Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Толымбек Әбдірайым «Тарқаған өкпе»

27 қаңтар 2015, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Тарқаған өкпе.
Мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға сабақтың мазмұнын түсіндіру, негізгі идеясын ашу, өз ойларын тұжырымдап қорытынды шығаруға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу тілін, ой - өрісін сөздік қорын молайту, танымдық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды достыққа тәрбиелей отырып, жақсы және жаман қасиеттерден айыра білуге үйрету.
Әдіс - тәсіл: Әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Көрнекілік: «Асығыс түбі өкініш, ойланып алмақ - сабыр сол», «Қыл өтпестей татулықты бір ашуға сатпайық» М. Әуезов.

Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу: Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.

Үй тапсырмасын сұрау. (шеңбер бойымен әңгімелеу)
а) Беріктің газетті рұқсатсыз алып кетуінен қандай келеңсіздік туды?
ә) Беріктің: «Бір газетке бола ренжімес. Онда тұрған не бар?!» деген ойына сен не айтар едің?
б) Берктің қылығына көзқарасың қандай:
а) Ұрлық деуге болады
ә) Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс.
в) Егер Берік өз үйінде, үстел үстінде жатқан газетті байқап қалса, оқиға қалай өзгерер еді деп ойлайсыз?
г) Әңгіме неліктен «Өкініш» деп аталған.

Жаңа сабақ.
1. Қызығушылығын ояту.
- Бүгінгі сабақтың тақырыбын өздеріне тапқызу.

А) Көкте бар
Құмда жоқ
Сөлде бар
Суда жоқ (Ө)

Ә) Кептерде бар
Торғайда жоқ
Бөктерде бар
Тоғайда жоқ (К)

В) Партада бар
Тақтада жоқ
Арпада бар
Мақтада жоқ (П)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 554
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Негізгі және туынды зат есім. 19 – 23 жаттығулар.
Негізгі және туынды зат есім. 19 – 23 жаттығулар.
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
Көктемгі еңбек
Көктемгі еңбек
Көктемгі еңбек туралы әңгімелеу, суреттер бойынша мәтіндер құрастыру, грамматикалық тақырыппен байланыстыра сөйлеу, өз ойларын айта білу, жазу тілін дамыту, сөздік қорын молайту.
М. Әуезовтың «Жетім» әңгімесі
М. Әуезовтың «Жетім» әңгімесі
Мұхтар Әуезовтің өмірі, шығармашылығы жайлы мәліметтерді бере отырып, «Жетім» әңгімесін мәнерлеп оқып, мазмұнымен таныстыру.
Өкініш. М. Қуанышбеков
Өкініш. М. Қуанышбеков
Әңгімені өз беттерінше оқып, мазмұны мен идеясын аша білуге, өмірмен байланыстыра талдау арқылы идеясын түсінуге мүмкіндік жасау
Менің досым
Менің досым
Шығыс Қазақстан облысы, Бесқарағай ауданы, Сосновка орта мектебі. Губайдуллина Галия Акпаровна
Қайырымды қоян
Қайырымды қоян
Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласының бастауыш сынып мұғалімі: Шоныкбаева Айсапар Есенгалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×