Рационал сандардың перодты ондық бөлшек түрінде жазылуы
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандардың периодты ондық бөлшек түрінде жазылуы.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Рационал сандарды периодты ондық бөлшекпен жазуды, қандай жай бөлшектің шектеусіз ондық бөлшекпен жазылатын, таза периодты ондық бөлшекті, аралас периодты ондық бөлшектерді жазуды, оқуды үйрету.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін арттыру, сабаққа қызығушылықты қалыптастыру, ұзақ есте сақтауына дағдыландыру.
4. Тәрбиелілік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, формулалар, тест.
Сабақтың барысы: І. ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Тақтаға шектеусіз ондық бөлшектердің схемасын сызып, түсіндіру
Есептер шығару (жұмбақтар жасыру.)
1. Қорбаң – қорбаң етеді.
Балды жақсы көреді.
Онда аюдың есебін шешейік
2. Өзінше ноян,
Қорқақ не?
Ендеше қоянның тапсырмасын орындайық.
3. Туғаннан жаңғақ жеп жетілген.
Бұтақтан - бұтаққа секірген?
Онда тиіннің әзірлеген есебін орындайық.
4. Айлакер қу, ұзын тұрқы,
жүрген жері күлкі.
Бұл не?_____________
Онда түлкінің әзірлеген есебін орындайық.
5. Үсті толған ине, түрпі.
Бұл не кірпі.
Онда кірпінің әзірлеген есебін орындайық.
6. Күжірейген жалы бар,
Ақырғаны естіледі алыстан.
Бұл не? Арыстан
Олай болса арыстанның әзірлеген есебін орындайық.
7. Бақылдайды көлде оның мекені,
Осыдан - ақ көрініп тұр не екені.
Онда бақаның әзірлеген есебін орындайық.
8. Желбезекті қанатты,
Суда жүретіні анық,
Бұл не балық
Олай болса балықтың әзірлеген есебін орындайық.
9. Көгімізде самғаған.
Қалықтаған зымыран.
Бұл не қыран.
Онда қыранның әзірлеген есебін орындайық.
10. Ала жолақ тоны мен,
Мұрты бар бір қарыс,
Бұл не? жолбарыс
Енді жолбарыстың әзірлеген есебін орындайық.
3. Кітаппен жұмыс.
4. Логикалық есептер.
5. Сабақты бекіту. (сұрақтар арқылы)
6. Үйге тапсырма
7. Сөзжұмбақ шешу.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Рационал сандарды периодты ондық бөлшекпен жазуды, қандай жай бөлшектің шектеусіз ондық бөлшекпен жазылатын, таза периодты ондық бөлшекті, аралас периодты ондық бөлшектерді жазуды, оқуды үйрету.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін арттыру, сабаққа қызығушылықты қалыптастыру, ұзақ есте сақтауына дағдыландыру.
4. Тәрбиелілік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, формулалар, тест.
Сабақтың барысы: І. ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Тақтаға шектеусіз ондық бөлшектердің схемасын сызып, түсіндіру
Есептер шығару (жұмбақтар жасыру.)
1. Қорбаң – қорбаң етеді.
Балды жақсы көреді.
Онда аюдың есебін шешейік
2. Өзінше ноян,
Қорқақ не?
Ендеше қоянның тапсырмасын орындайық.
3. Туғаннан жаңғақ жеп жетілген.
Бұтақтан - бұтаққа секірген?
Онда тиіннің әзірлеген есебін орындайық.
4. Айлакер қу, ұзын тұрқы,
жүрген жері күлкі.
Бұл не?_____________
Онда түлкінің әзірлеген есебін орындайық.
5. Үсті толған ине, түрпі.
Бұл не кірпі.
Онда кірпінің әзірлеген есебін орындайық.
6. Күжірейген жалы бар,
Ақырғаны естіледі алыстан.
Бұл не? Арыстан
Олай болса арыстанның әзірлеген есебін орындайық.
7. Бақылдайды көлде оның мекені,
Осыдан - ақ көрініп тұр не екені.
Онда бақаның әзірлеген есебін орындайық.
8. Желбезекті қанатты,
Суда жүретіні анық,
Бұл не балық
Олай болса балықтың әзірлеген есебін орындайық.
9. Көгімізде самғаған.
Қалықтаған зымыран.
Бұл не қыран.
Онда қыранның әзірлеген есебін орындайық.
10. Ала жолақ тоны мен,
Мұрты бар бір қарыс,
Бұл не? жолбарыс
Енді жолбарыстың әзірлеген есебін орындайық.
3. Кітаппен жұмыс.
4. Логикалық есептер.
5. Сабақты бекіту. (сұрақтар арқылы)
6. Үйге тапсырма
7. Сөзжұмбақ шешу.
Жаңалықтар
Нақты сандар туралы жалпы түсінік
Оқушылардың нақты сандар туралы түсініктерін жалпылау, нақты сандардың құрылымын, геометриялық мағынасын түсіндіру. Ойлау қабілеттерін, математикалық тілде сөйлеу дағдыларын дамыту.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшекті қосады және азайтады Әртүрлі разрядтағы ондық бөлшектерді азайтады
Ондық бөлшектің оқылуы және жазылуы
Бүтін және бөлшек бөлігінің разрядтары: ондық, жүздік, мыңдық үлестер
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Кейбір бөлімі 10, 100, 1000... т. с. с. болатын жай бөлшектердің бөлімсіз жазылуы. Ондық бөлшек деп аталатын сандармен танысу. Оларды оқу және жазуды үйрену.
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін айыра білуді қалыптастыру. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қойылуымен ондық таңбалар санын қалай анықталуын түсіндіру.
Ондық бөлшектерді оқу және жазу
Қарағанды қаласы № 6 ЖББОМ математика пәнінің мұғалімі Канторбаева Шану Ракишевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.