Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Ұйымдастырылған іс – әрекеттің
№ технологиялық картасы
Топтың жас ерекшелігі: № 4 ΙΙ сәбилер тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ғажайып қалта» (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Мақсаты: Диалогтік сөйлеуде сөздерді дұрыс, анық айтуға, сұраулы сөйлемдерді дауыс интонациясын сақтап, дұрыс айтуға жаттықтыру.
Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету (мысалы: ақырын сөйлеу).
Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты таза ұстауға тәрбиелеу.
Құрал – жабдық: (балалардың текшелермен ойын суреттері), үлестірмелі материал.
Сөздік жұмыс: доп, шар, қуыршақ, пойыз.
Қостілділік компонент: доп - мяч, шар - шар, қуыршақ - кукла, пойыз - поезд.
Мотивациялық – қозғаушылық
Шаттық шеберінде тұрып, бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Педагог балаларға өлең оқып береді.
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң,
Қайырлы күн!
Күліп шықты бүгін күн!
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Педагог ғажайып қалтаның ішінен жұмсақ допты шығарып:
- Мынау не? Өзі домалақ, секіреді, тепсең қашады, ойынымызды қандырады.
Допты сипаттауға тапсырма береді.
- Ол неге ұқсайды?
Қуыршақ
Жуынбайды жуынсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
Тығылмайды тығылсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
1, 2, 3, 4, 5
Қуыршақтың тұсауын кес,
Қуыршағым қаз - қаз,
Қыдырайық аз - маз
Бұл не?
Қуыршақты сандықтан шығарып көрсету. Қуыршақты сипаттау, қайталау.
(Көйлегін, түсін, шашын, әдемілігін айтады).
Ғажайып қалтаның машина ойыншықты шығару.
- Мынау не?
- Кәне, машинаның түсі қандай?
- Балаларға тағыда текшелер не үшін қажет?(үлкен қорған құрастырмақшы).
- Ойыншық машина неден жасалған екен? (Ұстап көру, сезу ).
- Ол неге ұқсайды? (Текше, шар, қызыл, жасыл немесе автобус).
Қостілділік компонент: доп - мяч, шар - шар, қуыршақ - кукла, пойыз - поезд.
Сергіту сәті.
Бөп - бөп, пыш - пу...
Теміржолшы
Мен – ең күшті.
Абай болшы,
Менен күтші.
Жол ашып қой,
Кім бар? Пыш – ту!
Жер қашық қой!
Бөп - бөп – бөп! Бө - ге – ме!
(Ә. Табылды).
үлестірмелі материалдармен жұмыс.
«Байланысын тап!» дидактикалық ойыны.
Шарты: суреттегі заттарды бір - бірімен сәйкестендіреді.
Өткізген: Дюсембекова А. А.
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті. жүктеу
№ технологиялық картасы
Топтың жас ерекшелігі: № 4 ΙΙ сәбилер тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ғажайып қалта» (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Мақсаты: Диалогтік сөйлеуде сөздерді дұрыс, анық айтуға, сұраулы сөйлемдерді дауыс интонациясын сақтап, дұрыс айтуға жаттықтыру.
Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету (мысалы: ақырын сөйлеу).
Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты таза ұстауға тәрбиелеу.
Құрал – жабдық: (балалардың текшелермен ойын суреттері), үлестірмелі материал.
Сөздік жұмыс: доп, шар, қуыршақ, пойыз.
Қостілділік компонент: доп - мяч, шар - шар, қуыршақ - кукла, пойыз - поезд.
Мотивациялық – қозғаушылық
Шаттық шеберінде тұрып, бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Педагог балаларға өлең оқып береді.
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын келді күн!
Қайырлы таң,
Қайырлы күн!
Күліп шықты бүгін күн!
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Педагог ғажайып қалтаның ішінен жұмсақ допты шығарып:
- Мынау не? Өзі домалақ, секіреді, тепсең қашады, ойынымызды қандырады.
Допты сипаттауға тапсырма береді.
- Ол неге ұқсайды?
Қуыршақ
Жуынбайды жуынсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
Тығылмайды тығылсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
1, 2, 3, 4, 5
Қуыршақтың тұсауын кес,
Қуыршағым қаз - қаз,
Қыдырайық аз - маз
Бұл не?
Қуыршақты сандықтан шығарып көрсету. Қуыршақты сипаттау, қайталау.
(Көйлегін, түсін, шашын, әдемілігін айтады).
Ғажайып қалтаның машина ойыншықты шығару.
- Мынау не?
- Кәне, машинаның түсі қандай?
- Балаларға тағыда текшелер не үшін қажет?(үлкен қорған құрастырмақшы).
- Ойыншық машина неден жасалған екен? (Ұстап көру, сезу ).
- Ол неге ұқсайды? (Текше, шар, қызыл, жасыл немесе автобус).
Қостілділік компонент: доп - мяч, шар - шар, қуыршақ - кукла, пойыз - поезд.
Сергіту сәті.
Бөп - бөп, пыш - пу...
Теміржолшы
Мен – ең күшті.
Абай болшы,
Менен күтші.
Жол ашып қой,
Кім бар? Пыш – ту!
Жер қашық қой!
Бөп - бөп – бөп! Бө - ге – ме!
(Ә. Табылды).
үлестірмелі материалдармен жұмыс.
«Байланысын тап!» дидактикалық ойыны.
Шарты: суреттегі заттарды бір - бірімен сәйкестендіреді.
Өткізген: Дюсембекова А. А.
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті. жүктеу
Жаңалықтар
Ғажайып қалта
Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету (мысалы: ақырын сөйлеу). Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Менің ойыншықтарым
Балаларға ойыншықтар туралы түсіндіру. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Ойыншық атауларымен, қимыл - әрекеттерді білдіретін сөздермен таныстыру (кел, отыр, тұр, бар, ал, әкел). ерекше дыбыстармен таныстыру.
Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Үлгі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білуі білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге, жаңа сөздерді меңгертуге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру. Балаларды ойыншықтарды ұқыпты, таза ұстауға баулу. Бірін - бірі сыйлауға, кішіпейілділікке
Сиқырлы сандық
Геометриялық пішіндер, көлемдер туралы білімдерін тереңдету, аттарын айтып, түстерін ажырата білуін жаттықтыру.
Қуыршақ
Қызылорда облысы Қазалы ауданы Әйтеке би кенті МКҚК №2 «Айгөлек» балабақшасының тәрбиешісі Қалилаева Зәмзәгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.