Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бөлшек – сызықтық функция

10 қараша 2019, Жексенбі
Категориясы: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

10.1 A Функция, қасиеттері және графигі 

Мектеп: М.Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ

   Күні: 19.09.2019

Пән мұғалімі:

Тексерілді: 

Сынып: 10

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақ тақырыбы:  №11

Бөлшек – сызықтық функция

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 

10.4.1.5 бөлшек-сызықты функциясының    қасиеттерін анықтау және оның графигін салу

Сабақ мақсаттары

БО:     - Функция графигі бойынша оның қасиеттерін сипаттайды 

КО:    - Берілген функция графигіне түрлендірулер орындайды

ІО:     - Бөлшек-сызықтық функцияның асимптоталарын анықтап, графигін салады

Жетістік  критерийлері

  • Берілген функция бойынша қандай түрлендіру екенін анықтай біледі;
    • Берілген негізгі функцияның графигін сала біледі;
      • Функцияның графигін координаталар осі бойымен сығу және созу арқылы түрлендіріп графигін сала біледі;

Тілдік

мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар

 

  • берілген график бойынша функцияның қасиеттерін сипаттайды;
    • берілген функцияға кері функция табу алгоритмін түсіндіреді;
      • функциялар композициясын табуды түсіндіріп айта алады; 

функция графигін түрлендіру қалай орындалатынын түсіндіреді

Пәнге тән лексика мен терминология:

 

  • кері функция;
    • күрделі функция;
      • функцияның бірсарындылығы;
        • функцияның шенелгендігі;
        • функция периодтылығы;
        • функция периоды;
        • функцияның жұп тақтылығы;
        •  функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері;
        • функция графигін түрлендіру;

-функцияның үзіліссіздігі.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • бөлшек-сызықты функцияның графигін/ берілген функцияның графигін салу үшін...түрлендірулер орындалады;
    • берілген функцияға кері функция табу үшін … керек;
      • берілген күрделі функция...функцияларынан құралған;
        • егер...шартын қанағаттандыратындай М оң саны бар болса,онда функция шенелгендеп аталады;
        • егер функция қандай да бір аралықтаөсетін (кемитін) болса, онда ол осы аралықта... деп аталады;
        • егер...болса, функция жұп деп аталады;
        • егер ... болса, функция тақ деп аталады;
        • жұп (тақ) функцияның графигі... симметриялы;
        • жұп (тақ) функцияның графигін салу үшін ... керек;

егер ... болса,функция периодты деп аталады.

Құндылықтарды дарыту 

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы

Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана

Пәнаралық айланыстар

Сызу 

Бастапқы білім 

Сызықтық, квадраттық, кері пропорционалдық тәуелділік, y=  функцияларының графиктерін салу дағдылары, функциялардың қасиеттерін сипаттау.








4 135
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Күрделі функциялар. Кері функциялар
Күрделі функциялар. Кері функциялар
Сабақтың мақсаты БО: - Функция графигі бойынша оның қасиеттерін сипаттайды КО: - Берілген функция графигіне түрлендірулер орындайды ІО: - Бөлшек - сызықтық функцияның асимптоталарын анықтап, графигін салады
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функцияларды айыра алады, графигін сала алады
Функция графигіне қарапайым түрлендірулер
Функция графигіне қарапайым түрлендірулер
Оқушылар функция ұғымын біледі, түсінеді және функция графиктерін түрлендіруді ережелерін қарапайым есеп шығаруда пайдаланады.
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияның берілу тәсілдері, графиктерін түрлендіру және қасиеттері бойынша оқушылардың білімін бекіту; Өтілген материалдарды практикалық сабақта тиімді қолдану арқылы оқушыларға функцияны зерттеу және оның графигін салу біліктері мен дағдыларын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.