Денсаулығы сәбидің, қуанышы әр үйдің
Балалардың денсаулықтарын нығайту, қан айналымдарының дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Ертегі кейіпкерлерімен тілдесе білуге, сене білуге тәрбиелеу. Таза ауаның қасиетін ұғындыру.
Қолданылған әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап, қимылдар жасату, көрсету, ойнату, әңгімелеп үйрету.
«Бәйтерек» топ балалар жеңіл киініп, далаға шыға бере көк бағытты көреді.
Жүргізуші: Балалар! Сендер ертеңгісін осыны көрдіңдер ме?
Мен көрген жоқпын. Жүріңдер бәріміз осы ізбенен барып көрейік.
Қандай үлкен төмпешік.
- Мұның ішінде не бар екен? Көрейік, ішінен шана тауып алады. Бұл шанамен балалар біз жарысып ойнаймыз.
«ШАНАМЕН ЖАРЫС»
(2 бала 2 баланы шанамен сүйреп көшелердің арасымен айналып тез сүйреп келу керек)
Жүргізуші: Әрі қарай жүрейік, үйшік көрінеді. Мұнда кім тұрады екен?
(түлкі шығады)
Түлкі: Сәлеметсіздер ме, Сендер неғып жүрсіңдер, балалар?
Балалар: Ойнап жүрміз, түлкішек.
Түлкі: Мен сендерді ойынға шақырамын. Мен сендерге әдемі қимылмен ойын ойнатамын, соны қане бәріміз бірге жасайықшы!
Ойын «түлкішек»
Түлкі: Ойын ұнады ма? Рахмет сендерге. Маған жолығып, көңілімді көтеріп кеттіңдер. Сау болыңдар!
Балалар: Сау болыңыз, түлкішек.
Жүргізуші: Ал, балалар тағы да жүрейік. Біздер орман ішіне кіріп кеттік. Алдымызда тағы бір үйшік, мұнда кім тұрады? Ау - у кім бар?
Балалар: Ау - у, Кім бар үйде?
Мыстан кемпір: (Тығылып қалып, әуенмен айқайлап шығады)
- А - а қорқып кеттіңдер ме? Неғып жүрген балаларсыңдар, өздерің қорықпайсыңдар ма?
Жүргізуші: Жоқ, балалар сенен қорықпайды. Біздер таза ауада ойнап жүрміз. Денемізді шынықтырып жүрміз.
Мыстан кемпір: Не керек жаттығу жасап, мен пештің үстінде жатқанды жақсы көремін, бірақ ойнағанды да ұнатамын. Мен сендерге бір тапсырма беремін, орындайсыңдар ма?
Балалар: Орындаймыз.
Мыстан кемпір: Ал, ендеше мына тақтайдағы суреттегі белгіге қарды дәл тигізу керек. Көрейін сендердің шапшаң, мергендіктеріңді.
(2 бала шығару)
ОЙЫН: «БАҒАНАҒА ДӘЛ ТИГІЗУ» (Қарды)
Мыстан кемпір: Өздерің күшті екенсіңдер, ал енді жарысып көрейік.
ОЙЫН; «ДОППЕН ЖАРЫС»
2 колоннаға бөліну керек
(3 құрсаудан секіру, кеглиді айналамыз, 2 доғаның астымен өтіп тез жүгіріп келу)
Жүргізуші: Қалай мыстан кемпір балалар ойыны ұнады ма, жақсы ойнайды екенсіңдер.
Мыстан кемпір: Шаршап қалдым, барып жатып демалайын, рахмет сендерге, енді денемді күнде шынықтыратын боламын. Сау болыңдар.
(үйіне кіріп кетеді)
Жүргізуші: Жарысымызды әрі қарай жалғастырамыз. Қане барлығымыз билеп, қимылдар жасап жылынайық.
Би: «ӨЗ ЕРІКТЕРІМЕН»
- Төмпешік қар сатында қар адам тығылып қалады, басында шелек көрінеді.
Жүргізуші: Қараңдаршы балалар шелек тұр, кім дәл тигізеді екен.
(Дәл тигізген кезде артынан қар адамы, билеп шығады)
- Балалар кім келді бізге?
Қар адам: Амансыңдар ма, балалар!
Мені оятып жібердіңдер
Өздерің не істеп жүрсіңдер?
Балалар: Дем алып, таза ауада ойнап жүрміз.
Қар адам: Мен де сендермен ойын ойнаймын, кім тез домалақ үлкен қарды жасайды екен.
ОЙЫН; «ҚАРДЫ ДОМАЛАТУ»
Қар адам: Өздерің шапшаң екенсіңдер, ал енді осы қарды 2 - ге бөліп қояйық. Ойын мына 2 құрсауды жүгіріп әркім өз колоннасын жинап алу керек, жүгіріп мына қарды айналып.
ОЙЫН: «ӨЗ КОМАНДАҢДЫ ҚҰРСАУ ІШІНЕ ЖИНАП АЛ»
Жүргізуші: Біз ортаға қар адамын алып би билейміз.
БИ: «ҮЙРЕКТЕР»
Қар адам: Рахмет қандай көңілді балалар, денелерің шынығып, мықты шымыр болып өсіңдер, ауырмаңдар.
Мынау сендерге менен сыйлық, дәмді құймақ.
Жүргізуші:
- Осымен дене шынықтыру мерекесіне арналған сағатымыз аяқталды.
- Сендерге мереке ұнады ма, балалар?
- Қандай ертегі кейіпкерлерін көрдіңдер?
Қолданылған әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап, қимылдар жасату, көрсету, ойнату, әңгімелеп үйрету.
«Бәйтерек» топ балалар жеңіл киініп, далаға шыға бере көк бағытты көреді.
Жүргізуші: Балалар! Сендер ертеңгісін осыны көрдіңдер ме?
Мен көрген жоқпын. Жүріңдер бәріміз осы ізбенен барып көрейік.
Қандай үлкен төмпешік.
- Мұның ішінде не бар екен? Көрейік, ішінен шана тауып алады. Бұл шанамен балалар біз жарысып ойнаймыз.
«ШАНАМЕН ЖАРЫС»
(2 бала 2 баланы шанамен сүйреп көшелердің арасымен айналып тез сүйреп келу керек)
Жүргізуші: Әрі қарай жүрейік, үйшік көрінеді. Мұнда кім тұрады екен?
(түлкі шығады)
Түлкі: Сәлеметсіздер ме, Сендер неғып жүрсіңдер, балалар?
Балалар: Ойнап жүрміз, түлкішек.
Түлкі: Мен сендерді ойынға шақырамын. Мен сендерге әдемі қимылмен ойын ойнатамын, соны қане бәріміз бірге жасайықшы!
Ойын «түлкішек»
Түлкі: Ойын ұнады ма? Рахмет сендерге. Маған жолығып, көңілімді көтеріп кеттіңдер. Сау болыңдар!
Балалар: Сау болыңыз, түлкішек.
Жүргізуші: Ал, балалар тағы да жүрейік. Біздер орман ішіне кіріп кеттік. Алдымызда тағы бір үйшік, мұнда кім тұрады? Ау - у кім бар?
Балалар: Ау - у, Кім бар үйде?
Мыстан кемпір: (Тығылып қалып, әуенмен айқайлап шығады)
- А - а қорқып кеттіңдер ме? Неғып жүрген балаларсыңдар, өздерің қорықпайсыңдар ма?
Жүргізуші: Жоқ, балалар сенен қорықпайды. Біздер таза ауада ойнап жүрміз. Денемізді шынықтырып жүрміз.
Мыстан кемпір: Не керек жаттығу жасап, мен пештің үстінде жатқанды жақсы көремін, бірақ ойнағанды да ұнатамын. Мен сендерге бір тапсырма беремін, орындайсыңдар ма?
Балалар: Орындаймыз.
Мыстан кемпір: Ал, ендеше мына тақтайдағы суреттегі белгіге қарды дәл тигізу керек. Көрейін сендердің шапшаң, мергендіктеріңді.
(2 бала шығару)
ОЙЫН: «БАҒАНАҒА ДӘЛ ТИГІЗУ» (Қарды)
Мыстан кемпір: Өздерің күшті екенсіңдер, ал енді жарысып көрейік.
ОЙЫН; «ДОППЕН ЖАРЫС»
2 колоннаға бөліну керек
(3 құрсаудан секіру, кеглиді айналамыз, 2 доғаның астымен өтіп тез жүгіріп келу)
Жүргізуші: Қалай мыстан кемпір балалар ойыны ұнады ма, жақсы ойнайды екенсіңдер.
Мыстан кемпір: Шаршап қалдым, барып жатып демалайын, рахмет сендерге, енді денемді күнде шынықтыратын боламын. Сау болыңдар.
(үйіне кіріп кетеді)
Жүргізуші: Жарысымызды әрі қарай жалғастырамыз. Қане барлығымыз билеп, қимылдар жасап жылынайық.
Би: «ӨЗ ЕРІКТЕРІМЕН»
- Төмпешік қар сатында қар адам тығылып қалады, басында шелек көрінеді.
Жүргізуші: Қараңдаршы балалар шелек тұр, кім дәл тигізеді екен.
(Дәл тигізген кезде артынан қар адамы, билеп шығады)
- Балалар кім келді бізге?
Қар адам: Амансыңдар ма, балалар!
Мені оятып жібердіңдер
Өздерің не істеп жүрсіңдер?
Балалар: Дем алып, таза ауада ойнап жүрміз.
Қар адам: Мен де сендермен ойын ойнаймын, кім тез домалақ үлкен қарды жасайды екен.
ОЙЫН; «ҚАРДЫ ДОМАЛАТУ»
Қар адам: Өздерің шапшаң екенсіңдер, ал енді осы қарды 2 - ге бөліп қояйық. Ойын мына 2 құрсауды жүгіріп әркім өз колоннасын жинап алу керек, жүгіріп мына қарды айналып.
ОЙЫН: «ӨЗ КОМАНДАҢДЫ ҚҰРСАУ ІШІНЕ ЖИНАП АЛ»
Жүргізуші: Біз ортаға қар адамын алып би билейміз.
БИ: «ҮЙРЕКТЕР»
Қар адам: Рахмет қандай көңілді балалар, денелерің шынығып, мықты шымыр болып өсіңдер, ауырмаңдар.
Мынау сендерге менен сыйлық, дәмді құймақ.
Жүргізуші:
- Осымен дене шынықтыру мерекесіне арналған сағатымыз аяқталды.
- Сендерге мереке ұнады ма, балалар?
- Қандай ертегі кейіпкерлерін көрдіңдер?
Жаңалықтар
Қысқы серуен
Мақсаты: Қыс мезгілін сипаттай білуге үйрету, сөздік қорларын дамыту. Сөз тіркестерінің дұрыс айта білуге үйрету. Табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбиелеу.
Қыс ғажайыптары
Қыс мезгіліне деген қызығушылықтарын артыру. Балалардың шығармашылық ынтасын ояту. Балаларды табиғатқа деген қамқорлық, сүйіспеншілік сезімдеріне тәрбиелеу. Түсті қағазға дәстүрлі емес тәсілдер мен жұмыс істеу іскерлігіне баулу. Ұжымдық сурет салуға
Ормандағы түлкінің туған күні театрландырылған қойылым
Балаларға ертегінің мазмұнын қойылым арқылы түсіндіру. Жабайы аңдар туралы білгендерін естеріне түсіру. Баланы ертегі кейіпкерлерін өздері айтуға, қимыл - қозғалыс, дауыс ырғағын келтіре білуге үйрету.
Түлкі мен тырна
Ақтөбе обылысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі»балабақшасы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Бекмұханова Жібек
Көкөністер
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №7 "Балдырған" балабақшасы тәрбиешісі Садыкова Жадыра
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.