Ыбырай Алтынсарин "Таза бұлақ"
Сабақ тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин Таза бұлақ
Сабақ мақсаты: Мәтінді түсініп оқу.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Мәтінді оқу, талдау.
Дамытушылық: Оқушының өз ой - пікірін айтуға, сөз мағынасын түсінуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1 - кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Мұрат, шөл қандыру, ақы дәметпеу, жақсылық, шөп - шалам
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Баланың айласы» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
Ғалым қайда келе жатты?
Неге сүрініп жығылды?
Тастың астынан не шықты?
Сандықтың ішінен не шықты?
Жылан ғалымға не деді?
Ғалым не деді, қандай сұрақ қойды?
Жылан не деп жауап берді?
Ғалым не істейік деді?
Екеуі неге жолықты?
Түйе не деді?
Түйе адамға қандай қызмет көрсеткен?
Адам оны қалай ренжіткен?
Мұнан шығып неге жолықты?
Жеміс ағашы не деді?
Жеміс ағашының адамға қандай пайдасы бар?
Ағаштың жемісін адам қалай түсіріп алып жейді екен?
Одан кейін неге жолықты?
Ит не деді?
Ол адамға қандай қызмет көрсеткен?
Адам оған қандай жамандық көрсеткен?
Екеуі кімдерге жолықты?
Ғалым қай балаға істің мән - жайын айтты?
Бала неге сенбеймін деді?
Жылан баланы сендіру үшін не істеді?
Бала не істеді?
Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%
2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.
Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)
3 кезең
Қабылдауды ұйымдастыру
Тірек сөздерімен жұмыс. Тірек сөздерге түсінік беру. Тақтаға тақырыпқа байланысты тірек сөздер берілген.
1. Бұлақ
2. тас
3. жазу
4. үш
5. жолаушы
6. өзен
7. қызмет
1) Оқу, есте сақтау, - 30 сек.
2) Блок жабылды, балалар естерінде қалған сөздерді жазады – 30 сек
3) Тексеру.(6 - 7 сөз) Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау
4) Толықтырып жазып алу
5) Көзді жұмып 3 сөзді өшіру, оны тапқызу, сөйлем құру
4 кезең
Ұғынуды ұйымдастыру
Мәтінмен жұмыс
1) Мәтінді оқу (1бетке - 3 мин)
2) Тірек сөздердің мазмұнын ашу.
4’ минут беріледі
5 кезең
Түсінудің біріншілік тексеруі
Қарама - қарсы сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.
Қарама - қарсы сұрақтар:
1. Бұлақ басында неше жолаушы кездесті?
2. Бұлақтың қасында не бар?
3. Суы қандай?
4. Бұлақтың қасына не қойылған?
5. Тасқа не жазылған?
6. Үш жолаушы не істеді?
7. Неге көздері түсті?
8. Бұлақ қандай жерлерге барады?
9. Бұлақтар қосылып не болады?
10. Мұнан қандай ғибрат алуға болады?
11. Қай уақытта мұратыңа жетесің?
12. «Адал қызмет қыл, жалқауланып тоқтап қалма» Кімнің сөзі?
13. Ыстықтағанда бұлақтың қандай пайдасы бар?
14. Не үшін ақы дәметпейді?
15.“Біреуге жақсылық етсең, міндет етпе» Кімнің сөзі?
16. Жолаушының үшіншісі қандай жігіт еді?
17. Бұлақтың суы бір орында тұрса, бұлаққа не ынтық болар еді?
18. Не үшін адам бұлаққа ынтық?
19. Бұлаққа ненің сәулесі түсіп тұрады?
20. «Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта» Кімнің сөзі?
6 кезең
Біріншілік бекітуді ұйымдастыру
Сыни сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.
Сын тұрғысынан сұрақтар:
Бұлақ басында үш жолаушы кездесті. +
Бұлақ құмды жерден шығып жатыр. –
Айнала қалың ағаш.+
Суы мұздай салқын, мөлдір таза. +
Бұлақтың қасында тас жатыр. +
Таста: «Бұлақтан шөл қандыр» деп жазылған. –
Үш жолаушы жазуды көрмеді. –
Бұлақ бір жерде тұрады. –
Бұлақ үлкеймейді. –
Бұлақтың өзен болуынан ғибрат алуға болады. +
Тынбай еңбек етсең, бұлақ сияқты үлкейесің. +
Бұл сөзді екінші жолаушы айтты. –
Бұлақ шөл қандырады. +
Бұлақ ешкімнен ақы дәметпейді. +
Біреуге жақсылығыңды міндет ету керек.-
Жолаушының үшіншісі – көркем жас жігіт. -
Бұлаққа шөп - шалам түссе, айуан ынтық болады. +
Бұлақ таза болғаны үшін адам оған ынтық. +
Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта. +
Бұл бірінші жолаушының сөзі. –
7 кезең
Талдау
Тақырыптық сөздік қор.
Мәтіннен сөздер немесе мәтіннің мазмұнын жазу.
37 сөз.
1) Матрицаны толтыру
2) Ең көп сөз жазған оқушы сөздерін оқып береді.
3) ТСҚ - ның пайызы есептеледі.
Түйсіну: 4 - 5 белгі - 5 ұпай
3 белгі - 4 ұпай
2 белгі - 3 ұпай
1 белгі - 2 ұпай
Қорытынды сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс
Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады
Сабақ мақсаты: Мәтінді түсініп оқу.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Мәтінді оқу, талдау.
Дамытушылық: Оқушының өз ой - пікірін айтуға, сөз мағынасын түсінуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1 - кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Мұрат, шөл қандыру, ақы дәметпеу, жақсылық, шөп - шалам
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Баланың айласы» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
Ғалым қайда келе жатты?
Неге сүрініп жығылды?
Тастың астынан не шықты?
Сандықтың ішінен не шықты?
Жылан ғалымға не деді?
Ғалым не деді, қандай сұрақ қойды?
Жылан не деп жауап берді?
Ғалым не істейік деді?
Екеуі неге жолықты?
Түйе не деді?
Түйе адамға қандай қызмет көрсеткен?
Адам оны қалай ренжіткен?
Мұнан шығып неге жолықты?
Жеміс ағашы не деді?
Жеміс ағашының адамға қандай пайдасы бар?
Ағаштың жемісін адам қалай түсіріп алып жейді екен?
Одан кейін неге жолықты?
Ит не деді?
Ол адамға қандай қызмет көрсеткен?
Адам оған қандай жамандық көрсеткен?
Екеуі кімдерге жолықты?
Ғалым қай балаға істің мән - жайын айтты?
Бала неге сенбеймін деді?
Жылан баланы сендіру үшін не істеді?
Бала не істеді?
Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%
2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.
Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)
3 кезең
Қабылдауды ұйымдастыру
Тірек сөздерімен жұмыс. Тірек сөздерге түсінік беру. Тақтаға тақырыпқа байланысты тірек сөздер берілген.
1. Бұлақ
2. тас
3. жазу
4. үш
5. жолаушы
6. өзен
7. қызмет
1) Оқу, есте сақтау, - 30 сек.
2) Блок жабылды, балалар естерінде қалған сөздерді жазады – 30 сек
3) Тексеру.(6 - 7 сөз) Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау
4) Толықтырып жазып алу
5) Көзді жұмып 3 сөзді өшіру, оны тапқызу, сөйлем құру
4 кезең
Ұғынуды ұйымдастыру
Мәтінмен жұмыс
1) Мәтінді оқу (1бетке - 3 мин)
2) Тірек сөздердің мазмұнын ашу.
4’ минут беріледі
5 кезең
Түсінудің біріншілік тексеруі
Қарама - қарсы сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.
Қарама - қарсы сұрақтар:
1. Бұлақ басында неше жолаушы кездесті?
2. Бұлақтың қасында не бар?
3. Суы қандай?
4. Бұлақтың қасына не қойылған?
5. Тасқа не жазылған?
6. Үш жолаушы не істеді?
7. Неге көздері түсті?
8. Бұлақ қандай жерлерге барады?
9. Бұлақтар қосылып не болады?
10. Мұнан қандай ғибрат алуға болады?
11. Қай уақытта мұратыңа жетесің?
12. «Адал қызмет қыл, жалқауланып тоқтап қалма» Кімнің сөзі?
13. Ыстықтағанда бұлақтың қандай пайдасы бар?
14. Не үшін ақы дәметпейді?
15.“Біреуге жақсылық етсең, міндет етпе» Кімнің сөзі?
16. Жолаушының үшіншісі қандай жігіт еді?
17. Бұлақтың суы бір орында тұрса, бұлаққа не ынтық болар еді?
18. Не үшін адам бұлаққа ынтық?
19. Бұлаққа ненің сәулесі түсіп тұрады?
20. «Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта» Кімнің сөзі?
6 кезең
Біріншілік бекітуді ұйымдастыру
Сыни сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.
Сын тұрғысынан сұрақтар:
Бұлақ басында үш жолаушы кездесті. +
Бұлақ құмды жерден шығып жатыр. –
Айнала қалың ағаш.+
Суы мұздай салқын, мөлдір таза. +
Бұлақтың қасында тас жатыр. +
Таста: «Бұлақтан шөл қандыр» деп жазылған. –
Үш жолаушы жазуды көрмеді. –
Бұлақ бір жерде тұрады. –
Бұлақ үлкеймейді. –
Бұлақтың өзен болуынан ғибрат алуға болады. +
Тынбай еңбек етсең, бұлақ сияқты үлкейесің. +
Бұл сөзді екінші жолаушы айтты. –
Бұлақ шөл қандырады. +
Бұлақ ешкімнен ақы дәметпейді. +
Біреуге жақсылығыңды міндет ету керек.-
Жолаушының үшіншісі – көркем жас жігіт. -
Бұлаққа шөп - шалам түссе, айуан ынтық болады. +
Бұлақ таза болғаны үшін адам оған ынтық. +
Көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта. +
Бұл бірінші жолаушының сөзі. –
7 кезең
Талдау
Тақырыптық сөздік қор.
Мәтіннен сөздер немесе мәтіннің мазмұнын жазу.
37 сөз.
1) Матрицаны толтыру
2) Ең көп сөз жазған оқушы сөздерін оқып береді.
3) ТСҚ - ның пайызы есептеледі.
Түйсіну: 4 - 5 белгі - 5 ұпай
3 белгі - 4 ұпай
2 белгі - 3 ұпай
1 белгі - 2 ұпай
Қорытынды сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс
Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады
Жаңалықтар
Ажалдан құтқарған асыл сөз
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Алтын балта
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Жануарлардың тіршілік ортасы
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Денелер, заттар, құбылыстар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы»
Атырау қаласы, Амангелді атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Құрманғалиева Динара
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.