Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері

14 қыркүйек 2017, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
САБАҚ №22
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: §21 Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Жоспары
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері: 1. Қазақ халқының ұлттық музыкалық мәдениетінің ерекшелігін аша отырып, оқушыларға қазақтың ұлттық ән - күй өнері мен оның дамуы туралы нақты мағлұмат беру.
2. Рухани мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз беттерінше мәдени құндылықтарды түсіне білу және оларды бағалай білу қабілеттерін дамыту.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: Қазақ халқының рухани мәдениетке алатын орнын оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар: Оқушылар халқымыздың ұлттық рухани мәдениетінің маңыздылығын түсіндіре оқи отырып өз ойымен корытындылай білуге үйренеді.
Тапсырмалар
/Wiki материал - дары/ «Ой талқы»
Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс Қара. Жап. Жаз. Айт.
Жұптық жұмыс Ыстық орындық
Жеке жұмыс Кесте толтыру
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (ұлттық мереке аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 «Ыстық орындық» арқылы үй тапсырмасын сұрау
Бағалау: смайлик
ІІІ. Жаңа сабақ
3. 1«Ой талқы»
 Қазақтың ұлттық ән - күй өнері жайлы не білеміз?
Топтар ақ параққа өздері білетін ән – күйлерді жазады.
Бағалау парағы
1. 2 Мәтінмен жұмыс Қара. Жап. Жаз. Айт.
Тақырыптың мазмұнын аша отырып, постер қорғау.
1 - топ Дала әуендері.
2 - топ Ұлттык музыка аспаптары.
3 - топ Ән - күй өнеріндегі белгілі тұлғалар.
Бағалау:
Бекіту: Жеке жұмыс кесте толтыру
ДАЛА ӘУЕНІ
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Топ аты:---------------------- 5 - 3 ұпай аралығы

V. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау
Рефлексия 2 минут Стикерге жазу
Сабақтың жабдықтары Мультимедиа, интерактивтік тақта, флипчарт, маркер, қарындаш
Келесі тапсырмалар/портфолио/ Қосымша материалдар бойынша шығармашылық тапсырма
Белгілі әншілер мен күйшілердің шығармаларын жазып келу.
Келесі оқу § 21 Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Сабақты талдау
Тәжірибелік сабақты бағалау
Сабаққа өзгертулер енгізу Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар.

Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
2 658
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Ақпан, Қазан төңкерісі және Кеңестер билігінің орнауы туралы мәлімет беру, аталған төңкерістердің мәні мен сол кездегі Қазақстандағы саяси ахуал жайын түсіне білуге жағдай жасау.
Діннің пайда болуы
Діннің пайда болуы
Қазақ халқының бұрынғы кездегі наным - сенімдерімен, дінімен, жалпы рухани мәдениетімен және ерте кездегі наным - сенім түрлерінің пайда болу тарихымен таныстыру.
Наурыз мейрамы
Наурыз мейрамы
Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
Архитектуралық ескерткіштер
Архитектуралық ескерткіштер
Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру.
Қазақ халқының қалыптасуы және қазақ хандығының құрылуы
Қазақ халқының қалыптасуы және қазақ хандығының құрылуы
Этнос, алаш пен қазақ ұғымдары, Қазақ елінің жеке халық болып, ұлттық этникалық және антропологиялық негізін қалаған тайпалар туралы түсінік беру.
Қазақстан территориясындағы көне түркілер
Қазақстан территориясындағы көне түркілер
Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекет - түрік қағанатының құрылуын, халқының этникалық құрамы мен шаруашылығын түсіндіре отырып, мәдениетінің негізінде түрік өркениетінің қалыптасуын көрсету;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×