Keep warm!
Сабақтың тақырыбы: Unit 5 Step 3 Keep warm!
Сілтеме: Топтық жұмыс жасау туралы нұсқаулық, оқулық, суреттер топтамасы
Жалпы мақсаты: 1. Танымдық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, сын есімнің шырайларын қайталау.
2. Эмоциялық: Сыныптағы ынтымақтастық, ықпалдастық негізінде психологиялық жағымды орта қалыптастыру.
3. Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттесетін жұмыс түрлерін ұсыну.
Күтілетін нәтиже: • Оқушылардың сөздік қорын молаяды, ағылшын тілінде сын есімді,
• оның шырайларын қолданып сөйлей алады.
• Психологиялық жағымды орта табысты оқуға ықпал етеді.
• Өзара әрекеттесу арқылы білім, білік дағдылары кеңейеді.
Негізгі идеялар: Сабақ барысында оқушылардың өзара әрекеттесуі арқылы танымдық белсенділіктерін арттыру. Баяндау, пайымдау, рефлексивті талдаулар жасауға бейімдеу.
Тапсырма көздері: 1. Өз бетінше іздену жұмыстары. мәтінге логикалық талдау жасауға машықтандыру.
2. Өзара пікір алмасу: ұтқырлық, тәртіп.
3. Бірін - бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, стикерлер, постерлер, суреттер
Мотивациялық кезең: Жыл мезгілдерін таңдау арқылы топтарға бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау Exercise 3 for retelling
Exercise 10, 11 for writing
Жаңа сабақ
1. Study new words. Game “Look, read, write”
Tired, angry, happy, worried, headache, unhappy, bored, cold, flu, ill
2. “Geopardy” game
3. Work with the text
Ойлан, жұптас, бөліс
1. Reading the text separately
2. Discuss the text in pairs
3. Discuss the text in groups
4. Warm - up
5. Pair work
1. Who wrote the diary?
2. How did she feel in the morning?
3. When did she begin to ill?
4. What was the matter?
5. Did she have a headache in the morning?
6. What did she decide to do?
7. When did she come home?
8. Where did she go straight?
9. What did she take?
10. How long did she sleep?
11. How does she feel today?
12. Was it flu or stomachache?
13. When does she feel better?
14. Why is she staying in bed?
15. How does she rest?
6. Literature club
1 group – role play the dialogue
2 group – put questions to the dialogue
3 group – write proverbs about health
7. Semantic map
Т. Жүргенов атындағы № 123 орта мектептің
ағылшын тілі пәні мұғалімі Гүлжанат Әлиева Қуандыққызы
Сілтеме: Топтық жұмыс жасау туралы нұсқаулық, оқулық, суреттер топтамасы
Жалпы мақсаты: 1. Танымдық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, сын есімнің шырайларын қайталау.
2. Эмоциялық: Сыныптағы ынтымақтастық, ықпалдастық негізінде психологиялық жағымды орта қалыптастыру.
3. Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттесетін жұмыс түрлерін ұсыну.
Күтілетін нәтиже: • Оқушылардың сөздік қорын молаяды, ағылшын тілінде сын есімді,
• оның шырайларын қолданып сөйлей алады.
• Психологиялық жағымды орта табысты оқуға ықпал етеді.
• Өзара әрекеттесу арқылы білім, білік дағдылары кеңейеді.
Негізгі идеялар: Сабақ барысында оқушылардың өзара әрекеттесуі арқылы танымдық белсенділіктерін арттыру. Баяндау, пайымдау, рефлексивті талдаулар жасауға бейімдеу.
Тапсырма көздері: 1. Өз бетінше іздену жұмыстары. мәтінге логикалық талдау жасауға машықтандыру.
2. Өзара пікір алмасу: ұтқырлық, тәртіп.
3. Бірін - бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, стикерлер, постерлер, суреттер
Мотивациялық кезең: Жыл мезгілдерін таңдау арқылы топтарға бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау Exercise 3 for retelling
Exercise 10, 11 for writing
Жаңа сабақ
1. Study new words. Game “Look, read, write”
Tired, angry, happy, worried, headache, unhappy, bored, cold, flu, ill
2. “Geopardy” game
3. Work with the text
Ойлан, жұптас, бөліс
1. Reading the text separately
2. Discuss the text in pairs
3. Discuss the text in groups
4. Warm - up
5. Pair work
1. Who wrote the diary?
2. How did she feel in the morning?
3. When did she begin to ill?
4. What was the matter?
5. Did she have a headache in the morning?
6. What did she decide to do?
7. When did she come home?
8. Where did she go straight?
9. What did she take?
10. How long did she sleep?
11. How does she feel today?
12. Was it flu or stomachache?
13. When does she feel better?
14. Why is she staying in bed?
15. How does she rest?
6. Literature club
1 group – role play the dialogue
2 group – put questions to the dialogue
3 group – write proverbs about health
7. Semantic map
Т. Жүргенов атындағы № 123 орта мектептің
ағылшын тілі пәні мұғалімі Гүлжанат Әлиева Қуандыққызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ тілінен кіріктірілген сабақ: Негізгі және туынды сын есім
Қазақ тілінен кіріктірілген сабақ: Тақырыбы: Негізгі және туынды сын есім
Негізгі және туынды сыны есім
Кіріктірілген сабақ барысында оқушылардың сын есім, оның негізгі және туынды сын есім болатыны туралы түсініктерін қалыптастыру, мәтіннен сын есімді табуға және оның ағылшын, орыс тілінде аудармаларын білуге дағдыландыру.
Үш арыстың үлгілері
Өлең мазмұнын талдау арқылы шешендік сөздердің идеялық мәнін аша білуге, ізденіс жұмыстары арқылы танымдық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау. Өзара қарым - қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету.
Қыс мезгілі
Астана қаласы №3 мектеп-гимназиясы Қазақ тілі мұғалімі Асанова Назира Куанышовна
Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары
Алматы облысы, Қарасай ауданы, Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектебінің Физика пәні мұғалімі Отегенов Бахтияр Жуманазарович
Квадрат функцияның анықтамасы және функциялары
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Мұхтарова Гүлдана Таңжарбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.