Жануарлардың тіршілік ортасы
Тақырып: Жануарлардың тіршілік ортасы
Сабақтың мақсаты:
Дамытушылығы: Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлерімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету.
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдері бойынша түйін сөзді таба білуге, тұжырым, қорытынды шығара білу қабілетін арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушылардың табиғаттың жанашыры болып табиғатты қорғауға өз үлесін қосуына тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1 - кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Жануарлар, су, құрлық, топырақ, мекен, тіршілік, бейімділік.
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Жануарлардың көптүрлілігі.» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
Жануарлар тіршілік ету үшін не қажет?
Қандай жан - жануарларды білесің?
Сүтқоректілерге не жатады?
Қандай құстарды білесің?
Қандай жорғалаушыларды білесің?
Бунақденелілерге не жатады?
Бунақденелілер қайда өмір сүреді?
Бейімділік деген не?
Төрт түлікке не жатады?
Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
Жан - жануарлар қандай топтарға бөлінеді?
Үй жануарларына не жатады?
Ең күшті жануар не?
Жан - жануарлар қалай қоректенеді?
Қандай жануар балды жақсы көреді?
Жер бетінде жануалардың қанша түрі бар?
Омыртқасыз жануарлар деп қандай жануарларды айтамыз?
Омыртқасыз жануарларға қандай жануарлар жатады?
Бақа, жылан қандай жануарларға жатады?
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар қозғалысында қандай айырмашылық бар?
Қандай жыртқыш жануарларды білесің?
Жәндіктерге не жатады?
Сүтқоректілер неше топқа бөлінеді?
Құстар неше топқа бөлінеді?
Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?
Бунақденелілер қалай көбейеді?
Жәндіктер немен қоректенеді?
Балықтың қандай түрлерін білесің?
Жануарларды қалай бағып күтесің?
Қандай бауырмен жорғалаушыларды білесің?
Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%
2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.
Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)
Сабақтың мақсаты:
Дамытушылығы: Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлерімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету.
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдері бойынша түйін сөзді таба білуге, тұжырым, қорытынды шығара білу қабілетін арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушылардың табиғаттың жанашыры болып табиғатты қорғауға өз үлесін қосуына тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1 - кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Жануарлар, су, құрлық, топырақ, мекен, тіршілік, бейімділік.
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Жануарлардың көптүрлілігі.» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
Жануарлар тіршілік ету үшін не қажет?
Қандай жан - жануарларды білесің?
Сүтқоректілерге не жатады?
Қандай құстарды білесің?
Қандай жорғалаушыларды білесің?
Бунақденелілерге не жатады?
Бунақденелілер қайда өмір сүреді?
Бейімділік деген не?
Төрт түлікке не жатады?
Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
Жан - жануарлар қандай топтарға бөлінеді?
Үй жануарларына не жатады?
Ең күшті жануар не?
Жан - жануарлар қалай қоректенеді?
Қандай жануар балды жақсы көреді?
Жер бетінде жануалардың қанша түрі бар?
Омыртқасыз жануарлар деп қандай жануарларды айтамыз?
Омыртқасыз жануарларға қандай жануарлар жатады?
Бақа, жылан қандай жануарларға жатады?
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар қозғалысында қандай айырмашылық бар?
Қандай жыртқыш жануарларды білесің?
Жәндіктерге не жатады?
Сүтқоректілер неше топқа бөлінеді?
Құстар неше топқа бөлінеді?
Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?
Бунақденелілер қалай көбейеді?
Жәндіктер немен қоректенеді?
Балықтың қандай түрлерін білесің?
Жануарларды қалай бағып күтесің?
Қандай бауырмен жорғалаушыларды білесің?
Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%
2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.
Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жануарлардың тіршілік ортасы
Жануарлар туралы алған білімдерін топтарға бөліп, үй жануарлары мен жабайы аң, құстардың тіршілігіндегі өзгерістерді ерекшеліктерді танып білу дағдыларын дамыту.
Жануарлар әлемінің алуан түрлігі
Жануарлар әлемінің алуан түрлігімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету. Ой - қиялын, шығармашылық қабілетін, сөздік қорын молайту.
Жануарлардың тіршілік ортасы
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы, Нұн Жұбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ауелбаева Арайлым
Денелер, заттар, құбылыстар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
Жануарлардың көптүрлілігі
Атырау қаласы. Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.