Chocolate fever
Chocolate fever
Сабақтан тыс іс - шараның мақсаты:
Ел ертеңі саналы да, білімді ұрпақтың қалыптасуына тілдің әсері мол. Ағылшын тілі сабақтарынан алған білімдерін қолдана отырып өз тілін, тарихын қастерлеуге, өзге тілді білуге, үйренуге деген талпынысын арттыру. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде тіл үйренудің заман қажеттілігінен туындағаны анық. Осы орайда сабақтан тыс жұмыстардың тіл үйренуде алатын орны ерекше.
1 жүргізуші: Good afternoon dear students, teachers and guests! Welcome to our intellectual show «Chocolate fever»! We are glad to see you and we hope that
you` ll enjoy today ` s game.
2 жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар және студенттер! «Тәттіге құмарлық» атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Біз сіздерге бүгінгі ойыннан жақсы әсер алуларыңызға тілектеспіз!
1 жүргізуші: Language is the main type of means of communication. There are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are the languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
2 жүргізуші: Иә, осыншама тілдердің ортасында біздің ана тіліміз – қазақ тілі сөйлеушісінің саны жағынан алғашқы 70 тілдің қатарынан орын алатын, Достастық елдері бойынша - бесінші, өз республикамызда бірінші орын алатын тіл.
1 жүргізуші: With the help of the knowledge of foreign languages we can communicate with each other, through the Internet or get necessary information from it. And with the help of Russian and Kazakh we can develop our skills in oral speech and reading and bringing up as patriots of our Motherland.
- Well, we begin our game and let ` s meet our participants.
2 жүргізуші: Ал қазір бүгінгі ойынға қатысатын 2 топты қарсы алайық
1 топ – Numberone
2 топ - Superboys
1 жүргізуші: And now let us introduce with our jury. They are:
1. Methodist of our college - Kalieva N. D.
2. Teacher of Russian literature – Bagdarieva U. T.
3. Teacher of Kazakh language – Uakaeva N. A.
2 жүргізуші: Бүгінгі ойынның бағдарламасымен таныстырып өтсек. Ойын 5 кезеңнен тұрады, әр кезеңде екі ойыннан ойналады. әр ойында жеңген топқа тәттілер сыйланады, жинаған шоколад санына байланысты жеңімпаз топ анықталады.
I кезең: «Сөздер әлемінде» - «The island of words»
«Тізбек» - « The chain»
II кезең: «Сандар мұхиты» - «The ocean of numerals»
«Сөздерді табайық» - « Let` s guess the words»
III кезең: «Капитандар сайысы» - «The captain` s competition»
«Полиглот» - «Polyglot»
IV кезең: «Жаңылтпашқа кім жүйрік?» - «Who is the best in saying these tongue twisters» (көрермендер ойыны)
«Жұмбақ шешіп көрейік...» - «Let ` s guess the riddles!»
V кезең: « Time out» (топтардың өнер көрсетуі)
1 жүргізуші: Let ` s start our first stage. In this stage each team must form words from one long word.
2 жүргізуші: Бұл ойында сайысқа қатысушы екі топ берілген әріп тіркестерінен неғұрлым көбірек сөз құраулары тиіс. Ендеше бастайық.
A C K N O W L E D G M E N T
(man, cat, knowledge, tent, leg, men, cow;)
2 жүргізуші: Ойынның қорытындысын жасайық. 1 бөлім қорытындысы бойынша көп, дұрыс сөз құраған топқа тәттілер беріледі.
1 жүргізуші: The second game calls «The chain». We give you a word from what you must begin the chain.
2 жүргізуші: «Тізбек» деп аталатын бұл ойында әр топ өздеріне берілген сөздің соңғы әріпінен жаңа сөз құраулары қажет.
Stamp – paper - rose – east – tail – letter etc.
Sweet –
Book -
2 жүргізуші: Ойынның жеңімпаздарын анықтап көрейік.
1 жүргізуші: The next stage «The ocean of numbers». You must match the figures with the words.
2 жүргізуші: Келесі ойын «Сандар мұхиты деп аталады», мұнда сандар мен олардың жазылуын дұрыс сәйкестендіру керек.
40 sixty four 45 twenty one
80 twenty 90 thirty
1000 thirty three 50 forty five
70 eighty 21 sixty
20 forty 100 fifty
33 seventy 30 one hundred
64 a thousand 60 ninety
2 жүргізуші: Кезеңнің келесі ойыны «Сөздерді табайық» деп аталады. Мұнда сандарды сөзбен жаза отырып, жаңа сөз құраулары керек. Іске сәт!
10 nis 10t of 10
Some 1 st 1 h1y
1 жүргізуші: The next stage calls «The captains` competition».
2 жүргізуші: Бұл сайыста капитандар берілген ағылшын алфавитін рет - ретімен қоюлары керек.
A S J D K V
R Y O B X G
Q Z H C P U
E M T N F I
L W
1 жүргізуші: Now let` s begin the game «Polyglot».
2 жүргізуші: «Полиглот» сайысында 6 мақал ішінен жазылмаған сөзді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударады.
1. Ағайын – алтау,... - біреу. (ана – мама – mother)
2.... оттан да ыстық. (Отан – Родина – Motherland)
3.... білім бұлағы. (кітап – книга – book)
4.... тас жарады, ( тіл – язык – language)
тас жармаса бас жарады.
5. Жігітке... өнер де аз. (жеті – семь – seven)
6.... шәкірт озар. (ұстаз – учитель – teacher)
1 жүргізуші: Dear our guests! Next game is with you. It calls «Who is the best in saying these tongue twisters?»
2 жүргізуші: Көрермендер келесі ойын өздеріңізге арналған. Берілген жаңылтпаштарды кім жылдам оқып береді екен?
- How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?
- She saw shy sheep.
- He that hatches, matches, hatches, catches.
(Белсенділік танытқан көрермендерге шоколадтар таратылып беріледі)
1 жүргізуші: «Let ` s guess the riddles!» calls the next game.
2 жүргізуші: «Жұмбақ шешіп көрейік...» деп аталады келесі ойын. 2 топқа 4 жұмбақ беріледі. Қай топ жылдам әрі дұрыс шешсе ұпай сол топтың еншісінде.
A little old woman with 12 children, some short, some long, some cold, some hot.
What is she?
1 жүргізуші: And now it ` s time to enjoy with «Time out».
2 жүргізуші: «Time out» деп аталады соңғы кезең. Бұл кезеңде әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Ойын соңында 2 топтың жинаған тәттілерінің санына байланысты жеңімпаз топ анықталып, сыйлықпен марапатталады.
Оқытушының қорытынды сөзінен кейін ойынға қатысушы 2 топ:
We can read, we can write.
We can speak English, too.
We love learning English!
And what about you?
- деген өлең жолдарымен аяқтайды.
1 жүргізуші: So, thank you for the game. We wish you Health, we wish you joy!
Good bye!
2 жүргізуші: Береке мен бірліктің аспанындай,
Ұстаз деген ұлы ой асқарындай.
Сол ұстаздың тілі ғой құнды болған,
Сайратқан қосып міне бастарыңды.
Бұл тілім, баба тілім, батыр тілім,
Сайратқан бұлбұл құстай балғын тілім.
Әрқашан қуаныш пен шаттық берсін,
Мойындатқан әлемді алғыр тілім.
Ойынға қатысып, тамашалағандарыңызға үлкен рахмет! Сіздер ойыннан жақсы әсер алды деген ойдамыз. Сау болыңыздар!
Сабақтан тыс іс - шараның мақсаты:
Ел ертеңі саналы да, білімді ұрпақтың қалыптасуына тілдің әсері мол. Ағылшын тілі сабақтарынан алған білімдерін қолдана отырып өз тілін, тарихын қастерлеуге, өзге тілді білуге, үйренуге деген талпынысын арттыру. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде тіл үйренудің заман қажеттілігінен туындағаны анық. Осы орайда сабақтан тыс жұмыстардың тіл үйренуде алатын орны ерекше.
1 жүргізуші: Good afternoon dear students, teachers and guests! Welcome to our intellectual show «Chocolate fever»! We are glad to see you and we hope that
you` ll enjoy today ` s game.
2 жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар және студенттер! «Тәттіге құмарлық» атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Біз сіздерге бүгінгі ойыннан жақсы әсер алуларыңызға тілектеспіз!
1 жүргізуші: Language is the main type of means of communication. There are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are the languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
2 жүргізуші: Иә, осыншама тілдердің ортасында біздің ана тіліміз – қазақ тілі сөйлеушісінің саны жағынан алғашқы 70 тілдің қатарынан орын алатын, Достастық елдері бойынша - бесінші, өз республикамызда бірінші орын алатын тіл.
1 жүргізуші: With the help of the knowledge of foreign languages we can communicate with each other, through the Internet or get necessary information from it. And with the help of Russian and Kazakh we can develop our skills in oral speech and reading and bringing up as patriots of our Motherland.
- Well, we begin our game and let ` s meet our participants.
2 жүргізуші: Ал қазір бүгінгі ойынға қатысатын 2 топты қарсы алайық
1 топ – Numberone
2 топ - Superboys
1 жүргізуші: And now let us introduce with our jury. They are:
1. Methodist of our college - Kalieva N. D.
2. Teacher of Russian literature – Bagdarieva U. T.
3. Teacher of Kazakh language – Uakaeva N. A.
2 жүргізуші: Бүгінгі ойынның бағдарламасымен таныстырып өтсек. Ойын 5 кезеңнен тұрады, әр кезеңде екі ойыннан ойналады. әр ойында жеңген топқа тәттілер сыйланады, жинаған шоколад санына байланысты жеңімпаз топ анықталады.
I кезең: «Сөздер әлемінде» - «The island of words»
«Тізбек» - « The chain»
II кезең: «Сандар мұхиты» - «The ocean of numerals»
«Сөздерді табайық» - « Let` s guess the words»
III кезең: «Капитандар сайысы» - «The captain` s competition»
«Полиглот» - «Polyglot»
IV кезең: «Жаңылтпашқа кім жүйрік?» - «Who is the best in saying these tongue twisters» (көрермендер ойыны)
«Жұмбақ шешіп көрейік...» - «Let ` s guess the riddles!»
V кезең: « Time out» (топтардың өнер көрсетуі)
1 жүргізуші: Let ` s start our first stage. In this stage each team must form words from one long word.
2 жүргізуші: Бұл ойында сайысқа қатысушы екі топ берілген әріп тіркестерінен неғұрлым көбірек сөз құраулары тиіс. Ендеше бастайық.
A C K N O W L E D G M E N T
(man, cat, knowledge, tent, leg, men, cow;)
2 жүргізуші: Ойынның қорытындысын жасайық. 1 бөлім қорытындысы бойынша көп, дұрыс сөз құраған топқа тәттілер беріледі.
1 жүргізуші: The second game calls «The chain». We give you a word from what you must begin the chain.
2 жүргізуші: «Тізбек» деп аталатын бұл ойында әр топ өздеріне берілген сөздің соңғы әріпінен жаңа сөз құраулары қажет.
Stamp – paper - rose – east – tail – letter etc.
Sweet –
Book -
2 жүргізуші: Ойынның жеңімпаздарын анықтап көрейік.
1 жүргізуші: The next stage «The ocean of numbers». You must match the figures with the words.
2 жүргізуші: Келесі ойын «Сандар мұхиты деп аталады», мұнда сандар мен олардың жазылуын дұрыс сәйкестендіру керек.
40 sixty four 45 twenty one
80 twenty 90 thirty
1000 thirty three 50 forty five
70 eighty 21 sixty
20 forty 100 fifty
33 seventy 30 one hundred
64 a thousand 60 ninety
2 жүргізуші: Кезеңнің келесі ойыны «Сөздерді табайық» деп аталады. Мұнда сандарды сөзбен жаза отырып, жаңа сөз құраулары керек. Іске сәт!
10 nis 10t of 10
Some 1 st 1 h1y
1 жүргізуші: The next stage calls «The captains` competition».
2 жүргізуші: Бұл сайыста капитандар берілген ағылшын алфавитін рет - ретімен қоюлары керек.
A S J D K V
R Y O B X G
Q Z H C P U
E M T N F I
L W
1 жүргізуші: Now let` s begin the game «Polyglot».
2 жүргізуші: «Полиглот» сайысында 6 мақал ішінен жазылмаған сөзді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударады.
1. Ағайын – алтау,... - біреу. (ана – мама – mother)
2.... оттан да ыстық. (Отан – Родина – Motherland)
3.... білім бұлағы. (кітап – книга – book)
4.... тас жарады, ( тіл – язык – language)
тас жармаса бас жарады.
5. Жігітке... өнер де аз. (жеті – семь – seven)
6.... шәкірт озар. (ұстаз – учитель – teacher)
1 жүргізуші: Dear our guests! Next game is with you. It calls «Who is the best in saying these tongue twisters?»
2 жүргізуші: Көрермендер келесі ойын өздеріңізге арналған. Берілген жаңылтпаштарды кім жылдам оқып береді екен?
- How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?
- She saw shy sheep.
- He that hatches, matches, hatches, catches.
(Белсенділік танытқан көрермендерге шоколадтар таратылып беріледі)
1 жүргізуші: «Let ` s guess the riddles!» calls the next game.
2 жүргізуші: «Жұмбақ шешіп көрейік...» деп аталады келесі ойын. 2 топқа 4 жұмбақ беріледі. Қай топ жылдам әрі дұрыс шешсе ұпай сол топтың еншісінде.
A little old woman with 12 children, some short, some long, some cold, some hot.
What is she?
1 жүргізуші: And now it ` s time to enjoy with «Time out».
2 жүргізуші: «Time out» деп аталады соңғы кезең. Бұл кезеңде әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Ойын соңында 2 топтың жинаған тәттілерінің санына байланысты жеңімпаз топ анықталып, сыйлықпен марапатталады.
Оқытушының қорытынды сөзінен кейін ойынға қатысушы 2 топ:
We can read, we can write.
We can speak English, too.
We love learning English!
And what about you?
- деген өлең жолдарымен аяқтайды.
1 жүргізуші: So, thank you for the game. We wish you Health, we wish you joy!
Good bye!
2 жүргізуші: Береке мен бірліктің аспанындай,
Ұстаз деген ұлы ой асқарындай.
Сол ұстаздың тілі ғой құнды болған,
Сайратқан қосып міне бастарыңды.
Бұл тілім, баба тілім, батыр тілім,
Сайратқан бұлбұл құстай балғын тілім.
Әрқашан қуаныш пен шаттық берсін,
Мойындатқан әлемді алғыр тілім.
Ойынға қатысып, тамашалағандарыңызға үлкен рахмет! Сіздер ойыннан жақсы әсер алды деген ойдамыз. Сау болыңыздар!
Жаңалықтар
The star hour
to develop pupil’s intellect, to practice hearing, speaking, to memorize and retain in memory the language material they have learnt.
Magic of languages
To check pupils’ knowledge from English, Kazakh and Russian through playing games, doing different tasks To develop pupils’ reading, speaking and thinking abilities and inlarge their vocabulary.
The Leader of the XXI century
Оқушыларды ағылшын тіліне әлемдік тіл ретінде қызығушылығын қалыптастыру. Өткен Қазақстан, Ұлыбритания, АҚШ мемлекеттері тақырыптары бойынша білімдерін тиянақтау. Ойы жүйрік, танымдық деңгейі жоғары, интеллектуалды оқушылардың дарынын ашу,
Welcome to English!
Good morning, dear guest and people. Welcome to our intellectual show! We are glad to see you and we hope that you’ll enjoy today’s game. Language is the main type of means of communication.
Интеллектуалды ойын «Полиглот»
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе кенті лицейінің ағылшын тілі мұғалімі Аманиязова Жанар Болатқызы
Let`s speak English
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №6 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Исмагулова Анар
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.