Мектепалды даярлық сыныбында балаларға үш тілді дамыту
«Мектепалды даярлық сыныбында балаларға үш тілді дамыту»
Мектепалды даярлық сыныптарына арналған бағдарламасы
Құрастырған: Исакова Қ. Ш., Сеитова Ш. Д.- мектепалды даярлық мұғалімдері;
Имангалиева М. Н., Кыныбаева Т. М.- шетел тілі пәнінің мұғалімдері;
Бервальд М. К.- орыс тілі пәнінің мұғалімі.
Түсінік хат
Қай заманда болмасын адамзат алдында тұратын ұлы мақсат - саналы ұрпақ тәрбиелеу. Болашақ ұрпақ - келешек қоғам иесі, сол келешек қоғам иелері жан - жақты жетілген, ақыл парасаты мол, мәдени - ғылыми өрісі озық азамат етіп тәрбиелеу - біздің де қоғам алдындағы борышымыз.
Заман талабына сай Абай атындағы мектеп - гимназиясында мектепалды даярлық сыныптарында оқушылардың үш тілді меңгеру қабілеттерін дамыта отырып баланың сөздік қорын молайту, тіл байлықтарын жетілдіру, еркін сөйлеуге, өзге тілдерге деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында осы бағдарлама құрастырылды.
12 жылдық білім беруге көшудің қажеттілігі бес жасар балаларды мектепалды даярлықтан өткізудегі мәселе жалпы білім беретін мектептерде баланың білім, білімдік сапасын арттыру, оқушылардың бір мезгілде үш тілде - қазақша, орысша және ағылшынша ауызекі сөйлеудің негізін игеруге жәрдемдеседі. Бұл бағдарлама жасау - біздің мемлекетіміздің мемлекеттік қазақ тілімен қатар орыс және ағылшын тілдерін үйренуге бағыттайтын саясатына сәйкес.
Біздің еліміздің Президенті Н. Ә. Назарбаев «Қазақ тілін оқыту әрдайым басымдықта бола береді,- деп атап айтты.- Ағылшын тілінің қажеттігі - бұл әлемдік бағыт және сондай - ақ, көзге көрініп тұрған қажеттілік. Ал орыс тілін жақсы білу - біздің байлығымыз, одан айрылу ойланбастық болар еді.
Егер біз қазақ, орыс, ағылшын тілдерін жетік меңгерсек, біз үшін бұл аса зор артықшылық болады».
Сондай - ақ, бағдарламада оқушылардың жас ерекшелігіне психология - физиологиялық жеке дара ерекшеліктеріне ескере отырып, мынадай жеті бағытта құрылды.
1. Танысу
2. Отбасы
3. Отан
4. Мектеп
5. Тағамдар
6. Табиғат
7. Жануарлар
Оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды нақты көрсету: әр турлі ортада оқушылардың тиімді, мәдениетті, үш тілде сөйлеу қарым - қатынасын жасай білу. Әр түрлі шаралар, тәрбие сағаттары, қойылым, көрініс, сайыста, өзің тыңдата білу жолындағы іс - әрекеттерді меңгерту
Пояснительная записка
Курс изучается в объеме 32 часов, 1 час в неделю.
Рабочая учебная программа конкретизирует содержание предметных тем образовательного стандарта, дает распределение учебных часов по темам. В программе установлена оптимальная последовательность изучения тем и разделов учебного предмета с учетом межпредметных и внутрипредметных связей, логики учебного процесса, возрастных особенностей учащихся, определяет необходимый набор форм учебной деятельности.
Формирование иноязычной коммуникативной компетенции, понимаемой как способность и готовность общаться на 3 языках предполагает развитие коммуникативных умений в говорении, чтении, понимании на слух и письме, в осознании обучающимися явлений действительности в англоговорящих странах, осознания роли родного языка и культуры, понимании важности изучения иностранного языка как средства взаимопонимания между людьми, развития интереса у ученика к обучению.
Президент нашей страны Н. А. Назарбаев отметил, что «обучение казахскому языку всегда будет приоритетно. Необходимость в английском языке – это мировая тенденция и также очевидная необходимость. А прекрасное владение русским языком - это наше богатство, которое потерять крайне неразумно.
Для нас будет великим преимуществом, если мы будем в совершенстве владеть казахским, русским и английским языками».
Курс построен в русле решении задач развития и воспитания коммуникативной культуры школьника, расширения и обогащения его жизненного опыта в новом контексте общения, расширения кругозора. На первой ступени (в предшколе) большое значение имеет создание психологических и дидактических условий для развития у учащихся желания изучать 3 языка, коммуникативных потребностей в приобретении друзей в различных уголках мира, познавательных потребностей в открытии мира зарубежных ровесников и использование триязычия для этих целей.
Рабочая программа включает 7 основных тем:
1. Знакомство
2. Семья
3. Родина
4. Школа
5. Еда
6. Природа
7. Животные
Explanatory note
The Course is studied in total 32 hours, once a week.
The curriculum is concreted on the contents subject of educational standard; it gives distribution scholastic hours on subjects. In this program the study of the topics are installed in optimum sequence and sections of the scholastic subject with provision for the relationships between subjects, logic of the scholastic process, age particularities of pupils, defines the necessary set of the forms to scholastic activity.
Forming of a foreign communication competency, understood as ability and readiness to communicate on 3 languages expects the development of the communication skills in speaking, reading, understanding orally and in written form, in realization training phenomena with reality in English speaking country, realizations the role of the native language and cultures, understanding the importance of the study of the foreign language as facility of the speaking between people, developments of the interest beside pupil to education.
The President of the Republic of Kazakhstan N. A. Nazarbaev has emphasizes that Kazakh Language acquisition will always be our main priority, while knowledge of English Language is both world tendency and real necessity. Russian language is our wealth, which loss will be quite injudicious.
It will be a great advantage for us if we know Kazakh, English and Russian languages.
The Course is built on the tasks of the development and upbringing the communication culture of the schoolchildren, extensions and enrichments their life experience in new context of the contact, extensions of the outlook. On the first step (in preschool) big importance has a creation psychological and didactic conditions for development beside pupils, who desires to study 3 languages, communication needs for acquisition friends in different small piece of the world, cognitive needs for opening of the world foreign person of the same age and use three languages for these purposes.
The curriculum includes 7 main topics:
1. Introduction
2. Family
3. Motherland
4. School
5. Food
6. Nature
7. Animal
Бағдарламаның мақсаты: 12 жылдық білім беру жүйесіне өтудің міндеттерін іске асыру үшін база дайындау шеңберінде жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысында үш тілдің патшалығын сапалы оқытуды қамтамасыз ету.
Цель программы: Обеспечить качественное изучение триединства языков на начальном этапе обучения в общеобразовательных школах для реализации задач к системному переходу на 12 летнее обучение
Aim of the curriculum: To provide qualitative study of three languages on primary stage of the education in general school for realization of the tasks to the system approach on 12 year education
Міндеттері:
• Мектепте үш тілдің патшалығын оқып үйренудің алғашқы білімдері мен еп - дағдыларын қалыптастыру;
• бастауыш сынып оқушыларын шетелдік құрдастар әлемімен, әндермен, тақпақтармен, оқулық және ертегі кейіпкерлерімен таныстыра отырып, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін сезінуге көмек тигізу;
• Коммуникативтік құзыреттілігін дамыту;
• Ақпараттық құзыреттілікті меңгерту.
Задачи:
• Формирование первоначальных знаний и навыков триединства языков в школе;
• Помочь учащимся начальных классов быстро усвоить язык с помощью ознакомления их с жизнью зарубежных друзей, песнями, стихами, учебниками и сказочными персонажами;
• Развить коммуникативную компетентность;
• Усвоить информационную компетентность.
The objects:
• Forming with primary knowledge and skill of three languages at school;
• Help children to learn the language quickly by means of familiarizations them with life foreign friends, songs, poems, textbooks and fairy - tale personage;
• To develop the communicative competence;
• To learn the informational competence.
Күтілетін нәтиже:
• Мектепте ағылшын тілін оқып үйренудің алғашқы білімдері мен еп - дағдылары қалыптастырылады.
• Бастауыш сынып оқушылары шетелдік құрдастар әлемімен, әндермен, тақпақтармен, оқулық және ертегі кейіпкерлерімен танысады, тілді тез меңгереді және өздерін еркін сезінеді.
• Коммуникативтік құзыреттілігін дамытады.
• Ақпаратық құзыреттілікті меңгереді.
Мектепалды даярлық сыныптарына арналған бағдарламасы
Құрастырған: Исакова Қ. Ш., Сеитова Ш. Д.- мектепалды даярлық мұғалімдері;
Имангалиева М. Н., Кыныбаева Т. М.- шетел тілі пәнінің мұғалімдері;
Бервальд М. К.- орыс тілі пәнінің мұғалімі.
Түсінік хат
Қай заманда болмасын адамзат алдында тұратын ұлы мақсат - саналы ұрпақ тәрбиелеу. Болашақ ұрпақ - келешек қоғам иесі, сол келешек қоғам иелері жан - жақты жетілген, ақыл парасаты мол, мәдени - ғылыми өрісі озық азамат етіп тәрбиелеу - біздің де қоғам алдындағы борышымыз.
Заман талабына сай Абай атындағы мектеп - гимназиясында мектепалды даярлық сыныптарында оқушылардың үш тілді меңгеру қабілеттерін дамыта отырып баланың сөздік қорын молайту, тіл байлықтарын жетілдіру, еркін сөйлеуге, өзге тілдерге деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында осы бағдарлама құрастырылды.
12 жылдық білім беруге көшудің қажеттілігі бес жасар балаларды мектепалды даярлықтан өткізудегі мәселе жалпы білім беретін мектептерде баланың білім, білімдік сапасын арттыру, оқушылардың бір мезгілде үш тілде - қазақша, орысша және ағылшынша ауызекі сөйлеудің негізін игеруге жәрдемдеседі. Бұл бағдарлама жасау - біздің мемлекетіміздің мемлекеттік қазақ тілімен қатар орыс және ағылшын тілдерін үйренуге бағыттайтын саясатына сәйкес.
Біздің еліміздің Президенті Н. Ә. Назарбаев «Қазақ тілін оқыту әрдайым басымдықта бола береді,- деп атап айтты.- Ағылшын тілінің қажеттігі - бұл әлемдік бағыт және сондай - ақ, көзге көрініп тұрған қажеттілік. Ал орыс тілін жақсы білу - біздің байлығымыз, одан айрылу ойланбастық болар еді.
Егер біз қазақ, орыс, ағылшын тілдерін жетік меңгерсек, біз үшін бұл аса зор артықшылық болады».
Сондай - ақ, бағдарламада оқушылардың жас ерекшелігіне психология - физиологиялық жеке дара ерекшеліктеріне ескере отырып, мынадай жеті бағытта құрылды.
1. Танысу
2. Отбасы
3. Отан
4. Мектеп
5. Тағамдар
6. Табиғат
7. Жануарлар
Оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды нақты көрсету: әр турлі ортада оқушылардың тиімді, мәдениетті, үш тілде сөйлеу қарым - қатынасын жасай білу. Әр түрлі шаралар, тәрбие сағаттары, қойылым, көрініс, сайыста, өзің тыңдата білу жолындағы іс - әрекеттерді меңгерту
Пояснительная записка
Курс изучается в объеме 32 часов, 1 час в неделю.
Рабочая учебная программа конкретизирует содержание предметных тем образовательного стандарта, дает распределение учебных часов по темам. В программе установлена оптимальная последовательность изучения тем и разделов учебного предмета с учетом межпредметных и внутрипредметных связей, логики учебного процесса, возрастных особенностей учащихся, определяет необходимый набор форм учебной деятельности.
Формирование иноязычной коммуникативной компетенции, понимаемой как способность и готовность общаться на 3 языках предполагает развитие коммуникативных умений в говорении, чтении, понимании на слух и письме, в осознании обучающимися явлений действительности в англоговорящих странах, осознания роли родного языка и культуры, понимании важности изучения иностранного языка как средства взаимопонимания между людьми, развития интереса у ученика к обучению.
Президент нашей страны Н. А. Назарбаев отметил, что «обучение казахскому языку всегда будет приоритетно. Необходимость в английском языке – это мировая тенденция и также очевидная необходимость. А прекрасное владение русским языком - это наше богатство, которое потерять крайне неразумно.
Для нас будет великим преимуществом, если мы будем в совершенстве владеть казахским, русским и английским языками».
Курс построен в русле решении задач развития и воспитания коммуникативной культуры школьника, расширения и обогащения его жизненного опыта в новом контексте общения, расширения кругозора. На первой ступени (в предшколе) большое значение имеет создание психологических и дидактических условий для развития у учащихся желания изучать 3 языка, коммуникативных потребностей в приобретении друзей в различных уголках мира, познавательных потребностей в открытии мира зарубежных ровесников и использование триязычия для этих целей.
Рабочая программа включает 7 основных тем:
1. Знакомство
2. Семья
3. Родина
4. Школа
5. Еда
6. Природа
7. Животные
Explanatory note
The Course is studied in total 32 hours, once a week.
The curriculum is concreted on the contents subject of educational standard; it gives distribution scholastic hours on subjects. In this program the study of the topics are installed in optimum sequence and sections of the scholastic subject with provision for the relationships between subjects, logic of the scholastic process, age particularities of pupils, defines the necessary set of the forms to scholastic activity.
Forming of a foreign communication competency, understood as ability and readiness to communicate on 3 languages expects the development of the communication skills in speaking, reading, understanding orally and in written form, in realization training phenomena with reality in English speaking country, realizations the role of the native language and cultures, understanding the importance of the study of the foreign language as facility of the speaking between people, developments of the interest beside pupil to education.
The President of the Republic of Kazakhstan N. A. Nazarbaev has emphasizes that Kazakh Language acquisition will always be our main priority, while knowledge of English Language is both world tendency and real necessity. Russian language is our wealth, which loss will be quite injudicious.
It will be a great advantage for us if we know Kazakh, English and Russian languages.
The Course is built on the tasks of the development and upbringing the communication culture of the schoolchildren, extensions and enrichments their life experience in new context of the contact, extensions of the outlook. On the first step (in preschool) big importance has a creation psychological and didactic conditions for development beside pupils, who desires to study 3 languages, communication needs for acquisition friends in different small piece of the world, cognitive needs for opening of the world foreign person of the same age and use three languages for these purposes.
The curriculum includes 7 main topics:
1. Introduction
2. Family
3. Motherland
4. School
5. Food
6. Nature
7. Animal
Бағдарламаның мақсаты: 12 жылдық білім беру жүйесіне өтудің міндеттерін іске асыру үшін база дайындау шеңберінде жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысында үш тілдің патшалығын сапалы оқытуды қамтамасыз ету.
Цель программы: Обеспечить качественное изучение триединства языков на начальном этапе обучения в общеобразовательных школах для реализации задач к системному переходу на 12 летнее обучение
Aim of the curriculum: To provide qualitative study of three languages on primary stage of the education in general school for realization of the tasks to the system approach on 12 year education
Міндеттері:
• Мектепте үш тілдің патшалығын оқып үйренудің алғашқы білімдері мен еп - дағдыларын қалыптастыру;
• бастауыш сынып оқушыларын шетелдік құрдастар әлемімен, әндермен, тақпақтармен, оқулық және ертегі кейіпкерлерімен таныстыра отырып, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін сезінуге көмек тигізу;
• Коммуникативтік құзыреттілігін дамыту;
• Ақпараттық құзыреттілікті меңгерту.
Задачи:
• Формирование первоначальных знаний и навыков триединства языков в школе;
• Помочь учащимся начальных классов быстро усвоить язык с помощью ознакомления их с жизнью зарубежных друзей, песнями, стихами, учебниками и сказочными персонажами;
• Развить коммуникативную компетентность;
• Усвоить информационную компетентность.
The objects:
• Forming with primary knowledge and skill of three languages at school;
• Help children to learn the language quickly by means of familiarizations them with life foreign friends, songs, poems, textbooks and fairy - tale personage;
• To develop the communicative competence;
• To learn the informational competence.
Күтілетін нәтиже:
• Мектепте ағылшын тілін оқып үйренудің алғашқы білімдері мен еп - дағдылары қалыптастырылады.
• Бастауыш сынып оқушылары шетелдік құрдастар әлемімен, әндермен, тақпақтармен, оқулық және ертегі кейіпкерлерімен танысады, тілді тез меңгереді және өздерін еркін сезінеді.
• Коммуникативтік құзыреттілігін дамытады.
• Ақпаратық құзыреттілікті меңгереді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мектепалды даярлық тобына арналған тест
Сауат ашу Жіңішке айтылатын сөзді тап. а) қауын ә) айран б) сағат в) төбе
2018 - 2019 оқу жылының каникул кезеңдері
Оқу жылының ұзақтығы мектепалды дайындық сыныптарында - 32 оқу аптасы, 1 - і сыныптарда - 33 оқу аптасы, 2 - 11(12) сыныптарда - 34 оқу аптасы. Мейрам күндеріне түскен сабақтар оқу бағдарламасы мазмұнының кіріктірілуі ескеріле отырып, қайталауға
Мектепалды даярлық сыныптарына сергіту сәттері
Мектепалды даярлық сыныптарына сергіту сәттері Бала, бала балақан, Кәне, қайсы алақан. Саусақтарын әйбат, Былай - былай ойнат. Топ - топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн
Ребустар жинағы "Мектепалды даярлық топ балаларына арналған"
Ребустар жинағы "Мектепалды даярлық топ балаларына арналған"
Мектепалды даярлық тобына арналған «Саусақ ойындары» бағдарламасы
Абылкаирова Жулдыз Толепбековна
Мектепалды даярлық топтарының сөйлеу қабілеттерін дамыту
Қызылорда облысы, Арал қаласы, № 220 мектептің даярлық тобының мұғалімі: Садуакасова Венера Аккасынқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.