Тік призма, параллелепипед
Сабақтың тақырыбы: Тік призма, параллелепипед.
Сабақтың мақсаты: 1. Призма анықтамасын, қырлары, жақтары, төбесі, табан анықтамасын, бүйір беті, толық беті аудандарының формулаларын білу, есептер шығаруда қолдану.
2. Тік призманың кескінін жазықтықта сала білу дағдыларын, есептердің міндетті деңгейлерін шығара алу дағдыларын дамыту
3. Сызбаны дұрыс әрі дәл салу арқылы әсемдікке, әдемілікке, айнала кеңістікті байқағыштыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап,
Сабақтың түрі:
Сабақтың көрнекілігі: Призма, параллелепипед модельдері, интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын бекіту
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІV. Пысықтау - есептер шығару
V. Бекіту
VІ. Қорытынды.
Сабақтың барысы.
І. Сынып оқушыларымен амандасу, түгендеу, проблемалық жағдайларын реттеу
(оқу құралдарын түгендеу)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру,№368 есеп
(Тірек схемалары арқылы)
Куб
12 қыры 8 төбесі 6 жағы
Кубтың жақтары шаршы болады.
Үй тапсырмасын бекіту:
Стереометрия нені зерттейді?
Қиылысатын жазықтықтар деп қандай жазықтықтарды айтамыз?
Параллель жазықтықтар деген не?
Айқас түзулер деген қандай түзулер?
Түзу мен жазықтық қалай орналасуы мүмкін?
Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын түсіндір.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
Тік призма, параллелепипед жүктеу
Сабақтың мақсаты: 1. Призма анықтамасын, қырлары, жақтары, төбесі, табан анықтамасын, бүйір беті, толық беті аудандарының формулаларын білу, есептер шығаруда қолдану.
2. Тік призманың кескінін жазықтықта сала білу дағдыларын, есептердің міндетті деңгейлерін шығара алу дағдыларын дамыту
3. Сызбаны дұрыс әрі дәл салу арқылы әсемдікке, әдемілікке, айнала кеңістікті байқағыштыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап,
Сабақтың түрі:
Сабақтың көрнекілігі: Призма, параллелепипед модельдері, интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын бекіту
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
ІV. Пысықтау - есептер шығару
V. Бекіту
VІ. Қорытынды.
Сабақтың барысы.
І. Сынып оқушыларымен амандасу, түгендеу, проблемалық жағдайларын реттеу
(оқу құралдарын түгендеу)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру,№368 есеп
(Тірек схемалары арқылы)
Куб
12 қыры 8 төбесі 6 жағы
Кубтың жақтары шаршы болады.
Үй тапсырмасын бекіту:
Стереометрия нені зерттейді?
Қиылысатын жазықтықтар деп қандай жазықтықтарды айтамыз?
Параллель жазықтықтар деген не?
Айқас түзулер деген қандай түзулер?
Түзу мен жазықтық қалай орналасуы мүмкін?
Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығын түсіндір.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
Тік призма, параллелепипед жүктеу
Жаңалықтар
Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің анықтамасын біледі, қасиеттерін ажырата алады. Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің жазықтықтағы сызбасына есептер құрастыра алады.
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Призманың көлемі
Тік призма және көлбеу призма туралы түсінікті пысықтау, есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Әр бір оқушының өзіндік ізденісін қалыптастыру, өз ойлырын тұжырымдап айтуды үйрету.
Параллелепипед. Призма. Пирамида
Кубтың көлемін, толық бетінің ауданын, қырын, қарама - қарсы жақтарының арақашықтығың, қырының ұзындығын, пирамиданың, тік призманың толық бетінің ауданын табуды игерту.
Призма көлемі
ШҚО. Аягөз қаласы, №5 жалпы білім беретін орта мектеп»коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Фаткулина Гүлжанат Мұратқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.