Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты

08 ақпан 2016, Дүйсенбі
Категориясы: Тарих
С. Аманбайұлы атындағы орта мектептің
тарих пәні мұғалімі Алмагул Жетписбаева

Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар /с/
 Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының жүргізілгенін, зардабын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі /в/
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының жүргізілу мақсатын түсінеді. Жаңа сөздердің мағынасын ажырата алады.
Кейбір оқушылар /а/
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының барысын түсінеді, талдай біледі. Тарихи тұлғалардың еңбектерімен танысады.

Алдыңғы оқу Үй тапсырмасын қадағалау.
"Сен маған, мен саған " әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Әр оқушы тақырып бойынша ашық, жабық сұрақтар дайындайды.

Басталуы
ойыны арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
"Он сауал" ойыны арқылы сабақтың мақсатын айқындау.

Ортасы
1. Топқа бөлу арқылы, жаңа сабақты түсіну.
2. Постер құрып, қорғайды.
«Жигсо» әдісі бойынша үш топқа бөлініп топтағы оқушылар 1, 2, 3, ретімен нөмірленіп, осы ретімен тақырыпшалар бөліп берілді. Ары қарай жүру бағыты түсіндірілді. Оқушы өздері оқып, топтарға нөмірлері бойынша жиналып, талқылап, қайтадан бастапқы топтарына қайтып келіп, тақырыпша бойынша түсінігін топтың басқа нөмірдегі оқушыларына уақытқа сай кезекпен түсіндіруі керек болды. Оқушылар бағалау парағына топ мүшелерінің ішінен ең жақсы сөйлеген оқушыны белгілеп отырады.
Белсенді оқиды, топта түсінгендерін айтады.
Әр топ негізгі түсініктерді талдап, түсіндіреді,
оқу техникасын дамытады, алған білімін пысықтайды, өмірде қолданып үйренеді.
Топпен тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды оқушылар жетекшілік етеді,
қалған оқушылар солардың көмегі арқылы жаңа тақырыпты меңгереді.
Дарынды оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды орындауда жетекші болады.

3. Диктант
1925 - 1933жж, Садуақасов, Түркісіб, бірінші бесжылдық, Тұрар Рысқұлов,"Қазақстан отар болып келді, солай болып қалады", Курнаков, Губкин, Сәтбаев, "Кіші қазан", 1930ж 28 сәуір сөздеріне сөйлем құрастыру.

Толық нұсқасын жүктеу
7 075
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Циклограмма (жылдық)
Циклограмма (жылдық)
ЦИКЛОГРАММА Бірінші апта (2-6 қазан) «Бүлдіршін» Екінші кіші топ
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Ақпан, Қазан төңкерісі және Кеңестер билігінің орнауы туралы мәлімет беру, аталған төңкерістердің мәні мен сол кездегі Қазақстандағы саяси ахуал жайын түсіне білуге жағдай жасау.
Қазақ хандары мен билері
Қазақ хандары мен билері
Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызы мен хандардың, билердің ерлік істері туралы түсінік беру.
1916 жылғы ұлт-азаттық  қозғалыс
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалыстың себебі мен мақсаттарын талдайды және жетекші тұлғалардың еңбектерін сипаттап айта біледі.
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы туралы сабақ жоспары
Кіші жүздің Ресей империясына кіруі
Кіші жүздің Ресей империясына кіруі
Қызылорда облысы Қазалы ауданы Бекарыстан би ауылы №24 Ү. Түктібаев атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі Елбосынова Майра
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×