Сауысқанның ұясы
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сауысқанның ұясы.
Сілтеме: 4 - сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты
А) Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Ә) Оқушылар өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге дағдыланады.
Б) Сауысқанның ұясы туралы түсінік қалыптастырамын.
Күтілетін нәтижелер: Топтық жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір - бірінен үлгі алады. Сыни тұрғыдан ойланады. Автор туралы біледі. Көркем тілде сөйлеуге үйренеді.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Қолданылатын әдістер: Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны тану, «Ассоциация» стратегиясы, «Миға шабуыл» стратегиясы.
Керекті жабдықтар
Оқулық, кеспе қағаздар, стикер, маркер т. б.
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Сыныптың оқушыларын балық аттарына байланысты топқа бөлу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін үй жұмысын, 4 топтан бір - бірден айтады. Жаңа материалдарды игеру үшін «ой қозғау» стратегиясы бойынша қиял – ғажайып әңгімелер туралы білгендерін ортаға салады. Мәтінмен жұмыс
Топтық тапсырмалары
І топ: Мәтін мазмұнын әңгімелеу.
ІІ топ: Құс ұясын сипаттайды.
ІІІ топ: Оның қасиеттері туралы топтастырады.
ІV топ: Автор туралы айтады.
Сауысқанның ұясы жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Сауысқанның ұясы.
Сілтеме: 4 - сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты
А) Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Ә) Оқушылар өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге дағдыланады.
Б) Сауысқанның ұясы туралы түсінік қалыптастырамын.
Күтілетін нәтижелер: Топтық жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір - бірінен үлгі алады. Сыни тұрғыдан ойланады. Автор туралы біледі. Көркем тілде сөйлеуге үйренеді.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Қолданылатын әдістер: Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны тану, «Ассоциация» стратегиясы, «Миға шабуыл» стратегиясы.
Керекті жабдықтар
Оқулық, кеспе қағаздар, стикер, маркер т. б.
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Сыныптың оқушыларын балық аттарына байланысты топқа бөлу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін үй жұмысын, 4 топтан бір - бірден айтады. Жаңа материалдарды игеру үшін «ой қозғау» стратегиясы бойынша қиял – ғажайып әңгімелер туралы білгендерін ортаға салады. Мәтінмен жұмыс
Топтық тапсырмалары
І топ: Мәтін мазмұнын әңгімелеу.
ІІ топ: Құс ұясын сипаттайды.
ІІІ топ: Оның қасиеттері туралы топтастырады.
ІV топ: Автор туралы айтады.
Сауысқанның ұясы жүктеу
Жаңалықтар
Ай – Жердің серігі
Ай туралы жалпы түсінік алады. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамытылады.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
С. Торайғыров «Шілде» өлеңі
Оқушыларды С. Торайғыровтың өмірімен танысып, өлеңінің идеясын ашу, білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, сөз байлығы кеңейеді, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, өлеңнен негізгі түйінді таба білуге дағдыланады.
Тұйық етістік
Қызылорда қаласындағы №112 орта мектебінде мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қосбармахова Руза Ақсырғақызы
Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Төлеуқан Зауреш Арғынғазықызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.