Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары
Коучинг тақырыбы: Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары
Мақсаты:
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, оларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.
Оқыту нәтижесі: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланады.
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде қолдануға ұмтылады.
Негізгі идеялар: Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай білу; Дарынды, талантты оқушы туралы өз ойларын еркін жеткізе білу. Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдарын іздеу.
Ресурстар: Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек және т. б. фигуралар. Стикер, маркер, плакат, видеожазба, суреттер
1. Ұйымдастыру кезеңі: (10 - мин)
Сәлемдесу. (қатысушылар бір - бірімен қазақша, үндіше, кәрісше амандасуын өтінеді) Психологиялық ахуал туғызу.
Коуч қатысушыларды шаттық шеңберіне тұрып, тізбектеліп, жақсы тілектер айтуын өтінеді. ( 3 мин).
Әріптестерді өзіне ұнаған геометриялық фигураларды таңдау арқылы топқа бөледі (2 - слайд бойынша әр топ мүшесіне мінездеме береді)
Топ ережесін құру.
«Бұлақ көрсең, көзің аш» Халық даналығының мағынасын ашуды сұрайды.
(3 - слайд)
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары. жүктеу
Мақсаты:
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, оларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс - тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.
Оқыту нәтижесі: Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланады.
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде қолдануға ұмтылады.
Негізгі идеялар: Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай білу; Дарынды, талантты оқушы туралы өз ойларын еркін жеткізе білу. Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдарын іздеу.
Ресурстар: Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек және т. б. фигуралар. Стикер, маркер, плакат, видеожазба, суреттер
1. Ұйымдастыру кезеңі: (10 - мин)
Сәлемдесу. (қатысушылар бір - бірімен қазақша, үндіше, кәрісше амандасуын өтінеді) Психологиялық ахуал туғызу.
Коуч қатысушыларды шаттық шеңберіне тұрып, тізбектеліп, жақсы тілектер айтуын өтінеді. ( 3 мин).
Әріптестерді өзіне ұнаған геометриялық фигураларды таңдау арқылы топқа бөледі (2 - слайд бойынша әр топ мүшесіне мінездеме береді)
Топ ережесін құру.
«Бұлақ көрсең, көзің аш» Халық даналығының мағынасын ашуды сұрайды.
(3 - слайд)
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары. жүктеу
Жаңалықтар
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Талантты және дарынды баламен жұмыс
Дарынды баланы анықтау бойынша мұғалімдердің зерттеушілік жұмыстарды жүргізе білуіне көмектесу, бағыт - бағдар беру.
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Талантты және дарынды балаларды анықтау, мұғалімдерге бағыт - бағдар беру. Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтау.
Талантты және дарынды балаларға білім беру
Түркістан қаласы, Мағжан Жұмабаев атындағы №15 мектеп гимназия математика пәнінің мұғалімі Есенкабулова Таттигуль Амангелдиевна
Дарынды оқушымен жұмыс ұйымдастыру жолдары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Алтынсарин орта мектебінің педагог - ұйымдастырушысы Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы
Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау (Коучинг сессия жоспары)
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Архабаева Жұпар Көпбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.