Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санды, бір таңбалы санға ауызша көбейтуді меңгерту, білімдерін тиянақтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы көбейту, бөлуді меңгерту.
2. оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу қабілетін, логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен білім алу қабілетін дамыту, дүниетанымын кеңейту.
3. оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздық пен шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тесті сұрақтары, ойындар, тірек сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, өзін - өзі бағалау парағы, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау, аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту, ойын, проблемалық, салыстыру, талдау, жинақтау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезең: Психологиялық дайындық.
2. Сәйкестендіру тесті. Қосудың, көбейтудің қасиеттері.
А+ в = в+а ауыстырымдылық а х в = в х а
( а х в ) х с = а х ( в х с) терімділік ( а + в) + с = а+ ( в+ с)
( а + в) х с = а х с + в х с үлестірімділік ( а +в): с = а: с + в: с
2. Ойымды жалғастыр. (теориялық білімді меңгеру)
50 х 3 = 150
150: 3 = 50
120: 6 = 20
20 х 6 = 120
60: 20 = 3
6: 2 = 3
16 х 3 = ( 10+ 6) х3
68: 2 = ( 60+8 ): 2
3. Игерейік білімді.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді оқушылардың өздері түсіндіріп, айтып шығады.
4. Біліміңді байқап көр. Оқулықпен жұмыс.
2 - тапсырма.
1 - Топ 14х7= 98
48: 4 = 12
65: 13 = 5
2 - Топ
18 х 5 = 90
77: 7 = 11
51: 17 = 3
6 - есеп. Теңдеу құрып шығар.
Тірек сызба бойынша шартын құру.
1 б - 15 ф --------- шешуі: --------- 2) 5 с - 60 л ------- шешуі:
90 -? --------------- 90: х = 15 ------- 1 к -? --------------- х: 5 = 60
5. Лабирант ойыны.
Мақсаты: екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейтуге үйрету.
8 х 9 = 72
12 х 6 = 72
24 х 3 = 72
36 х 2 = 72
6. Деңгейлік тапсырма. Өзіндік жұмыс.
І - деңгей.
Х х 7 = 58 + 5
64: х = 36: 9
ІІ – деңгей.
7 есеп.
4 қарандаш – 48 тг
48: 4 = 12
10 қарандаш -?
12 х 10 = 120
ІІІ – деңгей.
9 - есеп.
Торт 6/1 - 15
15 х 6 = 90
2 торт -?
90 х 2 = 180
7. Әуешарлар ойыны.
8. Қатеңді тап. Математикалық диктант.
І – топ.
39 х 2 = 78
27 х 3 = 81
15 х 5 = 75
13 х 7 = 91
18 х 0 = 0
16 х 4 = 64
22 х 6 = 132
24 х 4 = 96
ІІ - топ.
12 х 8 = 96
17 х 3 = 51
25 х 1 = 25
23 х 3 = 69
21 х 4 = 84
26 х 2 = 52
16 х 5 = 80
32 х 3 = 96
9. Дұрысын тап. Тест тапсырмасын орындау.
1) Егер көбейтіндіні......... санына бөлсек, екінші көбейткіш шығады.
а) қосылғыш
ә) көбейткіш
б) бөлінді
2. Тура теңдікті тап.
а) 46 х 5 = 230
ә) 16 х 6 = 154
б) 96: 4 = 24
3. Есепте: 30 - ( 15 – 3 х 2)
а) 6
ә) 21
б) 24
4. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе кем мата бар. Екі бумада неше метр мата бар?
А) 28
ә) 32
б) 40
5. Аспазшыда 52 жұмыртқа бар еді. Ол бәліш пісіруге 2 ондығын жұмсады, қанща жұмыртқа қалды?
А ) 51
ә) 32
б) 23
Тестіні тексеру. Өзін – өзі бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Венн диаграммасы.:
Салыстыру, айырмашылығы, ұқсастығы.
Үйге тапсырма. 3 – тапсырма
Өзін – өзі бағалау парағына бағаларын қояды.
Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санды, бір таңбалы санға ауызша көбейтуді меңгерту, білімдерін тиянақтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы көбейту, бөлуді меңгерту.
2. оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу қабілетін, логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен білім алу қабілетін дамыту, дүниетанымын кеңейту.
3. оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздық пен шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тесті сұрақтары, ойындар, тірек сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, өзін - өзі бағалау парағы, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау, аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту, ойын, проблемалық, салыстыру, талдау, жинақтау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезең: Психологиялық дайындық.
2. Сәйкестендіру тесті. Қосудың, көбейтудің қасиеттері.
А+ в = в+а ауыстырымдылық а х в = в х а
( а х в ) х с = а х ( в х с) терімділік ( а + в) + с = а+ ( в+ с)
( а + в) х с = а х с + в х с үлестірімділік ( а +в): с = а: с + в: с
2. Ойымды жалғастыр. (теориялық білімді меңгеру)
50 х 3 = 150
150: 3 = 50
120: 6 = 20
20 х 6 = 120
60: 20 = 3
6: 2 = 3
16 х 3 = ( 10+ 6) х3
68: 2 = ( 60+8 ): 2
3. Игерейік білімді.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді оқушылардың өздері түсіндіріп, айтып шығады.
4. Біліміңді байқап көр. Оқулықпен жұмыс.
2 - тапсырма.
1 - Топ 14х7= 98
48: 4 = 12
65: 13 = 5
2 - Топ
18 х 5 = 90
77: 7 = 11
51: 17 = 3
6 - есеп. Теңдеу құрып шығар.
Тірек сызба бойынша шартын құру.
1 б - 15 ф --------- шешуі: --------- 2) 5 с - 60 л ------- шешуі:
90 -? --------------- 90: х = 15 ------- 1 к -? --------------- х: 5 = 60
5. Лабирант ойыны.
Мақсаты: екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейтуге үйрету.
8 х 9 = 72
12 х 6 = 72
24 х 3 = 72
36 х 2 = 72
6. Деңгейлік тапсырма. Өзіндік жұмыс.
І - деңгей.
Х х 7 = 58 + 5
64: х = 36: 9
ІІ – деңгей.
7 есеп.
4 қарандаш – 48 тг
48: 4 = 12
10 қарандаш -?
12 х 10 = 120
ІІІ – деңгей.
9 - есеп.
Торт 6/1 - 15
15 х 6 = 90
2 торт -?
90 х 2 = 180
7. Әуешарлар ойыны.
8. Қатеңді тап. Математикалық диктант.
І – топ.
39 х 2 = 78
27 х 3 = 81
15 х 5 = 75
13 х 7 = 91
18 х 0 = 0
16 х 4 = 64
22 х 6 = 132
24 х 4 = 96
ІІ - топ.
12 х 8 = 96
17 х 3 = 51
25 х 1 = 25
23 х 3 = 69
21 х 4 = 84
26 х 2 = 52
16 х 5 = 80
32 х 3 = 96
9. Дұрысын тап. Тест тапсырмасын орындау.
1) Егер көбейтіндіні......... санына бөлсек, екінші көбейткіш шығады.
а) қосылғыш
ә) көбейткіш
б) бөлінді
2. Тура теңдікті тап.
а) 46 х 5 = 230
ә) 16 х 6 = 154
б) 96: 4 = 24
3. Есепте: 30 - ( 15 – 3 х 2)
а) 6
ә) 21
б) 24
4. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе кем мата бар. Екі бумада неше метр мата бар?
А) 28
ә) 32
б) 40
5. Аспазшыда 52 жұмыртқа бар еді. Ол бәліш пісіруге 2 ондығын жұмсады, қанща жұмыртқа қалды?
А ) 51
ә) 32
б) 23
Тестіні тексеру. Өзін – өзі бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Венн диаграммасы.:
Салыстыру, айырмашылығы, ұқсастығы.
Үйге тапсырма. 3 – тапсырма
Өзін – өзі бағалау парағына бағаларын қояды.
Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.