Параллелепипед. Призма. Пирамида
Қызылорда қаласы, «Мұрагер» мектебінің
Математика пәні мұғалімі Матжанова Жанар Оңғарқызы
Геометрия 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Параллелепипед. Призма. Пирамида.
Сабақтың мақсаты: Кубтың көлемін, толық бетінің ауданын, қырын, қарама - қарсы жақтарының арақашықтығың, қырының ұзындығын, пирамиданың, тік призманың толық бетінің ауданын табуды игерту.
Сабақтың білімділік мақсаты: Параллелепипед, призма, пирамида жайлы түсініктерін қалыптастыру;
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Тақырыпты өмірмен, шығу тарихымен байланыстыра отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту;
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Ойын элементтері арқылы ынтасын арттырып, логикалық ой - өрісін дамыту;
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Сабақтың типі: Білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: Түсіндірме, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, өзара оқыту, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Модельдер, бағалау парағы, слайдтар, кеспе қағаздар.
Сабақтың құрал - жабдығы: Power Point бағдарламасында жасалған презентация, интерактивті тақта, сызғыш
Сабақтың пәнаралық байланысы: Политехникалық пәндермен байланыс
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесіп, түгелдеу. Сабақтың мақсатын айтып өту. Топқа бөлу. Әділ - қазы алқасын сайлау.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Есеп
1. Берілгені: Куб
a=5 см
_____________________
Табу керек: V, Sт. б.
Шешуі: V=a ³=(5см) ³=125см ³
Математика пәні мұғалімі Матжанова Жанар Оңғарқызы
Геометрия 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Параллелепипед. Призма. Пирамида.
Сабақтың мақсаты: Кубтың көлемін, толық бетінің ауданын, қырын, қарама - қарсы жақтарының арақашықтығың, қырының ұзындығын, пирамиданың, тік призманың толық бетінің ауданын табуды игерту.
Сабақтың білімділік мақсаты: Параллелепипед, призма, пирамида жайлы түсініктерін қалыптастыру;
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Тақырыпты өмірмен, шығу тарихымен байланыстыра отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту;
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Ойын элементтері арқылы ынтасын арттырып, логикалық ой - өрісін дамыту;
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Сабақтың типі: Білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: Түсіндірме, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, өзара оқыту, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Модельдер, бағалау парағы, слайдтар, кеспе қағаздар.
Сабақтың құрал - жабдығы: Power Point бағдарламасында жасалған презентация, интерактивті тақта, сызғыш
Сабақтың пәнаралық байланысы: Политехникалық пәндермен байланыс
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесіп, түгелдеу. Сабақтың мақсатын айтып өту. Топқа бөлу. Әділ - қазы алқасын сайлау.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Есеп
1. Берілгені: Куб
a=5 см
_____________________
Табу керек: V, Sт. б.
Шешуі: V=a ³=(5см) ³=125см ³
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тік призма, параллелепипед
Призма анықтамасын, қырлары, жақтары, төбесі, табан анықтамасын, бүйір беті, толық беті аудандарының формулаларын білу, есептер шығаруда қолдану.
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Пирамида бетінің ауданы
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: «Пирамида бетінің ауданы» ұғымымен, оның негізгі формулаларымен таныстыру.
Параллелепипед. Тік призма
Алматы облысы, Балқаш ауданы, Құйған ауылы, Н. Бозжанов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Садыков Аскар Садыкович
Призма көлемі
ШҚО. Аягөз қаласы, №5 жалпы білім беретін орта мектеп»коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Фаткулина Гүлжанат Мұратқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.