С дыбысымен сиқырлы орманға саяхат
Тақырыбы: «С дыбысымен сиқырлы орманға саяхат»
Кезең: сөзде машықтандыру кезеңі
Мақсаты: «С» дыбысын «ғажайып қорапша» ойыны арқылы сөзде анық, дұрыс айтуға
үйрету.
Түзете - дамытушылық: Балалардың артикуляциялық мүшелерінің қозғалыс белсенділігін арттыру. Дұрыс тыныс алуын, фонематикалық есту қабілетін жетілдіру. Қолдың ұсақ моторикасын мозайка және дәнді - дақылдармен жұмыс жасау арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Логопедті мұқият тыңдауға, өзін - өзі баға дұрыс беруге және өз бетінше жұмыс жасай алуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Айна, салфетка, стакан, түтікше, мозайка, дәндер, суреттер, слайд.
Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.
Іс - әрекет кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме?
- Көңіл - күйлерін қалай?
- Балалар, бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көп қонақтар келіпті. - Олар сендердің дыбыстарды қалай айтатындарыңды тыңдауға келіп отыр екен.
- Ендеше, оқу іс - әрекетімізге жақсы қатысып, дыбыстарды қалай айтатынымызды көрсетейік.
- Балалар мен сендерге бір дыбыс жасырамын, сол дыбыс ненің даусы екенін табуларын керек?
- Бәріміз мұқият тыңдап көрейікші ненің дыбысы?
- Иә, дұрыс жыланның дыбысы екен.
- Жылан қалай дыбыс шығарады, бәріміз бірге айтайықшы?
- Балалар қандай дыбыс естіліп тұр?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Бүгін біз «С» дыбысын дұрыс, әдемі айтып үйренеміз.
- Алдымыздағы айнаға қарап «С» дыбысын айтайықшы?
-«С» дыбысын айтқан кезде ерініміз, тіліміз, тісіміз қандай қалыпта болады екен?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Балалар «с» дыбысы созылмайды, кедергіге ұшырап барып айтылады.
- «С» дыбысы дауыссыз дыбыс, оны көк текшемен белгілейміз.
- «С» дыбысы неге ұқсайды?
Кезең: сөзде машықтандыру кезеңі
Мақсаты: «С» дыбысын «ғажайып қорапша» ойыны арқылы сөзде анық, дұрыс айтуға
үйрету.
Түзете - дамытушылық: Балалардың артикуляциялық мүшелерінің қозғалыс белсенділігін арттыру. Дұрыс тыныс алуын, фонематикалық есту қабілетін жетілдіру. Қолдың ұсақ моторикасын мозайка және дәнді - дақылдармен жұмыс жасау арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Логопедті мұқият тыңдауға, өзін - өзі баға дұрыс беруге және өз бетінше жұмыс жасай алуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Айна, салфетка, стакан, түтікше, мозайка, дәндер, суреттер, слайд.
Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.
Іс - әрекет кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме?
- Көңіл - күйлерін қалай?
- Балалар, бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көп қонақтар келіпті. - Олар сендердің дыбыстарды қалай айтатындарыңды тыңдауға келіп отыр екен.
- Ендеше, оқу іс - әрекетімізге жақсы қатысып, дыбыстарды қалай айтатынымызды көрсетейік.
- Балалар мен сендерге бір дыбыс жасырамын, сол дыбыс ненің даусы екенін табуларын керек?
- Бәріміз мұқият тыңдап көрейікші ненің дыбысы?
- Иә, дұрыс жыланның дыбысы екен.
- Жылан қалай дыбыс шығарады, бәріміз бірге айтайықшы?
- Балалар қандай дыбыс естіліп тұр?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Бүгін біз «С» дыбысын дұрыс, әдемі айтып үйренеміз.
- Алдымыздағы айнаға қарап «С» дыбысын айтайықшы?
-«С» дыбысын айтқан кезде ерініміз, тіліміз, тісіміз қандай қалыпта болады екен?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Балалар «с» дыбысы созылмайды, кедергіге ұшырап барып айтылады.
- «С» дыбысы дауыссыз дыбыс, оны көк текшемен белгілейміз.
- «С» дыбысы неге ұқсайды?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Көліктер
Мақсаты, міндеттері, білімділік: Балаларға көлік туралы түсінік беру. Олардың түрлерін танып, атауға үйрету Дамытушылық: артикуляциялық, тыныс алуын, ұсақ қол моторикасын, фонематикалық естуін, есте сақтауын дамыту. Тәрбиелілік: балаларды
Н дыбысы
Өткен әріптерді еске түсіре отырып, ойлау қабілеттерін дамыту. Балалардың сөздік қорын молайтуға, сөздерді буынға бөліп айтуға дағдыландыру. Диафрагмалды тыныс алуын дамыту.
Р дыбысын қою
дыбысты дұрыс айтуға қажет сөйлеу мүшелерінің қалпын, қимыл қозғалысын дамыту.
С - З дыбыстарын ажырату «Қыс»
Қызылорда қаласы, "№5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнаулы (түзету) мектеп интернаты" коммуналды мемлекеттік мекемесінде мұғалім - логопед Жолдыбаева Галия Абашовна
Үй жануарлары және олардың төлдері
Қызылорда қаласы, "Бегім Ана" балабақшасының логопеді Жанат Рахатқызы Есниязова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.