Төртбұрыштардың аудандарына есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштардың аудандары тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың «Төртбұрыштардың аудандары» тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау,бекіту.Аудандарға берілген есептерді шығару ептіліктерін арттыру.
Есеп шығару барысында ережелерді, формулаларды дұрыс пайдалана отырып есте сақтау,логикалық ойлау және талдай білу қасиеттерін дамыту.
Өз ойларын қорытып,математикалық тілде дұрыс жеткізе білуге,ұқыптылыққа,нақтылыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Компьютер, интерактивті тақта,сабаққа қолдану үшін әзірленген слайдтар, деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар.
Сабақтың түрі: білімдерін жүйелеп,жалпылау сабағы.
Кім көп біледі, сол ұтады.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру.
Үй жұмысын тексеру.
Слайдтар арқылы формулаларды қайталау.
Аудандар тақырыбына есептер шығару
Үлестірме қағаздар бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау.(өзіндік жұмыс)
4. №1.(ауызша есепте) Бір қабырғасы екіншісінен 2 есе ұзын, ал ауданы 32 см2 болатын тіктөртбұрыштың қабырғаларын тап.
№ 2. (ауызша есепте ) Қабырғасы 16 см , ал бұрыштарының біреуі 300 болатын ромбтың ауданын табыңдар,
№ 3.(ауызша есепте) Параллелограмның үш бұрышының қосындысы 2800. Барлық бұрыштарын табыңдар.
№ 4. (ауызша есепте) Тең бүйірлі трапецияның диагоналі бүйір қабырғасымен 1200 бұрыш жасайды.Бүйір қабырғасы кіші табанына тең болатын трапецияның бұрыштарын табыңдар.
№ 5 -№ 8 есептерді тақтада шығару арқылы оқушылардың есеп шығара білу ептілігін дамыту.
№ 5
АВСД параллелограмы берілген.АВ және ВС қабырғалары тең.<ДАВ=300-қа тең. S АВСД-?
№6
АВСД – тең бүйірлі трапеция.АВ=6 см,<АВС =1200, S = 60см2 .PАВСД =?
№ 7.
АВСД –параллелограмм. АВ =10 см, АД = 12см, <АВС=1500. SАВСД-?
№ 8.
АВСД- тең бүйірлі трапеция.АВ= 13 см, АД = 17 см,ВС= 7 см, SАВСД= ?
Деңгейлік тапсырмалар: (өзіндік жұмыс)
1 деңгей.
АВСД –кез келген трапеция.СД= 20 см, ВС =12 см,< ВСД=1500. SАВСД=?
2 деңгей
Берілгені: АВСД=параллелограмм.ВМ-биіктік,
АД=3ВМ. S АВСД=48 см2 . АД-?
3 деңгей.
«тырнақша » өрнегіне қажетті өлшеу жұмыстарын жасап, осы фигураның ауданын табыңдар.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма: №227,251.
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың «Төртбұрыштардың аудандары» тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау,бекіту.Аудандарға берілген есептерді шығару ептіліктерін арттыру.
Есеп шығару барысында ережелерді, формулаларды дұрыс пайдалана отырып есте сақтау,логикалық ойлау және талдай білу қасиеттерін дамыту.
Өз ойларын қорытып,математикалық тілде дұрыс жеткізе білуге,ұқыптылыққа,нақтылыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Компьютер, интерактивті тақта,сабаққа қолдану үшін әзірленген слайдтар, деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар.
Сабақтың түрі: білімдерін жүйелеп,жалпылау сабағы.
Кім көп біледі, сол ұтады.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру.
Үй жұмысын тексеру.
Слайдтар арқылы формулаларды қайталау.
Аудандар тақырыбына есептер шығару
Үлестірме қағаздар бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау.(өзіндік жұмыс)
4. №1.(ауызша есепте) Бір қабырғасы екіншісінен 2 есе ұзын, ал ауданы 32 см2 болатын тіктөртбұрыштың қабырғаларын тап.
№ 2. (ауызша есепте ) Қабырғасы 16 см , ал бұрыштарының біреуі 300 болатын ромбтың ауданын табыңдар,
№ 3.(ауызша есепте) Параллелограмның үш бұрышының қосындысы 2800. Барлық бұрыштарын табыңдар.
№ 4. (ауызша есепте) Тең бүйірлі трапецияның диагоналі бүйір қабырғасымен 1200 бұрыш жасайды.Бүйір қабырғасы кіші табанына тең болатын трапецияның бұрыштарын табыңдар.
№ 5 -№ 8 есептерді тақтада шығару арқылы оқушылардың есеп шығара білу ептілігін дамыту.
№ 5
АВСД параллелограмы берілген.АВ және ВС қабырғалары тең.<ДАВ=300-қа тең. S АВСД-?
№6
АВСД – тең бүйірлі трапеция.АВ=6 см,<АВС =1200, S = 60см2 .PАВСД =?
№ 7.
АВСД –параллелограмм. АВ =10 см, АД = 12см, <АВС=1500. SАВСД-?
№ 8.
АВСД- тең бүйірлі трапеция.АВ= 13 см, АД = 17 см,ВС= 7 см, SАВСД= ?
Деңгейлік тапсырмалар: (өзіндік жұмыс)
1 деңгей.
АВСД –кез келген трапеция.СД= 20 см, ВС =12 см,< ВСД=1500. SАВСД=?
2 деңгей
Берілгені: АВСД=параллелограмм.ВМ-биіктік,
АД=3ВМ. S АВСД=48 см2 . АД-?
3 деңгей.
«тырнақша » өрнегіне қажетті өлшеу жұмыстарын жасап, осы фигураның ауданын табыңдар.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма: №227,251.
Жаңалықтар
Төртбұрыштардың аудандары тақырыбына есептер шығару
Есеп шығару барысында ережелерді, формулаларды дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және талдай білу қасиеттерін дамыту.
Үшбұрыштың ауданы тақырыбына есептер шығару (ашық сабақ)
Үшбұрыштың ауданын есептейтін формулалаларды пайдалану, ол формулаларды есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру, тақырып бойынш аалған білімдерін тереңдете түсу;
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Дәреженің қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана алу дағдыларын тексеру есте сақтау, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептерді шығаруға үйрету. Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
Алгебрадан сабақ жоспары (11 сынып)
Қызылорда облысы, №112 орта мектептің математика пән мұғалімі Сайдалиева Айзада
30⁰, 45⁰ және 60⁰ бұрыштар үшін синустың, косинустың және тангенстің мәні
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы Қараөзен мектеп - лицейінің математика пәні мұғалімі: Хайрошева Гаухар Талапкалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.