Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Солдат хаты

29 қаңтар 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Солдат хаты
Әдебиеттік оқу, 4 сынып
ІҮ тоқсан, 13 - сабақ
Мақсаты: С. Қалиұлы туралы мағлұмат беру, өлеңнің мазмұнымен таныстыру
Күтілетін нәтижелер: *Автор туралы мағлұмат алады.
*Өлеңнің негізгі идеясын аша алады.
*Тапсырмаларды орындайды.
Керекті жабдықтар: Оқулық, АКТ (компьютер, инт - к тақта)
Сабақта қолданылатын өзара байланысты модульдер СТО, оқыту үшін бағалау, көшбасшылықты анықтау.

Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті
Кіріспе
І. Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
Топ ережесін естеріне түсіріп жіберемін.

II. Үй тапсырмасын тексеру
«Қалам ұстау» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту
Тест арқылы үй тапсырмасы бекітіледі
1. М. Әлімбаев нешінші жылы дүниге келген?
а) 1923 ә) 1924 б) 1925
2. Үптеген сөзінің мағынасы
а) тесіле қарау ә) жер кесегі б) жеп қойған
3. Ертегі идеясына сай мақал - мәтел жаз.
4. Нәубет сөзінің мағынасы
а) жаны ашу ә) кесір сөз б) қиыншылық, қырсық
5. Жолбарыс пен Түлкі ертегісі қандай ұлт ертегісі желісімен жазылған?
а) орыс ә) қазақ б) тәжік
ІІІ. Қызығушылықты ояту
- Өлеңде қай жыл мезгілі туралы айтылған?
- Мамыр айында болатын атаулы мерекелерді ата.
- Өлең шумақтарындағыдай бақытты күн кешуіміз, аспанымыз ашық болуы үшін, әрқашан күніміз күлсін десек, қандай мерекеге
- үміт артамыз?
Миға шабуыл
- Қазақстанның «Ұландар» мерекесі туралы не білеміз?
- Өзіңнің еліңнің, ата - анаңның алдындағы
- борышыңды өтеу дегенді қалай түсінесің?
- Әскери борышты өтеу мерзімі қандай?
- Алысқа сапар шеккен адамның отбасын, туған жерін сағыну сезімі қандай болмақ деп ойлайсың?
- Сағыныш шерін тарқату үшін не істер екен?

Бастауыш сынып мұғалімі: Қ. Х. Темирбаева

Солдат хаты. жүктеу
3 400
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сауысқанның ұясы
Сауысқанның ұясы
Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді
М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі
М. Әлімбаев Жолбарыс пен түлкі
Ертегідегі ойды түсіне білуге және ертегіні шебер мазмұндау дәрежесінің артуына жағдай жасау, қазіргі өмірмен байланыс жасау. Оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби сөйлеу шеберлігінің дамуына ықпал ету.
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\
Жолбарыс пен түлкі \Тәжік ертегісі желісімен\. Ертегі туралы түсініктерін кеңейту. Ой өрісін дамыту, адам бойындағы сезімдерді тануға, байқауға, оқушы қиялын дамытуға жол ашу. Өтірік пен шынның, әділдік пен зұлымдықтың, мақтаныш пен
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі)
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі)
Сыбырласу, сөз тасу жақсылыққа жеткізбейтінің түсіну. Күнделікті өмірде қолдана білу
Сәкен Сейфуллин. Ақсақ киік
Сәкен Сейфуллин. Ақсақ киік
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа деректер ашуға жағдай туғызу, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, автор шеберлігін тануына көмектесу, өлеңді теориялық жағынан талдай білуге үйрету. Ақын жайлы жаңа деректер алады, өлеңнің тақырыбы
Жолбарыс пен түлкі
Жолбарыс пен түлкі
Ақтөбе қаласындағы № 51 гимназияның бастауыш класс мұғалімі Бердеева Айнагуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×