Күрделі функциялар. Кері функциялар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі10.1 A Функция, қасиеттері және графигі | Мектеп: М.Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ | |||
Күні: 20.09.2019 | Пән мұғалімі: | Тексерілді: | ||
Сынып: 10 | Қатысқан оқушы саны: | Қатыспаған оқушы саны: | ||
Сабақ тақырыбы №12 | Күрделі функциялар. Кері функциялар | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 10.5.1.7 f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құрастыру; | |||
Сабақтың мақсаты | БО: - Функция графигі бойынша оның қасиеттерін сипаттайды КО: - Берілген функция графигіне түрлендірулер орындайды ІО: - Бөлшек-сызықтық функцияның асимптоталарын анықтап, графигін салады | |||
Жетістік критерийлері | Жетістік критерийлері
қолданбалы есептерді күрделі функция бойынша шығарады. | |||
Тілдікмақсат | Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар
функция графигін түрлендіру қалай орындалатынын түсіндіреді Пәнге тән лексика мен терминология:
-функцияның үзіліссіздігі. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
егер ... болса,функция периодты деп аталады. | |||
Құндылықтарды дарыту | Құндылықтарды дарыту топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы жүзеге асады. Сыныптағы құрдастарының ойын тыңдау, қадірлеу. «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы: Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы білім алуға баулу, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі тануға, сыни ойлауды дамытуға және білім берудегі үш тілдік саясатты іске асыруға бағытталады.Сабақтың адамгершілік аспектісі мыналарды қамтиды: оқуға деген жауапкершілікті сезіну; басқаларға құрметпен қарау |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.