы кейбір математиктер арифметикалық және геометриялық прогрессияларды салыстырумен айналысты. Осы бағытта үлкен жетістіктерге қол жеткізген – шотландық математигі 1614 жылы Джон Непер логарифм кестесін ойлап тапқан болатын. Логарим белгісінің алғашқы нұсқасы log белгілеуін 1624 жылы неміс астраномы Иоганн Кеплер. Логарифмдік сызғыш жайлы да айта кетейін.
Гунтер логарифмдік сызғыш ойлап тапты.
Логарифм (грекше logos — қатынас және arіthmos — сан). Логарифм белгіленуі: log. Логарифмнің жалпы түрі:. Логарифм түрлері: ондық lg және ln натурал логарифм жайлы да айтуға болады. е саны иррационал сан,
Анықтама.
«Жезқазған Бизнес және көлік колледжі» ЖМ
Математика және информатика пәнінің оқытушысы
Кажибекова Дана Ташимовна
Логарифм және оның қасиеттері жүктеу
Сабақтың мақсаты: Логарифм ұғымын меңгеру; оның қасиеттерін түсініп қолдана білу.
Білімділік: «Логарифм» деген не оны есептей білу; қасиеттерін түсініп өрнектерді ықшамдауға қолдану дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу, логикалық ой қорыту, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік: «Логарифмнің» басқа ғылымдармен байланысын, өмірдегі қажеттілігін түсіндіру арқылы ой - өрістерін кеңейту; тақырыптың қажеттілігін түсініп оқуға тәрбиелеу, этнопедагогикалық ұлтшылдық, қазақ салт - дәстүрін білуге үйрету.
Сабақтың типі: жаңа білім игеру сабағы.
Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ.
Сабақтың көрнекіліктері: үлестірмелі таратпалар, тарихи дерек, математикалық нақыл сөздер, слайд, жұмбақтар, кубик, географиялық карта.
Пәнаралық байланыс: география, информатика, әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Амандасу. Студенттердің зейінін сабаққа аудару.
Б) Сабақ мақсатын қою.
Сабақтың барысы:
ІІ. «Ұшқыр ойдан - ұтымды жауап». Үй жұмысын тексеру.
1. Квадрат теңдеу дегеніміз не?
2. Теңдеулердің қандай түрлерін білесің?
3. Толымсыз квадрат теңдеу?
4. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
5. Квадрат теңдеудің қандай қасиеттерін білесің?
6. Қай жағдайда квадрат теңдеудің түбірі болмайды?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Логарифм сөзі этимологиясы және шығу тарихы. Есептеу тәсілдерін жетілдіру XVII ғасырдың өзекті сұрақтарының бірі болып табылды. XVI ғасырдың екінші жартысында сауда жасау географиясын кеңейту үшін Англия, Франция, Голландия сияқты мемлекеттерге қарапайым есептеулер жүргізетін инженерлер мен «арифметиктерге» деген үлкен сұраныс болды. Логарифмді ойлап табу – есептеу техникасының үлкен жетістігі. Күрделі тригонометриялық кестелермен жұмыс істеуді жеңілдету мақсатында XVI ғасырдағы кейбір математиктер арифметикалық және геометриялық прогрессияларды салыстырумен айналысты. Осы бағытта үлкен жетістіктерге қол жеткізген – шотландық математигі 1614 жылы Джон Непер логарифм кестесін ойлап тапқан болатын. Логарим белгісінің алғашқы нұсқасы log белгілеуін 1624 жылы неміс астраномы Иоганн Кеплер. Логарифмдік сызғыш жайлы да айта кетейін.
Гунтер логарифмдік сызғыш ойлап тапты.
Логарифм (грекше logos — қатынас және arіthmos — сан). Логарифм белгіленуі: log. Логарифмнің жалпы түрі:. Логарифм түрлері: ондық lg және ln натурал логарифм жайлы да айтуға болады. е саны иррационал сан,
Анықтама.
«Жезқазған Бизнес және көлік колледжі» ЖМ
Математика және информатика пәнінің оқытушысы
Кажибекова Дана Ташимовна
Логарифм және оның қасиеттері жүктеу
Жаңалықтар
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту, логарифмдік теңдеулерді шеше білуге үйрету.
Логарифм және оның қасиеттеріне есептер шығару
Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру; логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
Логарифмнің қасиеттеріне есептер шығару
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Сарға селосы. Бейнеу мектеп-интернaты мaтемaтикa пәнінің мұғaлімі Орaзaлиев Қaнaт 8-сынып Геометрия пәнінен қысқa мерзімді жоспaр.
Логарифм. Ондық және натурал логарифм. Логарифмдік өрнектерді түрлендіру
Абай Құнанбаев атындағы Саран гуманитарлы-техникалық колледжінің математика пәнінің оқытушысы Құлпейсова Назира Елубайқызы
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.