Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету
Коучинг тақырыбы: «Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету»
Жалпы мақсаты:
Тәжірибелі ұстаздардың іс - тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан - жақты дамуында әдіс - тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру. Сындарлы оқыту мектеп жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі екендігін анықтау.
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу - тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.
Оқу нәтижелері:
- Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сапалы оқыту мен оқу үдерісі туралы пікір алмасады.
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, олардың айырмашылықтары мен қолдану әдістерін түсініп, тәжірибеде тиімді қолдана алу туралы түсініктері қалыптасады.
- Мұғалімдер коучингтен алған білімдерін өз тәжірибелерімен ұштастырады, білімдерін толықтырады.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс. Диалогтық оқыту.
ОүБ және оқуды бағалау.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Жаңа заман мұғалімнен күнделікті оқушылармен қарым - қатынас барысында әрбір ситуация үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім қабылдай алуын талап отыр. Оны қанағаттандыру үшін қазіргі заманның мұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерісті тез қабылдай алатын,, жан - жақты, жаңа педагогикалық инновациялық технологияларды меңгерген болуы керек.
Қажетті ресурстар
Интерактивті тақта, презентация «Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету», маркер, стикер, постер, «Қошқар мен теке» мультфильмінен үзінді, бағалау парағы, «жұлдызша», «жүрек» пішінді стикерлар.
Тапсырмалар: Коучтың іс - әрекеті
Кіріспе
1. Психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Тренингтер.
2. Топқа бөлу (5 мин)
Коучердің кіріспе сөзі: — Құрметті әріптестер, біз бәріміз де осынау өмір - өзен қайықтарының ішіндегі «ұстаздар» деген қайығында жүзіп келеміз. Дана халқымыз: «Кемедегінің жаны бір» деп текке айтпаса керек - ті. Осы даналықты салыстыру түрінде айтсақ, бізді көп нәрсе ортақтастырады. Яғни, шәкірт тәрбиелеу.
Әр адам өзі өмір сүріп отырған қоғамының жаршысы болу керек. Ал қазіргі заман біздерден, мұғалімдерден нені талап етеді? Бүгін осы мәселе жөнінде ой бөліспекпіз.
1. Қатысушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, коучинг тақырыбымен таныстырады.
«Менің жетістігім...» тренингі
(Коучингке қатысушылар дөңгеленіп тұрады. Барлығына жүрек пішініндегі стикер таратылып, «Менің жетістігім...» деген тірек сөзге «Оқушыға білім беру мен тәрбиелеудегі әдіс - тәсілдеріңізді пайызбен бағалаңыз» Әркім жазған пайыздары туралы пікірлерін айтады.)
Тренингтен кейінгі түйінді сөз:
Сұрақтар:
Сіз неге осы пайызды көрсеттіңіз?
Осы жетістігіңізге қаншалықты қанағаттандыңыз?
2. «Танысу» тренингін ұйымдастыру, гүл шоғын сыйлау. Гүл шоқтары бойынша топқа бөлу
Практикалық жұмыс (10 мин)
Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз?
Әзірленуге – 7 минут; қорғауға – 3 минут
ІІ. Негізгі бөлім
3. «Қошқар мен теке» мультфильмінен үзінді. (15 мин)
Сұрақ: 1. Мультфильм желісі бойынша екі кейіпкерді бүгінгі оқыту жүйесімен байланыстыра отырып, кімдердің рөлін берер едіңіздер?
Топта ақылдаса отырып, талдау. Қай топтағы қатысушының ойы сізге ұнады сол адамды жұлдызша арқылы бағалайсыз
Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету жүктеу
Жалпы мақсаты:
Тәжірибелі ұстаздардың іс - тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан - жақты дамуында әдіс - тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру. Сындарлы оқыту мектеп жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі екендігін анықтау.
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу - тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.
Оқу нәтижелері:
- Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сапалы оқыту мен оқу үдерісі туралы пікір алмасады.
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, олардың айырмашылықтары мен қолдану әдістерін түсініп, тәжірибеде тиімді қолдана алу туралы түсініктері қалыптасады.
- Мұғалімдер коучингтен алған білімдерін өз тәжірибелерімен ұштастырады, білімдерін толықтырады.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс. Диалогтық оқыту.
ОүБ және оқуды бағалау.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Жаңа заман мұғалімнен күнделікті оқушылармен қарым - қатынас барысында әрбір ситуация үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім қабылдай алуын талап отыр. Оны қанағаттандыру үшін қазіргі заманның мұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерісті тез қабылдай алатын,, жан - жақты, жаңа педагогикалық инновациялық технологияларды меңгерген болуы керек.
Қажетті ресурстар
Интерактивті тақта, презентация «Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету», маркер, стикер, постер, «Қошқар мен теке» мультфильмінен үзінді, бағалау парағы, «жұлдызша», «жүрек» пішінді стикерлар.
Тапсырмалар: Коучтың іс - әрекеті
Кіріспе
1. Психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Тренингтер.
2. Топқа бөлу (5 мин)
Коучердің кіріспе сөзі: — Құрметті әріптестер, біз бәріміз де осынау өмір - өзен қайықтарының ішіндегі «ұстаздар» деген қайығында жүзіп келеміз. Дана халқымыз: «Кемедегінің жаны бір» деп текке айтпаса керек - ті. Осы даналықты салыстыру түрінде айтсақ, бізді көп нәрсе ортақтастырады. Яғни, шәкірт тәрбиелеу.
Әр адам өзі өмір сүріп отырған қоғамының жаршысы болу керек. Ал қазіргі заман біздерден, мұғалімдерден нені талап етеді? Бүгін осы мәселе жөнінде ой бөліспекпіз.
1. Қатысушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, коучинг тақырыбымен таныстырады.
«Менің жетістігім...» тренингі
(Коучингке қатысушылар дөңгеленіп тұрады. Барлығына жүрек пішініндегі стикер таратылып, «Менің жетістігім...» деген тірек сөзге «Оқушыға білім беру мен тәрбиелеудегі әдіс - тәсілдеріңізді пайызбен бағалаңыз» Әркім жазған пайыздары туралы пікірлерін айтады.)
Тренингтен кейінгі түйінді сөз:
Сұрақтар:
Сіз неге осы пайызды көрсеттіңіз?
Осы жетістігіңізге қаншалықты қанағаттандыңыз?
2. «Танысу» тренингін ұйымдастыру, гүл шоғын сыйлау. Гүл шоқтары бойынша топқа бөлу
Практикалық жұмыс (10 мин)
Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз?
Әзірленуге – 7 минут; қорғауға – 3 минут
ІІ. Негізгі бөлім
3. «Қошқар мен теке» мультфильмінен үзінді. (15 мин)
Сұрақ: 1. Мультфильм желісі бойынша екі кейіпкерді бүгінгі оқыту жүйесімен байланыстыра отырып, кімдердің рөлін берер едіңіздер?
Топта ақылдаса отырып, талдау. Қай топтағы қатысушының ойы сізге ұнады сол адамды жұлдызша арқылы бағалайсыз
Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету жүктеу
Жаңалықтар
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып және бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру
Мектептегі мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге, дамуы мен кәсіби өсуіне көмектесу
Тізбектелген сабақтар топтамасы өткізілгені туралы рефлексивті есеп
Сапалы білім бере отырып, саналы ұрпақ тәрбиелеу, өз - өзіне сенімді, алған білімін өмірде пайдалана алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Мен курстың бірінші «Бетпе - бет» кезеңінде нені үйрендім?
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану атты коучинг сессиясының жоспары
Мұғалімдерге «Құндылықтар спектрі» әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. «ГИББС» Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.