«Қазақстандағы жануарлар: қоян, түлкі, қасқырдың суреттері бойынша сипаттамалық әңгіме құрастыру
Балалар шеңберге тұрады. Барлық балалар шеңберге жиналды:
Мен сенің досыңмын, ал сен менің досымсың.
Қолымызды қатты ұстайық
Ал біз бір - бірімізге күлімдеп қараймыз.
Күлімсіреуді тізбектен өткізіңіз.
Сәлеметсіздер ме, достар, мен бәріңізді көргеніме қуаныштымын. (жеңіл музыка)
«Иә, жоқ» ойыны
Балалар: қасқыр, түлкі, қоян.
Тәрбиеші: Балалар, бізге қоян келді, ол мұны қалай істей алады? / Өкінішті Қоянның өзінен сұрайық, ол неге мұңды?
Қоян: мен адасып қалдым, мен қайда тұратынымды білмеймін және достарымнан айырылдым.
Тәрбиеші: Балалар, қоянға көмектесейік? / Балалардың жауабы О, қоян, уайымдама, біз саған көмектесеміз және достарыңды табамыз.
Балалар, сендер қояндардың қайда өмір сүретінін білесіңдер ме?
Иә, олар орманда тұрады, ал орманда тағы қандай жануарлар тұрады? Біздің Қазақстанда көптеген ормандар бар, онда жануарлардың, құстардың, қосмекенділердің, жәндіктердің көптеген түрлері мекендейді. Қане кейбір жануарлармен жақынырақ танысайық.
Мен сендерге суреттерді көрсетіп, олардың атын атаймын.
Жаттығу ойыны: «Дұрыс атаңыз»
Тәрбиеші суреттерді көрсетеді: қоян, қоян, қоян, қасқыр, қасқыр, түлкі, түлкі, түлкі
Жарайсыңдар, балалар, бірақ оларды қалай бір сөзбен атауға болады? / Жануарлар Қандай жануарлар? / Жабайы Бұл жануарлар туралы көбірек білу үшін, бұл керемет баспалдақ / диаграмма бізге көмектеседі.
«Ғажайып баспалдақ» техникасын қолдана отырып, схема - алгоритм бойынша сипаттамалық әңгіме құрастыру.
1. Бұл кім? (қоян, түлкі, қасқыр)
2. Біз оларды қандай жануарлар деп атаймыз (жабайы)
3. Бұл жануарлар қайда тұрады? (орманда)
4. Олар не жейді? (өсімдік қабығы, бұтақтар, тышқандар)...
5. Қоянның жүні қандай түсті (қыста ақ, жазда сұр)
6. Ал түлкі, қасқыр / сұр, сарғыш /
7. Қоян қандай жануар? (кішкентай) Түлкі, қасқыр (үлкен /
8. Қоянның денесінің бөліктері (ұзын құлақ, алдыңғы аяқтары артқы аяқтардан қысқа, қысқа құйрық және т. б.), түлкінің құйрығы ұзын, үлпілдек, қызғылт сары түсті, құлағы үшбұрышты, ал қасқырдың шашы қыртысты, үлкен табандар, өткір тістер)
Енді біз аздап сергіп алайық
Сергіту сәті «Ұзын құлақ, сұр қоян»
Қорытынды
- Жарайсың!
Балалар, біз жабайы аңдар туралы көп білдік Оларды ата? Сізге жабайы аңдар туралы айтып, сипаттау ұнады ма? Балалар, бізде қоян бар, ол өзінің қайда тұрғанын есіне алды, Қоян: Балалар, сендер маған көп көмектестіңдер, мен өзімнің тұратын жерімді есіме алдым, рахмет.
Қоянға біздің сипаттамалық әңгімеміз де ұнады, ол достарына да айтады.
Мен сенің досыңмын, ал сен менің досымсың.
Қолымызды қатты ұстайық
Ал біз бір - бірімізге күлімдеп қараймыз.
Күлімсіреуді тізбектен өткізіңіз.
Сәлеметсіздер ме, достар, мен бәріңізді көргеніме қуаныштымын. (жеңіл музыка)
«Иә, жоқ» ойыны
Балалар: қасқыр, түлкі, қоян.
Тәрбиеші: Балалар, бізге қоян келді, ол мұны қалай істей алады? / Өкінішті Қоянның өзінен сұрайық, ол неге мұңды?
Қоян: мен адасып қалдым, мен қайда тұратынымды білмеймін және достарымнан айырылдым.
Тәрбиеші: Балалар, қоянға көмектесейік? / Балалардың жауабы О, қоян, уайымдама, біз саған көмектесеміз және достарыңды табамыз.
Балалар, сендер қояндардың қайда өмір сүретінін білесіңдер ме?
Иә, олар орманда тұрады, ал орманда тағы қандай жануарлар тұрады? Біздің Қазақстанда көптеген ормандар бар, онда жануарлардың, құстардың, қосмекенділердің, жәндіктердің көптеген түрлері мекендейді. Қане кейбір жануарлармен жақынырақ танысайық.
Мен сендерге суреттерді көрсетіп, олардың атын атаймын.
Жаттығу ойыны: «Дұрыс атаңыз»
Тәрбиеші суреттерді көрсетеді: қоян, қоян, қоян, қасқыр, қасқыр, түлкі, түлкі, түлкі
Жарайсыңдар, балалар, бірақ оларды қалай бір сөзбен атауға болады? / Жануарлар Қандай жануарлар? / Жабайы Бұл жануарлар туралы көбірек білу үшін, бұл керемет баспалдақ / диаграмма бізге көмектеседі.
«Ғажайып баспалдақ» техникасын қолдана отырып, схема - алгоритм бойынша сипаттамалық әңгіме құрастыру.
1. Бұл кім? (қоян, түлкі, қасқыр)
2. Біз оларды қандай жануарлар деп атаймыз (жабайы)
3. Бұл жануарлар қайда тұрады? (орманда)
4. Олар не жейді? (өсімдік қабығы, бұтақтар, тышқандар)...
5. Қоянның жүні қандай түсті (қыста ақ, жазда сұр)
6. Ал түлкі, қасқыр / сұр, сарғыш /
7. Қоян қандай жануар? (кішкентай) Түлкі, қасқыр (үлкен /
8. Қоянның денесінің бөліктері (ұзын құлақ, алдыңғы аяқтары артқы аяқтардан қысқа, қысқа құйрық және т. б.), түлкінің құйрығы ұзын, үлпілдек, қызғылт сары түсті, құлағы үшбұрышты, ал қасқырдың шашы қыртысты, үлкен табандар, өткір тістер)
Енді біз аздап сергіп алайық
Сергіту сәті «Ұзын құлақ, сұр қоян»
Қорытынды
- Жарайсың!
Балалар, біз жабайы аңдар туралы көп білдік Оларды ата? Сізге жабайы аңдар туралы айтып, сипаттау ұнады ма? Балалар, бізде қоян бар, ол өзінің қайда тұрғанын есіне алды, Қоян: Балалар, сендер маған көп көмектестіңдер, мен өзімнің тұратын жерімді есіме алдым, рахмет.
Қоянға біздің сипаттамалық әңгімеміз де ұнады, ол достарына да айтады.
Жаңалықтар
Қолғап ертегісі! (Театралдық қойылымдар)
Балаларды ертегінің айқын образын көрсете білуге, ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып, сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп өз ойларын дұрыс жеткізу арқылы ауыз әдебиетіне деген қызығушылықтарын арттыру.
Ақ қоян
Қоян туралы түсіндіру. Орман туралы білімдерін кеңейту. Сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Көрнекіліктерді пайдалана отырып, балалардың сөздік қорларын дамыту.
1, 2, 3, 4, 5 цифрлары туралы өткенді пысықтау
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы КМҚК «Айгөлек» ясли бақшасы тәрбиешісі: Талапкер Асылай Мұхамбетқызы
Жануарлар қысқа қалай дайындалады
Ақтөбе қаласы, №13 "Бөбек" мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі Омарова Раушангүл Жұбандыққызы
Дала жануарларының тіршілігі
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ембі қаласы, «Достық» балабақшасының тәрбиешісі Қожамұратова Гүлбақыт Нұрғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.