Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Уақытты бағдарлау

25 ақпан 2014, Сейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Уақытты бағдарлау
Сабақтың мақсаты: жалпы өлшеуішер туралы бағдар беру.
Төрт жыл мезгілі, ай, апта күндері, күндізгі, түнгі мезгілді қамтитын 24 сағаттың да уақыт өлшеуіштері екендігіне мағлұмат беру. Уақытты бағдарлай біліп қалыптастыру.
Әдіс - тәсілдер:: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, әңгімелеу
Көрнекіліктер:: суреттер, әліппе - дәптер, жұмбақтар, элек. сұрақтар.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалармен амандасу
- Балалардың сабаққа қажетті оқу құралдарын даярлату.
- Балалар бірінші сабағымыз қарапайым математика түсініктері.
Жаңа сабақ:
- Балалар айтыңдаршы қазір қай мезгіл, кәне кім біледі?
(балалардың жауабы: қыс мезгілі)
- Балалар сендер білесіңдер ме жыл мезгілі төртке бөлінеді екен.
Балалар бәріміз бес саусағымызды жоғары көтеріп, көрсетейікші, енді бір саусағымызды жұмайықшы. Ал енді неше саусақ қалды?
Адамның төрт саусағы жылдың төрт мезгілі. Сұқ саусақ – күз, ортаңғы саусақ – қыс, шылдыр шүмек саусақ – көктем, кішкене шынашақ саусақ – жаз. Сонымен балалар неше жыл мезгілі бар екен?
Енді бәріміз тақтаға назар аударайықшы, тақтада төрт жыл мезгілдің суреті көрсетілген. Күз, қыс, көктем, жаз.
- Балалар күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
(балалардың жауабы)
- Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады?
(балалардың жауабы)
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
(балалардың жауабы)
- Жаз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
(балалардың жауабы)
Балалар төрт саусақтарымыздың әрбіреуінде үш буыны бар. Әр саусақтың үш буыны – үш ай. Әрбір жыл мезгілінде үш ай болады. Бір жылда 12 ай болады. Балалар тақтаға назар аударайықшы 12 ай кестесі сызылған, менімен бірге ай аттарын қайталап отырыңдар.
Қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан, наурыз, сәуір, мамыр, маусым, шілде, тамыз.
Балалар қыркүйек, қазан, қараша айлары – күз мезгілі. Желтоқсан, қаңтар, ақпан – қыс мезгілі. Наурыз, сәуір, мамыр – көктем. Маусым, шілде, тамыз – жаз мезгілі.
- Балалар қазір қандай мезгіл? (қыс)
- Ендеше қыс мезгіліне байланыс сурет салайық.
Сергіту сәті: «Балақан»
- Балалар бір аптады жеті күн бар. Апта күндерін атайықшы.
- Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
- Балалар сендер неше күн оқисыңдар?
- Неше күн демаласыңдар?
Балалар енді Нұржан мен Гүлжанның тапсырмасын орындайықшы.
Балаларға сұрақтар қойылады, балалар дұрыс жауапты тауып, яғни жауапқа сай келетін суретті қаламмен шертеді.
Қорытынды:
- Бір жылда неше жыл мезгілі болады?
- Бір жылда неше ай болады?
- Бір аптада неше күн болады?
Мадақтау, бағалау.
43 754
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Уақыт. Ай. Апта. Тәулік. Таңертең. Сәске. Түс. Бесін. Кеш. Түн.
Уақыт. Ай. Апта. Тәулік. Таңертең. Сәске. Түс. Бесін. Кеш. Түн.
Жалпы уақыт өлшеуіштері туралы бағдар беру. Төрт жыл мезгілі, ай, апта күндері, күндізгі, түнгі мезгілді қамтитын 24 сағаттың да уақыт өлшеуіштері екендігіне мағлұмат беру.
Шалқан (орыс халық ертегісі). Саусақ театры сахналау
Шалқан (орыс халық ертегісі). Саусақ театры сахналау
Шалқан (орыс халық ертегісі). Саусақ театры сахналау. Мақсаты: Балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеті мен жүріс тұрыстарын қызығушылықтарын қалыптастыру
Сиқырлы қар
Сиқырлы қар
Балаларға қыс мезгілі туралы түсінік беру. Қардың қасиеттерімен таныстыру, ақ ұлпа қар туралы түсініктерін кеңейту. Тіл байлықтарын, есте сақтау, сөздік қорын молайту, саусақ маторикасын дамыту. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, ұқыпты таза жұмыс
Уақытты бағдарлау
Уақытты бағдарлау
Уақытты бағдарлау. Таңертең, түс, бесін, кеш, түн уақыт терминімен таныстыру. Апта күндері туралы түсініктерін нақтылау. Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, зейінін дамыту.
Қызықты математика
Қызықты математика
Балалардың сан және санау, геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау, уақытты бағдарлау бөлімі бойынша жыл бойына өткен білімдерін бекіту.
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы, №1 Теректі орта мектебінің мектепалды даярлық тобының мұғалімі Жакитова Н.К.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×