Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу
9 сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді ажырата білу.
Оқушылардың басым бөлігі: Екі айнымалысы бар теңсіздіктердің шешімдерін табу тәсілдерін меңгеру.
Кейбір оқушылар: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді алгоритмді пайдалана отырып есептер шығаруда қолдану.
Құндылықтарды дарыту: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
( Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу)
Пәнаралық байланыс: Геометрия ( график сызу )
АКТ қолдану дағдылары: Интерактивті тақта, интернет ресурстары (сайттар, есептер) таратпа материалдар, фигуралар
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Теңсіздік, бір айнымалысы бар теңсіздіктер, бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді біледі.
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
«Шаттық шеңбері»
арқылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.
«Досыңа тілек»
Оқушылар бір - біріне қарап бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
«Үй тапсырмасын сұрау»
Үй тапсырмасын қатар отырған оқушыларға жұп арқылы тексертемін.
«Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы алдыңғы білімді сұрақ - жауап бойынша тексеру.
Мәндес теңсіздіктер деп қандай қандай теңсіздіктерді айтамыз?
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табамыз?
Қатаң емес теңсіздіктер қалай белгіленеді? ≤, ≥
Қатаң теңсіздіктер қалай белгіленеді? >, 9
2у – 2х² ≤ 1
х² + у² ≥ 1
екі айнымалысы бар теңсіздіктер болып табылады
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін мына алгоритмді қолданамыз.
Теңсіздікке сәйкес теңдеудің немесе функцияның түрін анықтау.
Ол теңдеудің немесе функцияның графигін координаталар жазықтығына салып, жазықтықты бөліктерге бөлу.
Жазықтықтың қай бөлігінде теңсіздіктің шешімі болатынын анықтау.
Ақтөбе қаласы, № 62 ЖОББМ
Математика пәні мұғалімі
Космурзин Билисбай
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. жүктеу
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу слайд жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді ажырата білу.
Оқушылардың басым бөлігі: Екі айнымалысы бар теңсіздіктердің шешімдерін табу тәсілдерін меңгеру.
Кейбір оқушылар: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді алгоритмді пайдалана отырып есептер шығаруда қолдану.
Құндылықтарды дарыту: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
( Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу)
Пәнаралық байланыс: Геометрия ( график сызу )
АКТ қолдану дағдылары: Интерактивті тақта, интернет ресурстары (сайттар, есептер) таратпа материалдар, фигуралар
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Теңсіздік, бір айнымалысы бар теңсіздіктер, бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді біледі.
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
«Шаттық шеңбері»
арқылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.
«Досыңа тілек»
Оқушылар бір - біріне қарап бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
«Үй тапсырмасын сұрау»
Үй тапсырмасын қатар отырған оқушыларға жұп арқылы тексертемін.
«Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы алдыңғы білімді сұрақ - жауап бойынша тексеру.
Мәндес теңсіздіктер деп қандай қандай теңсіздіктерді айтамыз?
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табамыз?
Қатаң емес теңсіздіктер қалай белгіленеді? ≤, ≥
Қатаң теңсіздіктер қалай белгіленеді? >, 9
2у – 2х² ≤ 1
х² + у² ≥ 1
екі айнымалысы бар теңсіздіктер болып табылады
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін мына алгоритмді қолданамыз.
Теңсіздікке сәйкес теңдеудің немесе функцияның түрін анықтау.
Ол теңдеудің немесе функцияның графигін координаталар жазықтығына салып, жазықтықты бөліктерге бөлу.
Жазықтықтың қай бөлігінде теңсіздіктің шешімі болатынын анықтау.
Ақтөбе қаласы, № 62 ЖОББМ
Математика пәні мұғалімі
Космурзин Билисбай
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу. жүктеу
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу слайд жүктеу
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу екі айнымалысы бар теңдеулер теңсіздіктер және олардың жүйелері
Жаңалықтар
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесімен таныстыру және есептер шығаруда қолдана отырып, сан аралығымен жаза білу.
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер
Екі айнымалысы бар теңсіздік түрін ажырата алады, біледі Оқушылардың басым бөлігі: екі айнымалысы бар теңсіздіктерді алгоритимді пайдалана отырып шеше алады
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерін пайдаланып, есептер шығару дағдыларын дамыту. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыру және бағалау, есептеу техникаларын жетілдіру.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімі: Сейткулова Назира
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Қостанай облысы, Амангелді ауданы, Қарынсалды ауылы, Қарынсалды жалпы білім беретін негізгі орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі: Қауатаева Самал Жомартқызы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, №24 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Баймағанбетова Жанар Өтегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.