ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
Қазақстан тарихы
Сыныбы: 11
Сабақтың тақырыбы: ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Жаңа сабақты ұйымшылдықпен бастау мақсатында оқушыларға интерактивті тақтада гүл шоқтарын сыйлау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру
Тарихи тест бойынша термин сөздердің дұрысын тауып, анықтамасын айту.
Диалог арқылы жаңа сабақты бастау
Тірек - схема арқылы жаңа сабақ туралы мәлімет беру
Тақырып:
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
Жоспары:
1. Бірінші орыс революциясы және патша үкіметі
2. Қазақ өлкесіндегі мұсылмандар қозғалысы
3. Жұмысшы қозғалысының күшеюі
5. Ауыл тұрғындарының наразылығы.
Бөлме гүлдері арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу. Топ ережесін қабылдату.
(Кластер, постер қорғау. Жаңа сабақты мұғалім әр топқа бөліп береді)
Оқушыларды бақылу
Оқушы іс - әрекеті
Орындарынан отырып тыңдайды
Термин сөздердің дұрыстығын табады. Табылған сөзден жаңа тақырып шығады.
Жаңа сабақ бойынша берілген мәліметті тыңдап, есте сақтайды.
Топқа бөлінеді. Топ ережесін қабылдау. Топ басшысын сайлау.
жоспардың үш бөлімі бойынша 3 топқа кластер, постер қорғауға беру. Әр топтан бір оқушы келіп қорғайтын тақырыпшасын таңдап алады.
Әр оқушы өз бетімен жұмыс жасайды
Оқушылар алған туралы білімін жүйелеп топтастырады.
Оқушы өзінің қандай деңгейде екенін көрсетеді.
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Сағыз селосы, №9 орта мектептің
тарих және география пәні мұғалімі.
Қалиева Гүлжанат Шайхымадинқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Сыныбы: 11
Сабақтың тақырыбы: ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Жаңа сабақты ұйымшылдықпен бастау мақсатында оқушыларға интерактивті тақтада гүл шоқтарын сыйлау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру
Тарихи тест бойынша термин сөздердің дұрысын тауып, анықтамасын айту.
Диалог арқылы жаңа сабақты бастау
Тірек - схема арқылы жаңа сабақ туралы мәлімет беру
Тақырып:
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
Жоспары:
1. Бірінші орыс революциясы және патша үкіметі
2. Қазақ өлкесіндегі мұсылмандар қозғалысы
3. Жұмысшы қозғалысының күшеюі
5. Ауыл тұрғындарының наразылығы.
Бөлме гүлдері арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу. Топ ережесін қабылдату.
(Кластер, постер қорғау. Жаңа сабақты мұғалім әр топқа бөліп береді)
Оқушыларды бақылу
Оқушы іс - әрекеті
Орындарынан отырып тыңдайды
Термин сөздердің дұрыстығын табады. Табылған сөзден жаңа тақырып шығады.
Жаңа сабақ бойынша берілген мәліметті тыңдап, есте сақтайды.
Топқа бөлінеді. Топ ережесін қабылдау. Топ басшысын сайлау.
жоспардың үш бөлімі бойынша 3 топқа кластер, постер қорғауға беру. Әр топтан бір оқушы келіп қорғайтын тақырыпшасын таңдап алады.
Әр оқушы өз бетімен жұмыс жасайды
Оқушылар алған туралы білімін жүйелеп топтастырады.
Оқушы өзінің қандай деңгейде екенін көрсетеді.
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Сағыз селосы, №9 орта мектептің
тарих және география пәні мұғалімі.
Қалиева Гүлжанат Шайхымадинқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қазақстан тарихы 9 сынып. Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Күнделікті сабақ жоспарлары. ХХ ғасыр басындағы Қазақстан
Тарих пәні бойынша күнделікті сабақ жоспары
ХХ ғ. басындағы Қазақстанда қоғамдағы саяси үрдістер
Оқушылардың азаттық күреске басшылық еткен тарихи қайраткерлерге байланысты өз пікірлерін, көзқарастарын айта білу дағдыларын қалыптастыру.
Ұлт азаттық қозғалыстың барысы
ХХ ғасырдың басында қоғамдық – саяси қатынастардың дамуында үлкен өзгерістер туғызған саяси оқиғалар ахуалын түсіндіру;
Қазақстандағы ұлт – азаттық қозғалыстар
XVIII - XIX ғ. екінші жартысындағы Ұлт азаттық күресте ел үшін жанын пида еткен қайраткерлердің ерлік істерін паш ету.
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты
Кіші Қазан саясатының жүргізілу мақсатын түсінеді. Жаңа сөздердің мағынасын ажырата алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.