Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
11 - сынып. Алгебра және анализ бастамалары.
Тақырып: Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу.
Сабақтың мақсаты: Жазық фигуралар туралы түсінік беріп және олардың ауданын табуды оқып - үйрену.
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:
♦ Білімділік: Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы
ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру.
♦ Дамытушылық: Күрделі функциялардың алғашқы функцияларын табу тәсілдерін терең меңгеру, анықталған интегралды есептеуді жете білу біліктілігін дамыту.
♦ Тәрбиелік: Оқушыларды еңбексүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баули отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнектілігі: PowerPoint – презентациялық бағдарлама, интерактивті тақта, таблица - схемалар, оқушы баяндауы, сызба аспаптары.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдіс - тәсілі: Бөлшектеп іздену.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру: (2 минут)
• Сәлемдесу.
• Журналмен жұмыс.
• Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
• Сабаққа мақсат қою.
2. Өткен материалды пысықтау (7 минут).
1. Оқушы баяндамасы: Презентация - Қисықсызықты трапеция(1 - слайд)
• Қисық сызықты трапеция
Қисық сызықты трапеция деп – жоғарыдан үзіліссіз, y=f(x)(f(x)>0) функция - сының графигімен, бүйір жақтарынан x=a, x=b және төменнен y=0 түзулерімен шектелген жазық фигураны атайды. Мұндағы абсцисса осінің кесіндісін - қисықсызықты трапецияның табаны дейді.
Тақырып: Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу.
Сабақтың мақсаты: Жазық фигуралар туралы түсінік беріп және олардың ауданын табуды оқып - үйрену.
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:
♦ Білімділік: Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы
ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру.
♦ Дамытушылық: Күрделі функциялардың алғашқы функцияларын табу тәсілдерін терең меңгеру, анықталған интегралды есептеуді жете білу біліктілігін дамыту.
♦ Тәрбиелік: Оқушыларды еңбексүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баули отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнектілігі: PowerPoint – презентациялық бағдарлама, интерактивті тақта, таблица - схемалар, оқушы баяндауы, сызба аспаптары.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдіс - тәсілі: Бөлшектеп іздену.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру: (2 минут)
• Сәлемдесу.
• Журналмен жұмыс.
• Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
• Сабаққа мақсат қою.
2. Өткен материалды пысықтау (7 минут).
1. Оқушы баяндамасы: Презентация - Қисықсызықты трапеция(1 - слайд)
• Қисық сызықты трапеция
Қисық сызықты трапеция деп – жоғарыдан үзіліссіз, y=f(x)(f(x)>0) функция - сының графигімен, бүйір жақтарынан x=a, x=b және төменнен y=0 түзулерімен шектелген жазық фигураны атайды. Мұндағы абсцисса осінің кесіндісін - қисықсызықты трапецияның табаны дейді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Математика анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу қисықсызықты трапеция
Жаңалықтар
Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру
Өздеріне таныс жазық және кеңістік фигураларды атайды, ажыратады. Жазық фигуралардан әртүрлі заттар мен композициялар құрайды.
Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру. оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы сабақтың мазмұнын ашу;
Анықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы
Анықталған интеграл ұғымына қолданылатын Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып деңгейлік тапсырмалар орындай отырып жаңа білімді меңгереді. Анықталған интегралды есептеу дағдыларын қалыптасты - рады, есте сақтау қабілеттерін дамытады.
Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі
Астана қаласы, №34 орта мектебінің мұғалімі Бұғыбаев Мұхаметқали
Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі
11-сынып. Алгебра және анализ бастамалары. 25-сабақ. Тақырып: Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі.
Қисықсызықты трапецияның ауданы
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Северный орта мектебінің математика және информатика пәнінің мұғалімі Кобиланов Рэнат Жаксылыкович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.