Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Оқушыларды ҰБТ - ға дайындауда кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдары

19 желтоқсан 2015, Сенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Н. С. Манаев атындағы орта мектебінің
биология және физика пәндерінің мұғалімдері
Хилауова Армангүл Амангелдіқызы мен
Утарбаева Ардақ Искендірқызының

өткізген коучинг сабақ жоспары

Коучинг тақырыбы: Оқушыларды ҰБТ - ға дайындауда кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдары.
Қатысушылар: семинарға қатысушы мұғалімдер
Мақсаты:
ҰБТ - ға дайындаудың түрлі әдіс - тәсілдерін мысалға ала отырып, басқа да мұғалімдермен іс - тәжірибе алмасу.

Күтілетін нәтижелер: Мұғалімдер оқушыларды ҰБТ - ға дайындауда кездесетін кедергілерді, қиыншылықтарды жеңудің жолдарын бірлесіп іздейді, кедергіден шығудың жолы әрқашанда бар екеніндігін түсінеді.

Түйінді идеялар: Мұғалімдердің бір - бірімен бірлескен топтық жұмысының нәтижесінде ҰБТ - ға дайындаудың әдіс - тәсілдерінің негізінде модель құру.
Ресурстар Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, апта ресурстары.
Таныстырылымдар
тізімі: «Оқушыларды ҰБТ - ға дайындау барысындағы қолданылатын тиімді әдіс - тәсілдер» атты таныстырылым
Теориясы: ҰБТ - ғылымда дәлелденген, тиімділігі іс жүзінде танылған үрдіс. Сонымен бірге,
ұлттық бірыңғай тесттілеудің енгізілуінің мақсаты - оқушылардың мектепте алған білімдерінің нәтижесін бағалауда объективтілікті арттыру болып табылатын білім беру сапасын мемлекеттік
аттестациялаудың бір түрі.
Құрал жабдықтар: Флипчарттар, маркерлер, стикерлер, магниттер, бос банка және әртүрлі тастар.

Жұмыс кезеңі
Қызығушылықты ояту: 1). Психологиялық ахуал туғызу
Мақсат:
Қатысушылардың оң көзқарастарын қалыптастырып белсенділігін арттыру

Коучтің іс - әрекеті
Көтеріңкі көңіл - күй орнату үшін «Сергіту сәті» - «Картоп егу» тренингін ұйымдастыру.

Қатысушы мұғалімдердің іс - әрекеттері

Шеңбер жасату, шараға қатысушыларға бір - бірінің арқасына үгу жасай отырып, картоп егу процесін жасайтынын ауызша түсіндіру арқылы өзара қарым қатынасқа түсіре отырып жағымды ахуал қалыптастыру. «Жерді жыртамыз», «Қопсытамыз» «Бетін тегістейміз» «Тұқым себеміз» «бетін жабамыз» «Суарамыз» «Арамшөптерін жұламыз» Алынған дайын өнімнен соң, өзара мадақтама жасату.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 169
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары
Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау. Оқу мен оқытудағы қиындықтарды жеңудің стратегиясын ұсыну.
Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары
Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, оларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу
Оқушыларды ҰБТ мен ОЖСБ - ға дайындаудың тиімді жолдары
Оқушыларды ҰБТ мен ОЖСБ - ға дайындаудың тиімді жолдары
Ұлттық бірыңғай тестілеу - жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушыларды қорытынды аттестаттауының бір түрі.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
АКТ құзіреттілігін арттырудың тиімді жолдары
АКТ құзіреттілігін арттырудың тиімді жолдары
АКТ құзіреттілігін арттыру туралы ой қозғау және оның оқу мен оқыту процесіне тигізер пайдасы мен кедергілерін анықтау. Ақиқатқа сай шешімдер құру және талдау.
Білім сапасы: кездесетін кедергілер және шешу жолдары
Білім сапасы: кездесетін кедергілер және шешу жолдары
Өзара бірлесе отырып тиімді шешім қабылдауға, білім сапасында кездесіп жатқан кедергілерді бірлесе шешуге топта талдауға, анализ жасауға, бірлесіп жұмыс істеуді, бір - бірін тыңдауды, басқаның көзқарасымен санасуды қалыптастырады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×