ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану атты коучинг сессиясының жоспары
«ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану» атты коучинг сессиясының жоспары
Екінші (негізгі) деңгей
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге «Құндылықтар спектрі» әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. «ГИББС» Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;
оқу үдерісіне «Құндылықтар спектр» әдістерді енгізуге;
ГИББС талдауды сабақ барысында қолдануды;
Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасау.
Түйінді идеялар: Сабақта жауап алудың кейбір жаңаша әдіс – тәсілдерін әзірлеу.
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, аудио материал
Оқыту әдістері: АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Дерек көздері: АҚТ материалдары, суреттер
портал материалдары
Тапсырмалар: «Пингвиндер» бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру.
Осы мезгілдерді бейнелейді сөздер арқылы
Сергіту сәті: Би
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс - әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (1мин)
«Пингвиндер» бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру. ( 2мин)
Қатысушылар төл теңгелеріміз таңдату барысында екі топқа бөлінеді (15 мин)
Мұғалімдер іс - әрекетті дұрыс өрбіте алуға дағдыландыру (9мин)
«Құндылықтар спектрі» әдісі (3 мин )
Қатысушылардың сыни
Ойлау қабілетін дамыту.
ГИББС талдау
Қорытындылау (5 мин)
Рефлексия (3 мин)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы,
Мамандандырылған «Дарын» мектеп - интернатының
физика пәні мұғалімі Жолдыбаева Гульмира Оразалиевна
Екінші (негізгі) деңгей
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге «Құндылықтар спектрі» әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. «ГИББС» Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;
оқу үдерісіне «Құндылықтар спектр» әдістерді енгізуге;
ГИББС талдауды сабақ барысында қолдануды;
Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасау.
Түйінді идеялар: Сабақта жауап алудың кейбір жаңаша әдіс – тәсілдерін әзірлеу.
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, аудио материал
Оқыту әдістері: АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Дерек көздері: АҚТ материалдары, суреттер
портал материалдары
Тапсырмалар: «Пингвиндер» бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру.
Осы мезгілдерді бейнелейді сөздер арқылы
Сергіту сәті: Би
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс - әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (1мин)
«Пингвиндер» бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру. ( 2мин)
Қатысушылар төл теңгелеріміз таңдату барысында екі топқа бөлінеді (15 мин)
Мұғалімдер іс - әрекетті дұрыс өрбіте алуға дағдыландыру (9мин)
«Құндылықтар спектрі» әдісі (3 мин )
Қатысушылардың сыни
Ойлау қабілетін дамыту.
ГИББС талдау
Қорытындылау (5 мин)
Рефлексия (3 мин)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы,
Мамандандырылған «Дарын» мектеп - интернатының
физика пәні мұғалімі Жолдыбаева Гульмира Оразалиевна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Жас мамандарға заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері туралы мәліметтер алуға жағдай жасау.
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу - оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Сындарлы оқуды іске асыруда мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету
Тәжірибелі ұстаздардың іс - тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан - жақты дамуында әдіс - тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру. Сындарлы оқыту мектеп жүйесін жетілдірудің негізгі
Коучинг
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Қалмұратова Дүрия
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.