Филармония - өнер шаңырағы
Музыка 2 сынып
Тақырыбы: Филармония - өнер шаңырағы. Ән «Апа туған күніңмен!»
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға өнер шаңырақтары, өнер адамдары жайлы толық мағлұмат бере отырып, музыканы түсініп, тыңдай білуге, сыйластыққа үйрету.
Дамытушылық: Ой қозғау, шығармашылыққа, өнерге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Ұлттық құндылықтарымызды құрметтеуге, рухани - танымдық кеңістіктерін молайтуға көмектесу, мәдениеттілікке, сахна өнеріне баулу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі
Сабақтың әдісі: Дамыта оқыту, ойын, сұрақ - жауап, топпен ән айту, музыка тыңдау
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, әдебиеттік оқу, бейнелеу
Көрнекіліктер: Театр, филармония, өнер адамдарының фотосуреттері, слайд
Техникалық құрал - жабдықтар: Баян аспабы, үнтаспа, музыкалық аппаратуралар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Армысың шапағатты күніміз,
Армысың мейірімді жеріміз.
Жүрегіміз саз әуенді қалаған.
Асыл өнер жанашыры біздерміз
ІІ. Үй тапсырмасы «Өнер ордасы – театр»
1. Театр мен концерт залдарына барғанда өзімізді қалай ұстауымыз керек? Оның қандай ережелері бар?
2. Театрдағы ең басты адам кім?
3. Режиссер не істейді?
4. Суретшілер қандай жұмыс жасайды?
5. Сахна әртістерінің киім үлгілерін кім жасайды?
6. Көрермендер өз көңіл - күйін қалай білдіреді?
7. Адамдар театрға не үшін барады?
8. Театрдың қандай түрлері болады?
Жарайсыңдар оқушылар! Үй тапсырмасына өте жақсы жауап бердік. Енді жаңа тақырыбымызға шығу үшін бізге бірнеше аялдамалардан өту керек.
1 - аялдама: «Күйші - композиторлар»
2 - аялдама: «Ежелгі музыкалық аспаптар»
3 - аялдама: «Өнер ордасы – театр». Осы аялдамалардан өтсек қана біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды аша аламыз.
ІІ. Жаңа сабақ: Галереяға шолу (суреттермен таныстыру)
Жамбыл атындағы Қазақ Мемлекеттік филармониясы ең үлкен музыкалық өнер шаңырағы. 1935 жылы құрылған. Филармония әртістері Қазақстанның көптеген қалаларында, шет елдерге барып өнерлерін көрсетеді. Бұрын тек қана Жамбыл атындағы мемлекеттік филармония болатын. Ал қазір Қазақстанның барлық қалаларында филармониялар бар. Өзіміздің Атырау қаласында белгілі актер, ұстаз Нұрмұхан Жантөрин атындағы филармония бар. Филармония залында күнде классикалық музыка концерттері өтеді.
ІІІ. Ой қозғау: Классикалық музыка дегенді қалай түсінеміз?
ІҮ. Музыкалық сауат – дәптермен жұмыс
Классикалық музыка – ең биік, көркемдік талапқа сай, музыка өнерінің алтын қорына енген шығармалар. Олар симфониялық оркестр, үрмелі аспаптар оркестрі, хор капелласының, ұлттық би ұжымдарының т. б өнер ұжымдарының орындауындағы музыкалар. Мысалы мына опера.
Ү. Музыка тыңдау: Римский - Корсаковтың «Салтан патша туралы» атты ертегі операсынан «Араның ұшуы» 1 минут
ҮІ. Сергіту сәті: «Аяқпенен топ - топ - топ»
ҮІІ. Дауысқа жаттығу жасау
ҮІІІ. Ән үйрету:«Апа туған күніңмен!»
Ән орташа жылдамдықта орындалады. Әнін жазған балаларға арналған көптеген кітаптар шығарған, Маңғыстаулық балалар ақыны, композитор Көмек Ыбырайұлы. Қазір Ақтау қаласында музыка пәнінің мұғалімі.
ІХ. Ойын: «Ырғақты аккомпанемент»
Оқушыларды 2 топқа бөліп, бірінші топ әнді орындайды, ал екінші топ ақырын шапалақтап белгілі ырғақты соғады. Мұндай «аккомпанемент» әннің ырғағын тез үйренуге көмегін тигізеді.
Х. Бекіту: 1. Қандай өнер шаңырағымен таныстық?
2. Классикалық музыкаға қандай шығармалар жатады?
ХІ. Қорытындылау: ВЕНН диаграммасы
ХІІ. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, ән жаттау
Бағалау
Тақырыбы: Филармония - өнер шаңырағы. Ән «Апа туған күніңмен!»
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға өнер шаңырақтары, өнер адамдары жайлы толық мағлұмат бере отырып, музыканы түсініп, тыңдай білуге, сыйластыққа үйрету.
Дамытушылық: Ой қозғау, шығармашылыққа, өнерге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Ұлттық құндылықтарымызды құрметтеуге, рухани - танымдық кеңістіктерін молайтуға көмектесу, мәдениеттілікке, сахна өнеріне баулу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі
Сабақтың әдісі: Дамыта оқыту, ойын, сұрақ - жауап, топпен ән айту, музыка тыңдау
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, әдебиеттік оқу, бейнелеу
Көрнекіліктер: Театр, филармония, өнер адамдарының фотосуреттері, слайд
Техникалық құрал - жабдықтар: Баян аспабы, үнтаспа, музыкалық аппаратуралар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Армысың шапағатты күніміз,
Армысың мейірімді жеріміз.
Жүрегіміз саз әуенді қалаған.
Асыл өнер жанашыры біздерміз
ІІ. Үй тапсырмасы «Өнер ордасы – театр»
1. Театр мен концерт залдарына барғанда өзімізді қалай ұстауымыз керек? Оның қандай ережелері бар?
2. Театрдағы ең басты адам кім?
3. Режиссер не істейді?
4. Суретшілер қандай жұмыс жасайды?
5. Сахна әртістерінің киім үлгілерін кім жасайды?
6. Көрермендер өз көңіл - күйін қалай білдіреді?
7. Адамдар театрға не үшін барады?
8. Театрдың қандай түрлері болады?
Жарайсыңдар оқушылар! Үй тапсырмасына өте жақсы жауап бердік. Енді жаңа тақырыбымызға шығу үшін бізге бірнеше аялдамалардан өту керек.
1 - аялдама: «Күйші - композиторлар»
2 - аялдама: «Ежелгі музыкалық аспаптар»
3 - аялдама: «Өнер ордасы – театр». Осы аялдамалардан өтсек қана біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды аша аламыз.
ІІ. Жаңа сабақ: Галереяға шолу (суреттермен таныстыру)
Жамбыл атындағы Қазақ Мемлекеттік филармониясы ең үлкен музыкалық өнер шаңырағы. 1935 жылы құрылған. Филармония әртістері Қазақстанның көптеген қалаларында, шет елдерге барып өнерлерін көрсетеді. Бұрын тек қана Жамбыл атындағы мемлекеттік филармония болатын. Ал қазір Қазақстанның барлық қалаларында филармониялар бар. Өзіміздің Атырау қаласында белгілі актер, ұстаз Нұрмұхан Жантөрин атындағы филармония бар. Филармония залында күнде классикалық музыка концерттері өтеді.
ІІІ. Ой қозғау: Классикалық музыка дегенді қалай түсінеміз?
ІҮ. Музыкалық сауат – дәптермен жұмыс
Классикалық музыка – ең биік, көркемдік талапқа сай, музыка өнерінің алтын қорына енген шығармалар. Олар симфониялық оркестр, үрмелі аспаптар оркестрі, хор капелласының, ұлттық би ұжымдарының т. б өнер ұжымдарының орындауындағы музыкалар. Мысалы мына опера.
Ү. Музыка тыңдау: Римский - Корсаковтың «Салтан патша туралы» атты ертегі операсынан «Араның ұшуы» 1 минут
ҮІ. Сергіту сәті: «Аяқпенен топ - топ - топ»
ҮІІ. Дауысқа жаттығу жасау
ҮІІІ. Ән үйрету:«Апа туған күніңмен!»
Ән орташа жылдамдықта орындалады. Әнін жазған балаларға арналған көптеген кітаптар шығарған, Маңғыстаулық балалар ақыны, композитор Көмек Ыбырайұлы. Қазір Ақтау қаласында музыка пәнінің мұғалімі.
ІХ. Ойын: «Ырғақты аккомпанемент»
Оқушыларды 2 топқа бөліп, бірінші топ әнді орындайды, ал екінші топ ақырын шапалақтап белгілі ырғақты соғады. Мұндай «аккомпанемент» әннің ырғағын тез үйренуге көмегін тигізеді.
Х. Бекіту: 1. Қандай өнер шаңырағымен таныстық?
2. Классикалық музыкаға қандай шығармалар жатады?
ХІ. Қорытындылау: ВЕНН диаграммасы
ХІІ. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, ән жаттау
Бағалау
Филармония өнер шаңырағы музыкадан сабақ жоспары симфониялық оркестр үрмелі аспаптар оркестрі хор капелласының ұлттық би ұжымдары опера
Жаңалықтар
Қуыршақ театры
Балардың ой - өрісін байыту бағытында өнер ордалары төңірегінде мағлұматтармен толықтыру. Театр жанрларын білу және ажырату, оқып танысу күнделікті өмірмен байланыстыру ақпарат құралдарын пайдалана білуге машықтандыру.
Ақтан жырау. «Он жаман»
Ақтан жырау шығармашылығымен таныстыру. Жыраулық өнер және жыраулар шығармашылығының ерекшелігі, халыққа айтқан өсиеті, батырларға рух беруі жайлы әңгімелеу. Музыканың басқа өнер түрлерімен байланысын ұғына білу.
Еуропаның атақты опера театры «Ла Скала»
Казталов ауданы, Жанажол ауылы. Музыка жетекші: Капезова Гулдана Нурболатовна
Театр. Сын есім
Петропавл қаласы қаласы, №4 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Баймұқанова З. Қ
Қазақтың ұлттық би өнері
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебі Музыка пәнінің мұғалімі Серібаева Баян Төлепбергенқызы
Өнердің түрлері
Қызылорда облысы, Жалағаш кенті, № 31 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Н.Н. Әлімбетова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.