Натурал сандарды салыстыру тақырыбына қайталау сабағы
Математика 5 сынып
Тақырыбы: Натурал сандарды салыстыру тақырыбына қайталау сабағы
Мақсат:
Жаңа білім: Оқушылар көптаңбалы натурал сандарды салыстырудың тәсілдерімен танысады, координаталық сәулені қолданануды, қос теңсіздікті координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.
Жаңа түсінік: Көптаңбалы натурал сандарды салыстырып таңбаларын дұрыс қолданады және оқиды, сонымен бірге сандарды координаталық сәуледе салыстырады.
Қолданым әрекеті: Егер бір натурал сан екі санмен салыстырса, қос теңсіздік түрінде оқып, жазып үйренеді.
Шығармашылық әрекет: Натурал сандарды салыстырудың маңыздылығын түйіндейді.
Тақырып жоспары:
1. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру.
2. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру.
3. Натурал сандардың координаталық сәуледе орналасуы бойынша салыстыру.
Натурал сандарды әртүрлі тәсілдермен салыстыруға болады.
I тәсіл. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал санды санағанда өсу ретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін айтылғаны үлкен болады. Мысал келтіріңдер:
II тәсіл. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал санның жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші болады.
Мысалы, 101 > 99, өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар санынан көп.
Анықтама: Разрядтары бірдей екі натурал санның қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса, сол сан үлкен болады.
Толық нұсқасын жүктеу
Тақырыбы: Натурал сандарды салыстыру тақырыбына қайталау сабағы
Мақсат:
Жаңа білім: Оқушылар көптаңбалы натурал сандарды салыстырудың тәсілдерімен танысады, координаталық сәулені қолданануды, қос теңсіздікті координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.
Жаңа түсінік: Көптаңбалы натурал сандарды салыстырып таңбаларын дұрыс қолданады және оқиды, сонымен бірге сандарды координаталық сәуледе салыстырады.
Қолданым әрекеті: Егер бір натурал сан екі санмен салыстырса, қос теңсіздік түрінде оқып, жазып үйренеді.
Шығармашылық әрекет: Натурал сандарды салыстырудың маңыздылығын түйіндейді.
Тақырып жоспары:
1. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру.
2. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру.
3. Натурал сандардың координаталық сәуледе орналасуы бойынша салыстыру.
Натурал сандарды әртүрлі тәсілдермен салыстыруға болады.
I тәсіл. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал санды санағанда өсу ретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін айтылғаны үлкен болады. Мысал келтіріңдер:
II тәсіл. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал санның жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші болады.
Мысалы, 101 > 99, өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар санынан көп.
Анықтама: Разрядтары бірдей екі натурал санның қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса, сол сан үлкен болады.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып Геометрия 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Жаңартылған бағдарлама бойынша математикадан тапсырмалар жинағы
сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау 1 - тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Онды орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Серік Рабиға Серікқызы
Математика пәнінен күнтізбелік жоспар 5-9 сыныптар үшін
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Жыңғылды селосы, С. Нұрниязұлы атындағы мектеп - интернатының математика пәні мұғалімі: Әлмұратова Перизат Керізбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.