Этика – философиялық ғылым
Қоғамдық білім негіздері
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Этика – философиялық ғылым
Сабақтың мақсаттары
Білімділігі Этникалық философиялық, әлеуметтік – гуманитарлық ғылым салаларына тиесілі
екенін баяндау.
Тәрбиелігі Этика - адамдардың ішкі дүниесінің көрінісі деп көрсетіп, адамгершілікке баулу.
Дамытушылығы Этика мораль философиясы немесе адамгершілік құлық нормаларын зерттеуші ғылым екенін баяндау.
Сабақтың түрі Жаңа білімді игерту
Сабақтың әдісі Баяндау, сұрақ - жауап
Көрнекілігі Тақырыпқа байланысты слайдтар
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
I. Ұйымдастыру.
а) Сәлемдесу
б) Оқушыларды түгендеу
в) Оқушылардың көңіл – күйіне назар аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Үйге қандай тапсырма берілгенін сұрау.
б) Тарихи тест бойынша термин сөздердің дұрысын тауып, анықтамасын айту.
ГИЗСИЛМОЛ
КОСМАИА
ДУКИНЦИЯ
ЯЛОГАНАИ
в) Үй тапсырмасын қорытындылап жаңа сабақты бастау.
III. Жаңа сабақ жоспары
1. Этика
2. Этика құрылымы
3. Мораль – тарихи құбылыс, этикалық зерттеу объектісі.
4. Табудың түрлері
а) тақырып баяндамас бұрын мораль туралы сұрақтар қою.
б) Әрбір жоспарды тірек – схемалар арқылы баяндау.
IV. Бекіту
I. деңгей. Тақырып бойынша тест сұрақтарын орындауға беру.
«Жұлдызды сәт» тақырып бойынша сұрақтарға тез жауап қайтару.
1. Этика ғылымы нені зерттейді. Этикалық ізгілікті
2. Этика терминін ғылыми қолданысқа енгізген. Аристотель
3. Аристотельдің ізгіліктер туралы ілімінің негізгі қағидалар: Этникалық және дионоэтикалық
4. Этникалық синонимі болып табылады. Мораль
5. Этика сөзінің қазақ тіліне аударылды. Әдептану
6. Этика үш бөліктен тұрады: Теориялық, Нормативтік, Эмпериялық
7. Табудың немесе тыйым салудың адамзатқа неше түрі белгілі? Екі
8. Жақын туыстар, қандастар арасындағы ұрпақ жалғастыру. Инцест
9. Адам етін азық ету дегенді білдіреді. Каннибалум
10. Адамзаттың ерте даму сатыларында барлық халықтарда болған әмбебап әдет - ғұрып. Талион.
ІІ деңгей.
а) Семантикалық карта
----------------------------- Этикалық ізгіліктер ------ Дианоэтикалық ізгіліктер
1. Жомарттық
2. ақыл
3. батылдық
4. шыншылдық
5. парасат
б) сызбаны толтыр
Этикалық құрылымы
...........
ІІІ деңгей. Тезис
«Этика - философиялық ғылым»
Білемін
Білгенім
Білгім келеді
VІ Бағалау
VІІ Үйге тапсырма
Адамгершілік құлқын қалыптастыруда дүниежүзілік діндердің орны қалай?
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: Этика – философиялық ғылым
Сабақтың мақсаттары
Білімділігі Этникалық философиялық, әлеуметтік – гуманитарлық ғылым салаларына тиесілі
екенін баяндау.
Тәрбиелігі Этика - адамдардың ішкі дүниесінің көрінісі деп көрсетіп, адамгершілікке баулу.
Дамытушылығы Этика мораль философиясы немесе адамгершілік құлық нормаларын зерттеуші ғылым екенін баяндау.
Сабақтың түрі Жаңа білімді игерту
Сабақтың әдісі Баяндау, сұрақ - жауап
Көрнекілігі Тақырыпқа байланысты слайдтар
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
I. Ұйымдастыру.
а) Сәлемдесу
б) Оқушыларды түгендеу
в) Оқушылардың көңіл – күйіне назар аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Үйге қандай тапсырма берілгенін сұрау.
б) Тарихи тест бойынша термин сөздердің дұрысын тауып, анықтамасын айту.
ГИЗСИЛМОЛ
КОСМАИА
ДУКИНЦИЯ
ЯЛОГАНАИ
в) Үй тапсырмасын қорытындылап жаңа сабақты бастау.
III. Жаңа сабақ жоспары
1. Этика
2. Этика құрылымы
3. Мораль – тарихи құбылыс, этикалық зерттеу объектісі.
4. Табудың түрлері
а) тақырып баяндамас бұрын мораль туралы сұрақтар қою.
б) Әрбір жоспарды тірек – схемалар арқылы баяндау.
IV. Бекіту
I. деңгей. Тақырып бойынша тест сұрақтарын орындауға беру.
«Жұлдызды сәт» тақырып бойынша сұрақтарға тез жауап қайтару.
1. Этика ғылымы нені зерттейді. Этикалық ізгілікті
2. Этика терминін ғылыми қолданысқа енгізген. Аристотель
3. Аристотельдің ізгіліктер туралы ілімінің негізгі қағидалар: Этникалық және дионоэтикалық
4. Этникалық синонимі болып табылады. Мораль
5. Этика сөзінің қазақ тіліне аударылды. Әдептану
6. Этика үш бөліктен тұрады: Теориялық, Нормативтік, Эмпериялық
7. Табудың немесе тыйым салудың адамзатқа неше түрі белгілі? Екі
8. Жақын туыстар, қандастар арасындағы ұрпақ жалғастыру. Инцест
9. Адам етін азық ету дегенді білдіреді. Каннибалум
10. Адамзаттың ерте даму сатыларында барлық халықтарда болған әмбебап әдет - ғұрып. Талион.
ІІ деңгей.
а) Семантикалық карта
----------------------------- Этикалық ізгіліктер ------ Дианоэтикалық ізгіліктер
1. Жомарттық
2. ақыл
3. батылдық
4. шыншылдық
5. парасат
б) сызбаны толтыр
Этикалық құрылымы
...........
ІІІ деңгей. Тезис
«Этика - философиялық ғылым»
Білемін
Білгенім
Білгім келеді
VІ Бағалау
VІІ Үйге тапсырма
Адамгершілік құлқын қалыптастыруда дүниежүзілік діндердің орны қалай?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Абайдың қара сөздері
Қарасөз туралы теориялық түсінік беру, Абай қарасөздерінің сипатына тоқталу, тақырыптық жағынан талдау, өзіндік ерекшеліктерін, мағынасын ашу
Тұлғаның адамгершілік қасиеті
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №14 жалпы білім беретін орта мектептің құқықтану пәні мұғалімі Исболсынова Света
Абайдың қара сөздері
Қызылорда қаласы, №138 Абай атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Пірімова Әсем Әбдірахманқызы
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы
ХХ ғ. Қазақстандағы қоғамдық саяси қозғалыстар. Ұлттық зиялылар тобы туралы сабақ жоспары
Әдеп жолы әріден басталады
Скакова Айгерим Ниязхановна Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы "Құрылыс колледжі" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны арнайы пәндер оқытушысы
Әбу Насыр әл Фараби
Әбу Насыр әл Фараби (870-950 жж.) Әл Фараби 870 ж. Арыс өзенінің Сырдарияға келіп құятын жағасына орналасқан Фараб қаласында дүниеге келген. Толық аты-жөні әл Фараби Әбу Насыр Мұхаммед ибн Мұхаммед ибн Ұзлағ, ал арғы атасының аты – Тархан . Оның
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.