Үй жануарлары және олардың төлдері
Жалпы сөйлеу тілі дамымаған II - деңгейіндегі балалармен ұйымдастырылған топтық оку іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: "Үй жануарлары және олардың төлдері"
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсінігін жан - жақты қалыптастыру.
Қоршаған орта туралы білімін кеңейту, сөздік - логикалық ойлауын, фонематико - фонематикалық есту қабілетін дамыту және ұсақ қол моторикасын дамыту, белсенді және енжар сөздік қорын байыту. Мимикалық жаттығулар арқылы бет - бұлшықеттерінің қимыл - қозғалысын және гүлдің иісі тамаша жаттығуы арқылы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. Баланың дүниетанымын кеңейту, адамгершілікке, достарын сыйлауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: үй жануарларының суреттері, гүл, оргстекло, трафарет, гуаш, қылқалам, слайд
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап
Іс - әрекеттер кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме балалар?
- Көңіл - күйлерің қалай?
- Жақсы көңіл - күйлеріңді көріп қатты қуанып отырмын.
- Балалар бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көптеген қонақтар келіпті.
- Қане бәріміз қонақтармен амандасайық?
- Жарайсыңдар!
- Ендеше балалар жарты шеңбер жасап, шаттық шеңберін жасайық.
Шаттық шеңбер
- Жарайсыңдар балалар!
Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
- Балалар бүгінгі оқу іс - әрекетіміздің тақырыбы "үй жануарлар және олардың төлдерімен"танысамыз.
- Балалар бәріміз мына көгілдір экранға назар аударайық?
- Балалар көгілдір экраннан кімдерді көріп тұрсыңдар?
- Елдос пен Аяжанмен ауылға саяхатқа шығамыз ба?
- Олай болса ауылға саяхатымызды бастайық.
- Балалар ауылдың табиғаты қандай тамаша, ауасы қандай керемет.
- Балалар нелер көрінеді?
- Гүлдердің иісі қандай тамаша.
1. Тапсырма. "Гүлдің иісі тамаша?" тыныс алу жаттығулары.
Шарты: Балалар гүлді қолдарына алып, гүлді мұрынмен дем алып иіскеп, ауыз арқылы дем шығарады.
- Балалар біз қайда келдік?
- Ауылдың кімдерді көріп тұрмыз?
- Елдос пен Аяжан атасы мен әжесін көріп қатты қуанды.
- Олай болса көңіл - күй жаттығуын жасайық.
2. Тапсырма. Мимикалық жаттығулар.
1."Біз таңғалдық"- қасты көтеріп түсіру.
2."Жылауық" - көзді тарс жұму.
3."Ашулану"- маңдай бұлшық еттерін түю.
- Жарайсыңдар!
- Балалар үйдің жанынан ненің дыбысы шығады?
- Қане, бәріміз қай жақтан дыбыс естілетінін барып жақындап көрейікші?
- Ой, балалар біз не көріп тұрмыз?
Жарайсыңдар!
- Елдос пен Аяжанға жануарлардың аттарын атап берейікші?
Тақырыбы: "Үй жануарлары және олардың төлдері"
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсінігін жан - жақты қалыптастыру.
Қоршаған орта туралы білімін кеңейту, сөздік - логикалық ойлауын, фонематико - фонематикалық есту қабілетін дамыту және ұсақ қол моторикасын дамыту, белсенді және енжар сөздік қорын байыту. Мимикалық жаттығулар арқылы бет - бұлшықеттерінің қимыл - қозғалысын және гүлдің иісі тамаша жаттығуы арқылы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. Баланың дүниетанымын кеңейту, адамгершілікке, достарын сыйлауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: үй жануарларының суреттері, гүл, оргстекло, трафарет, гуаш, қылқалам, слайд
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап
Іс - әрекеттер кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме балалар?
- Көңіл - күйлерің қалай?
- Жақсы көңіл - күйлеріңді көріп қатты қуанып отырмын.
- Балалар бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көптеген қонақтар келіпті.
- Қане бәріміз қонақтармен амандасайық?
- Жарайсыңдар!
- Ендеше балалар жарты шеңбер жасап, шаттық шеңберін жасайық.
Шаттық шеңбер
- Жарайсыңдар балалар!
Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
- Балалар бүгінгі оқу іс - әрекетіміздің тақырыбы "үй жануарлар және олардың төлдерімен"танысамыз.
- Балалар бәріміз мына көгілдір экранға назар аударайық?
- Балалар көгілдір экраннан кімдерді көріп тұрсыңдар?
- Елдос пен Аяжанмен ауылға саяхатқа шығамыз ба?
- Олай болса ауылға саяхатымызды бастайық.
- Балалар ауылдың табиғаты қандай тамаша, ауасы қандай керемет.
- Балалар нелер көрінеді?
- Гүлдердің иісі қандай тамаша.
1. Тапсырма. "Гүлдің иісі тамаша?" тыныс алу жаттығулары.
Шарты: Балалар гүлді қолдарына алып, гүлді мұрынмен дем алып иіскеп, ауыз арқылы дем шығарады.
- Балалар біз қайда келдік?
- Ауылдың кімдерді көріп тұрмыз?
- Елдос пен Аяжан атасы мен әжесін көріп қатты қуанды.
- Олай болса көңіл - күй жаттығуын жасайық.
2. Тапсырма. Мимикалық жаттығулар.
1."Біз таңғалдық"- қасты көтеріп түсіру.
2."Жылауық" - көзді тарс жұму.
3."Ашулану"- маңдай бұлшық еттерін түю.
- Жарайсыңдар!
- Балалар үйдің жанынан ненің дыбысы шығады?
- Қане, бәріміз қай жақтан дыбыс естілетінін барып жақындап көрейікші?
- Ой, балалар біз не көріп тұрмыз?
Жарайсыңдар!
- Елдос пен Аяжанға жануарлардың аттарын атап берейікші?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үй жануарлары және төлдері
Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір - бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету
Үй жануарлары және төлдері
Үй жануарларымен таныстыру оларды атау және тану. Үй жануарларының төлдерін атау, жануарлардың дауыстары жазылған үнтаспаны тыңдату. Жануарларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіру және сұрақ жауап арқылы тіл байлығын дамыту.
Үй жануарлары және төлдері
Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір - бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету. Сұрақ жауап арқылы балалардың ой – өрісін, тілін, зейінін дамыту.
Үй жануарларлары және төлдері
Үй жануарлары мен таныстыру. Жануарлардың дауыстары жазылған үнтаспаны тыңдату арқылы үй жануарларының төлдерін ата сұрағына жауап беруге үйрету. Жануарларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіру.
Үй жануарлары мен төлдері
Үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту, олардың түрлерін бір – бірінен ажыратуға, айқынды зейін қойып тыңдауға үйрету Төрт түлік малдың пайдасын айта отырып, оларды қадірлеуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.