Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттің технологиялық картасы
Тобы: «Қарлығаш» ортаңғы тобы.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: «Тіл дамыту»
Тақырыбы: Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Мақсаты: Үлгі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білуі білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге, жаңа сөздерді меңгертуге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру. Балаларды ойыншықтарды ұқыпты, таза ұстауға баулу. Бірін - бірі сыйлауға, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, ойын.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: Ойыншықтар туралы әңгімелеу
Қажетті көрнекі құралдар: Қуыршақ, ойыншықтар
Билингвальді компонент: қуыршақ - кукла, ойыншықтар - игрушки
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі.
Шаттық шеңбері:
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Шуағын төгіп нұр
Сәлем - Күн ана!
Таңғажайып сәт:
(Топқа ұлттық көйлек киген қуыршақ келеді)
Қуыршақ балалармен амандасады.
- Балалар, бұл қуыршақтың есімін сендер білесіңдер ме?
- Олай болса, қуыршақтың өзінен сұрап көрейікші.
- Балалар, қуыршақ есімін айтқысы келмесе, онда бәріміз бірге оның есімін қояйық.
- Кәне, кім қандай есім қойғысы келеді?
- Қуыршақтың есімін қойдық. Енді қонаққа келген қуыршағымызды жоғары шығарайық.
- Қане, барлағымыз бірге:
- Енді Сұлушаш қуыршағымызға тоқталайық.
- Сұлушаш сендерге ұнады ма? Несі ұнады?
(Шашы, көйлегі, сырғасы, бөркі, камзолы, үкісі, т - Сұлушаштың шашы қандай?
Б/б меңгерушісі: А. Б. Хайреденова
Қуыршақ, бізге қонаққа келді. жүктеу
Тобы: «Қарлығаш» ортаңғы тобы.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: «Тіл дамыту»
Тақырыбы: Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Мақсаты: Үлгі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білуі білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге, жаңа сөздерді меңгертуге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру. Балаларды ойыншықтарды ұқыпты, таза ұстауға баулу. Бірін - бірі сыйлауға, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, ойын.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: Ойыншықтар туралы әңгімелеу
Қажетті көрнекі құралдар: Қуыршақ, ойыншықтар
Билингвальді компонент: қуыршақ - кукла, ойыншықтар - игрушки
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі.
Шаттық шеңбері:
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Шуағын төгіп нұр
Сәлем - Күн ана!
Таңғажайып сәт:
(Топқа ұлттық көйлек киген қуыршақ келеді)
Қуыршақ балалармен амандасады.
- Балалар, бұл қуыршақтың есімін сендер білесіңдер ме?
- Олай болса, қуыршақтың өзінен сұрап көрейікші.
- Балалар, қуыршақ есімін айтқысы келмесе, онда бәріміз бірге оның есімін қояйық.
- Кәне, кім қандай есім қойғысы келеді?
- Қуыршақтың есімін қойдық. Енді қонаққа келген қуыршағымызды жоғары шығарайық.
- Қане, барлағымыз бірге:
- Енді Сұлушаш қуыршағымызға тоқталайық.
- Сұлушаш сендерге ұнады ма? Несі ұнады?
(Шашы, көйлегі, сырғасы, бөркі, камзолы, үкісі, т - Сұлушаштың шашы қандай?
Б/б меңгерушісі: А. Б. Хайреденова
Қуыршақ, бізге қонаққа келді. жүктеу
Жаңалықтар
Ғажайып қалта
Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету (мысалы: ақырын сөйлеу). Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Диалогтік сөйлеуде сөздерді дұрыс, анық айтуға, сұраулы сөйлемдерді дауыс интонациясын сақтап, дұрыс айтуға жаттықтыру.
Қуыршақ бізде қонақта
Тәрбиешінің үлгісі бойынша сөйлем құрап, айта білуге үйрету. Балалар қуыршақтың келбетіне қарап, оның шашының, көзінің түсін, көйлегін, аяқ киімін өз беттерінше суреттеп әңгімелеу.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Ойыншық атауларымен, қимыл - әрекеттерді білдіретін сөздермен таныстыру (кел, отыр, тұр, бар, ал, әкел). ерекше дыбыстармен таныстыру.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Балалардың сүйікті ойыншықтары арқылы оларды бауырмалдыққа, мейрімділікке, қамқор болуға дағдыландыру.
Ойыншықтар
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №14 "Малышок" балабақшасының тәрбиешісі Искакова Жаңагүл Әбдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.