Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
1. Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
2. Пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданы
Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу.
Сілтеме: Мерсер мен Литлтон /2007/, Александер /2001, 2008/ еңбектері
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру. оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы сабақтың мазмұнын ашу; формативті бағалауды сыни тұрғыдан ойлау.
Оқыту нәтижелері: Анықталған интеграл формулаларды есеп шешкенде қолдана білу. Негізгі білімдерін жинақтау, саралау
- диалогтік әдістің тиімділігін арттыру;
- формативті бағалау әдістерін пайдалануға сенімді болу
Негізгі мақсаттар
- Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу үшін алғашқы функция формулаларын қолданып есептер шешу дағдысын қалыптастыру; өзін - өзі реттеудің Марта Бронсон(2002) бейімдеген санаттарының бірі әлеуметтік өзін өзі реттеуін дұрыс жолға қою
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Үй тапсырмасын Өтілген тақырыпты еске түсіру «Өрмекші торы» Тірек ұғымдар:
Алғашқы функция формулалары
Қисықсызықты трапеция
Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы
Жазық фигураның ауданын интегралмен есептеу
формулалары
Сергіту сәті Жұптастырып жұмыс істеу «Сыңарын тап» формула құрастыру, жұптасу, тапсырмасын орындау
1 - тапсырма Кеспеде жазылған сұрақ пен есепті жұптаса отырып, шығару
2 – тапсырма «Галереяны шарлау» есептердің шығарылуын түсіндіру
Атырау облысы,
Қызылқоға ауданы Сағыз селосы
№ 9 орта мектеп
математика пәні мұғалімі
Некесова Бағила Исламовна
Анықталған интеграл жүктеу
Пирамида. Пирамиданың жазбасы жүктеу
2. Пирамиданың және қиық пирамиданың бетінің ауданы
Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу.
Сілтеме: Мерсер мен Литлтон /2007/, Александер /2001, 2008/ еңбектері
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру. оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы сабақтың мазмұнын ашу; формативті бағалауды сыни тұрғыдан ойлау.
Оқыту нәтижелері: Анықталған интеграл формулаларды есеп шешкенде қолдана білу. Негізгі білімдерін жинақтау, саралау
- диалогтік әдістің тиімділігін арттыру;
- формативті бағалау әдістерін пайдалануға сенімді болу
Негізгі мақсаттар
- Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу үшін алғашқы функция формулаларын қолданып есептер шешу дағдысын қалыптастыру; өзін - өзі реттеудің Марта Бронсон(2002) бейімдеген санаттарының бірі әлеуметтік өзін өзі реттеуін дұрыс жолға қою
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Үй тапсырмасын Өтілген тақырыпты еске түсіру «Өрмекші торы» Тірек ұғымдар:
Алғашқы функция формулалары
Қисықсызықты трапеция
Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы
Жазық фигураның ауданын интегралмен есептеу
формулалары
Сергіту сәті Жұптастырып жұмыс істеу «Сыңарын тап» формула құрастыру, жұптасу, тапсырмасын орындау
1 - тапсырма Кеспеде жазылған сұрақ пен есепті жұптаса отырып, шығару
2 – тапсырма «Галереяны шарлау» есептердің шығарылуын түсіндіру
Атырау облысы,
Қызылқоға ауданы Сағыз селосы
№ 9 орта мектеп
математика пәні мұғалімі
Некесова Бағила Исламовна
Анықталған интеграл жүктеу
Пирамида. Пирамиданың жазбасы жүктеу
Жаңалықтар
Үшбұрыштың ауданы
Үшбұрыштың ауданын табуды үйрету. Үшбұрыштың ауданын табу формуласымен таныстыру және есептер шығаруда қолдануды үйрену. Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға
Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері
Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб) Жазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру
Анықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы
Анықталған интеграл ұғымына қолданылатын Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып деңгейлік тапсырмалар орындай отырып жаңа білімді меңгереді. Анықталған интегралды есептеу дағдыларын қалыптасты - рады, есте сақтау қабілеттерін дамытады.
Төртбұрыштар мен үшбұрыштарды қолдану
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың қасиеттерін, аудандарын табу формулаларын, периметірлерін есептеу формулаларын қайталай отырып, оларды қолдана білуге дағдыланады
Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құрылымдығы
Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құрылымдығы. Тік төртбұрыштың ауданы мен периметрін таба білу. Ауданын табудың жалпы тәсілімен оқушыларды таныстыру.
Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу
Астана қаласы, №34 орта мектебінің мұғалімі Бұғыбаев Мұхаметқали
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.