Тест тапсырмалары 10 сынып (бағыт бойынша)
Тест тапсырмалары және тәжірибелік тапсырмалары 10 сынып
ҚГБ - ЖМБ. І тарау бойынша қорытынды тест сұрақтары
1. Адам ең көп ақпаратты ненің көмегімен алады?
A. Сезу және көрудің
B. Иіскеу мен естудің
C. Есту мен көрудің
D. Көру және дәмін татудың
E. Дәмін татудың
2. Сендер электрондық хатта көрген фильмдерің туралы баяндадыңдар делік. Бұл ақпараттық қай түріне жатады?
A. Есту B) Сезу C) Көру D) Жазбаша E) Дәм тату
3. Осы Информатика оқулығында келтірілген мәліметтер ақпараттың қай түріне жатады?
A. Мәтіндік және графикалық
B. Графикалық және естілетін
C. Электромагниттік және көрінетін
D. Сандық және музыкалық
E. Барлық жауап дұрыс
4. Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз?
A. Кітап B) Радио C) Журнал D) Плакат E) Барлық жауап дұрыс
5. Ақпараттық жүйе дегеніміз не?
A. Ақпараттық үдерістер
B. Ақпараттық түсінік
C. Адамның ақпараттық іс - әрекеті
D. Ақпаратты сақтау, беру және өңдеудің бірлескен іс - әрекеті
E. Мәліметтер жиынтығы
6. Білім беру ақпараттық ресурстары дегеніміз не?
A. Ақпараттық кез келген түрі немесе оқу үдерісінде қолдану үшін арнайы жасалған программалық өнімдер
B. Журнал
C. Кітап
D. Дәптер, кітап
E. Қалам, дәптер, кітап
7. Ақпараттану (Информатика) дегеніміз – ол...
A. Дәптер, кітап
B. Дербес компьютер
C. Дербес компьютердің қосымша құрылғысы
D. ЭЕМ арқылы ақпаратты жинау, сақтау, түрлендіру, жеткізу және оны пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін жаңа ғылыми пән
E. Дербес компьютерді құрастыру пәні
8. Ақпаратты сақтау үшін адамдар нені қолданбайды?
A. Қағазды
B. Дискіні
C. Тасты
D. Суды
E. Флешканы
9. Ерте замандағы адамдар ақпаратты сақтау үшін нені пайдаланған?
A. Биді
B. Суреттерді
C. Қимылды
D. Дыбысты
E. флешканы
ҚГБ - ЖМБ. І тарау бойынша қорытынды тест сұрақтары
1. Адам ең көп ақпаратты ненің көмегімен алады?
A. Сезу және көрудің
B. Иіскеу мен естудің
C. Есту мен көрудің
D. Көру және дәмін татудың
E. Дәмін татудың
2. Сендер электрондық хатта көрген фильмдерің туралы баяндадыңдар делік. Бұл ақпараттық қай түріне жатады?
A. Есту B) Сезу C) Көру D) Жазбаша E) Дәм тату
3. Осы Информатика оқулығында келтірілген мәліметтер ақпараттың қай түріне жатады?
A. Мәтіндік және графикалық
B. Графикалық және естілетін
C. Электромагниттік және көрінетін
D. Сандық және музыкалық
E. Барлық жауап дұрыс
4. Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз?
A. Кітап B) Радио C) Журнал D) Плакат E) Барлық жауап дұрыс
5. Ақпараттық жүйе дегеніміз не?
A. Ақпараттық үдерістер
B. Ақпараттық түсінік
C. Адамның ақпараттық іс - әрекеті
D. Ақпаратты сақтау, беру және өңдеудің бірлескен іс - әрекеті
E. Мәліметтер жиынтығы
6. Білім беру ақпараттық ресурстары дегеніміз не?
A. Ақпараттық кез келген түрі немесе оқу үдерісінде қолдану үшін арнайы жасалған программалық өнімдер
B. Журнал
C. Кітап
D. Дәптер, кітап
E. Қалам, дәптер, кітап
7. Ақпараттану (Информатика) дегеніміз – ол...
A. Дәптер, кітап
B. Дербес компьютер
C. Дербес компьютердің қосымша құрылғысы
D. ЭЕМ арқылы ақпаратты жинау, сақтау, түрлендіру, жеткізу және оны пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін жаңа ғылыми пән
E. Дербес компьютерді құрастыру пәні
8. Ақпаратты сақтау үшін адамдар нені қолданбайды?
A. Қағазды
B. Дискіні
C. Тасты
D. Суды
E. Флешканы
9. Ерте замандағы адамдар ақпаратты сақтау үшін нені пайдаланған?
A. Биді
B. Суреттерді
C. Қимылды
D. Дыбысты
E. флешканы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Информатика пәні бойынша тест 10 сынып
1. Электр тогымен зақымданғанда көмек: A) токты ажырату B) көзге арналған жаттығу жасау C) жұмыс орнын ретке келтіру D) есепке алу журналына тіркеу E) дұрыс жауабы жоқ
Информатика пәнінен 8-сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Информатика пәнінен 8-сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Информатика пәнінен 6 - сыныпқа арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Информатика пәні бойынша 2017 – 2018 жылына арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар Информатика пәнінен 6 - сыныпқа арналған тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Мәтіндік ақпаратты кодтау
Мақсаты: Барлық оқушылар Мәтіндік ақпаратты кодтауды үйренеді. Нақты бір код символының тағайындалу маңыздылығын түсінеді және ол кодтық кестеде бекітілетінің біледі.
Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
Сабақтың тақырыбы: Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Қызылорда облысы, Арал ауданы, №248 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Меңдалиева Райса
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.