Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Денелер, заттар, құбылыстар

05 ақпан 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырып: Денелер, заттар. құбылыстар
Мақсаты: 1) Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру. 2) Ойлау қабілетін дамыту, 3) Ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1- кезең
Ұйымдастыру.
 Мақсатты айту:
Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру
 Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
 Көшбасшыға сөз
 Жылдамдық жаттықтыруы
Табиғат, дене, құбылыс, зат, адам, өсімдік, жануар

2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.

Қарама - қарсы сұрақтар:
1. Бұрынғы уақыттарда жүргізілген бақылаулар мен тәжірибелерді жазып алу үшін нені жетілдіру қажет болды? Өз білімін
2. Әсіресе нені үйрену қажет? Жаза, оқи білуге, математикалық есептеу әдістерін
3. Бүгінгі күнге дейін жеткен қандай жұмыстарын білеміз? Тасқа салған суреттер, зерделеу жұмыстары
4. Бақылау құралының негізгісі не? Көз
5. Түрлі тәжірибелерді жасаған кезде кімдер аспаптарды қолдана білді? Адамдар
6. Күннің шығуы мен батуына қарай нені анықтады? Уақыт
7. Бара - бара не ойлап тапты? Сағат
8. Қандай белгілер бойынша бақылап - сағатты айыруға тырысты? Табиғи өсімдіктерде кездесетін
9. Қандай сағатты ойлап тапты? Су, құм, күн, гүл сағаттар
10. Уақыт бірліктерін ата

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 105
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Оқушылар бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығаруы, қозғалыстағы денелердің жылдамдығын, уақытын, қашықтығын табуы тиіс, өзіндік іс - әрекеттер қалыптастыру арқылы білімдерін дамытуы тиіс.
Денелер. Заттар. Құбылыстар
Денелер. Заттар. Құбылыстар
Адамды қоршаған нәрселер – денелер → табиғи денелер, жасанды денелер. Табиғи денелер → Ай, Күн, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс және адам
Денелер. Заттар. табиғаттағы құбылыстар
Денелер. Заттар. табиғаттағы құбылыстар
Тірі, өлі табиғат туралы, денелер туралы ұғым беру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Танымдылық қабілетін дамыту. Еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Дене, заттар
Дене, заттар
Оқушыларға табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы түсініктерін қалыптастыру.
Жануарлардың тіршілік ортасы
Жануарлардың тіршілік ортасы
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Табиғи құбылыстардың көптүрлілігі
Табиғи құбылыстардың көптүрлілігі
Қызылорда облысы, Арал ауданы, № 61 орта мектебінің география пәні мұғалімі Тлеукабылова Жулдыз
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×