15 - 18 ғасырлардағы Қазақ халқының өнері
Қазақстан тарихы пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар (10 сынып)
Сабақтың тақырыбы: 15 - 18 ғасырлардағы Қазақ халқының өнері
Сілтеме: Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
«Қазақстан тарихы» 10 - сынып Алматы «Мектеп» 2006ж
«Тарихи тұлғалар» энциклопедиясы. Интернет материалдары.
Жоспар; оқулық, сызба.
Жалпы мақсаты:
1. Қазақ халқының музыка өнерінің түрлері, ерекшеліктері туралы, музыка өнері, айтыс, қазақтың музыкалық аспаптары, қолөнер және қолданбалы өнер
толық мағлұмат беру.
Күтілетін оқу нәтижелері: Сыни тұрғыда ойлай білулерін арттыру. Шығармашылық қабілеттерін арттыру. Диалогтік әдіс арқылы оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін артады. Өз ойларын қорытып айту арқылы топтық тапсырмалар орындау барысында оқушылардың білім деңгейі артады.
Түйінді идеялар: Оқушыға түрткі болатындай әдістерді пайдаланып, балалардың ақпаратты алғанда сұрақтар жауабына тәуелсіз ойлануына, өзіндік ойын айтып, түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді. Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіруге, өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды орындау сыни көзқарасты талап етеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: Интербелсенді тақта. Постер, түсті қағаздар (стикерлер)
Карта, үлестірме қағаздар, қолөнер бұйымдар көрмесі. Музыкалық аспап.
Оқыту әдістері: Сұрақ - жауап, презинтация, «Кластер» құру, жабық тест т. б.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Сыныппен жұмыс
Дерек көздері Қазақстан тарихы оқулығы бойынша берілген тапсырмалар, АКТ, интернет материалдары, «Қазақстан тарихы» әдістемелік журнал.
Тапсырмалар: Қазақстан тарихы тест тапсырмалары
Ұйымдастыру, топқа бөлу, шаттық шеңберін құру негізінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мұғалімнің іс - әрекеті
Жаңа сабақ:
Сабақтың жоспары:
Музыка өнері. Айтыс
Қазақтың музыкалық аспаптары
Қолөнер және қолданбалы өнер
1 - тапсырма
Слайд арқылы музыкалық аспаптар көрсетіледі:
Домбыра. Жасырын сұрақ: 1. Қолөнердің қандай түрлерін білесің? (Ұсталық, зергерлік, тас өңдеу, құмырашы - көзешілік).
2. Ортағасырларда қандай өзендер бойында қалалар көп орналасқан? Картадан көрсет. (Арыс, Сырдария)
Шертер Жасырын сұрақ: «Кіші Қазан» төңкерісін ұйымдастырушы (Голощекин)
Қылқобыз; Жасырын сұрақ: Гитлердің бас жоспары қалай аталды (Барбаросса);
Жетіген; Жасырын сұрақ: Қазақта тұңғыш генерал атағын алған және мектеп ашқан кім? (Жәңгі Бөкейұлы 1801 - 1845 жж.);
Адырна; Жасырын сұрақ: Үйсін билеушісінің титулы (гуньмо)
Сыбызғы; Жасырын сұрақ: 1883 - 1897 жж. Кіші жүз көтерілісін кім басқарды? (С. Датұлы)
Сазсырнай; Жасырын сұрақ: Қазақтың тұңғыш тарих профессоры кім? (С. Асфендияров),
Шаңқобыз; Жасырын сұрақ: 1975 жылы Алматыда шыққан «АЗ и Я» кітабының авторы кім? (О. Сүлейменов),
Тұяқтас; Жасырын сұрақ: Ақжол би деп кімді атаған? (Дайырқожа би),
Асатаяқ; Жасырын сұрақ: 17 жасында соғысқа қатысып, 54 жасында өлім жазасына бұйырылып, 93 жасында Семей өңірінде қайтыс болған кім? (Ақтамберді Сарыұлы)
Даңғыра; Жасырын сұрақ: «Жылнамалар жинағының» авторы (Қадырғали Жалайыри)
Дабыл;
Сақпан. Жасырын сұрақ: Қай ортағасырлық мемлекет ислам дінім мемлекеттік дін деп жариялайды? (960 ж. Қарахан).
Сабақтың тақырыбы: 15 - 18 ғасырлардағы Қазақ халқының өнері
Сілтеме: Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
«Қазақстан тарихы» 10 - сынып Алматы «Мектеп» 2006ж
«Тарихи тұлғалар» энциклопедиясы. Интернет материалдары.
Жоспар; оқулық, сызба.
Жалпы мақсаты:
1. Қазақ халқының музыка өнерінің түрлері, ерекшеліктері туралы, музыка өнері, айтыс, қазақтың музыкалық аспаптары, қолөнер және қолданбалы өнер
толық мағлұмат беру.
Күтілетін оқу нәтижелері: Сыни тұрғыда ойлай білулерін арттыру. Шығармашылық қабілеттерін арттыру. Диалогтік әдіс арқылы оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін артады. Өз ойларын қорытып айту арқылы топтық тапсырмалар орындау барысында оқушылардың білім деңгейі артады.
Түйінді идеялар: Оқушыға түрткі болатындай әдістерді пайдаланып, балалардың ақпаратты алғанда сұрақтар жауабына тәуелсіз ойлануына, өзіндік ойын айтып, түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді. Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде білдіруге, өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырмаларды орындау сыни көзқарасты талап етеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: Интербелсенді тақта. Постер, түсті қағаздар (стикерлер)
Карта, үлестірме қағаздар, қолөнер бұйымдар көрмесі. Музыкалық аспап.
Оқыту әдістері: Сұрақ - жауап, презинтация, «Кластер» құру, жабық тест т. б.
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Сыныппен жұмыс
Дерек көздері Қазақстан тарихы оқулығы бойынша берілген тапсырмалар, АКТ, интернет материалдары, «Қазақстан тарихы» әдістемелік журнал.
Тапсырмалар: Қазақстан тарихы тест тапсырмалары
Ұйымдастыру, топқа бөлу, шаттық шеңберін құру негізінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мұғалімнің іс - әрекеті
Жаңа сабақ:
Сабақтың жоспары:
Музыка өнері. Айтыс
Қазақтың музыкалық аспаптары
Қолөнер және қолданбалы өнер
1 - тапсырма
Слайд арқылы музыкалық аспаптар көрсетіледі:
Домбыра. Жасырын сұрақ: 1. Қолөнердің қандай түрлерін білесің? (Ұсталық, зергерлік, тас өңдеу, құмырашы - көзешілік).
2. Ортағасырларда қандай өзендер бойында қалалар көп орналасқан? Картадан көрсет. (Арыс, Сырдария)
Шертер Жасырын сұрақ: «Кіші Қазан» төңкерісін ұйымдастырушы (Голощекин)
Қылқобыз; Жасырын сұрақ: Гитлердің бас жоспары қалай аталды (Барбаросса);
Жетіген; Жасырын сұрақ: Қазақта тұңғыш генерал атағын алған және мектеп ашқан кім? (Жәңгі Бөкейұлы 1801 - 1845 жж.);
Адырна; Жасырын сұрақ: Үйсін билеушісінің титулы (гуньмо)
Сыбызғы; Жасырын сұрақ: 1883 - 1897 жж. Кіші жүз көтерілісін кім басқарды? (С. Датұлы)
Сазсырнай; Жасырын сұрақ: Қазақтың тұңғыш тарих профессоры кім? (С. Асфендияров),
Шаңқобыз; Жасырын сұрақ: 1975 жылы Алматыда шыққан «АЗ и Я» кітабының авторы кім? (О. Сүлейменов),
Тұяқтас; Жасырын сұрақ: Ақжол би деп кімді атаған? (Дайырқожа би),
Асатаяқ; Жасырын сұрақ: 17 жасында соғысқа қатысып, 54 жасында өлім жазасына бұйырылып, 93 жасында Семей өңірінде қайтыс болған кім? (Ақтамберді Сарыұлы)
Даңғыра; Жасырын сұрақ: «Жылнамалар жинағының» авторы (Қадырғали Жалайыри)
Дабыл;
Сақпан. Жасырын сұрақ: Қай ортағасырлық мемлекет ислам дінім мемлекеттік дін деп жариялайды? (960 ж. Қарахан).
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Қазақстан тарихы 6 сынып
Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 6 - сыныптың «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Жас қазақ әйелінің портреті. Етістіктің қалау рай формасын қайталау
Г. Ысмайлованың «Қазақ вальсі» портретіндегі қазақ қызын суреттейді. Қазақ халқының суретшілерінің картиналарымен танысады. Қазақ халқының бейнелеу өнері жайлы ойларын дамытады.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (қысқа мерзімді жоспар)
Мәтіннің мазмұнын меңгерту, Қазақстан туралы білімдерін толықтыру, білім алушылардың сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін арттыру, сөздік қорын молайту.
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қазақ халқының материалдық мәдениеті туралы білімдерін кеңейту. Ұлттық мәдениетке деген қызығушылығын оята отырып, оқушыларды ізденгіштік, шығармашылық, танымдық қабілетін дамыта отырып оқушыларды өз бетінше қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық мәдениетінің ерекшелігін аша отырып, оқушыларға қазақтың ұлттық ән-күй өнері мен оның дамуы туралы нақты мағлұмат беру.
Архитектуралық ескерткіштер
Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.